C216 - Dokuz Ruhlu Yükselmiş Ginseng

289 48 0
                                    

(Arkadaşlar Bölüm Müzigi Wiz Khalifa Ses you again)

"De... öldü mü?"

Prenses Miao Miao'nun çekici yüzü boş bir ifadeyle doluydu.

Ciddi şekilde yaralanan Longhu Ata Canavarı'nın gözleri bir miktar şefkatle doldu, “Bu, yutma eylemidir. Önce hayatını, sonra ruhunu çalıyor. Artık canlılığını kaybettiğine göre, yutma eylemi yarım kalmış sayılır…”

"Onu nasıl kurtarabilirim?"

Sözünü bitiremeden buz gibi bir ses duyuldu.

Longhu Ata Canavarı şaşırmıştı.

Prenses Miao Miao'nun bir çift çekici gözleri buz gibi bir aura ile doldu, "Tekrar sorayım, onu nasıl kurtarabilirim?"

Onu kurtarmak mı?

Longhu Ata Canavarı onun böyle bir soru sormasını beklemiyordu, ama yine de dürüstçe yanıtladı: "Bir tür iksir onun Yin ve Yang'ını tersine çeviremezse, canlılığı çoktan çalınmış olduğundan, onu kurtarmak şimdi imkansız bir görevdir. , canlılığını yenilemek için. Ancak, canlılığı yenilense bile yine de acı çekiyor olurdu…”

Prenses Miao Miao sabırsızca elini sıkarken ve "Tek ihtiyacım olan bu," derken bir kez daha bariz bir şekilde sözünü kesti.

"Ne yapacaksın?"

Longhu Ata Canavarı'nın kafası karışmıştı.

"Onu kurtaracağım!"

Prenses Miao Miao cansız Qin Nan'a baktı ve ağzından kaçırdı. Bunu takiben, hiç tereddüt etmeden vücudunda gizemli bir güç akışı uyandı ve tüm aurasının güçlenmesine neden oldu.

"Ne yapmayı planlıyorsun?" Longhu Ata Canavarı şok olmuş bir ses tonuyla, "Vücudunuzda birincil bir güç olduğunu biliyorum, ama zaten yaralanmış olduğunuz için onu uyandırmanız sizin için uygun değil! Birincil gücünün onu kurtaramayacağı gerçeğinden bahsetmiyorum bile!”

"Bu dünyadaki her şey - çiçekler, çimenler, taşlar, kum - hepsi yaratımdır. Ben de bir yaratılışım. Tüm yaratılmışlar adına, Göklerin ve Yerin yardımıyla, birincil formumu uyandıracağım. Gökler ve yer çağrımı duyacaksa, lütfen cevap verin. Gökler ve yer susacaksa, tüm yaratılanlar güçlerini katsınlar..."

Prenses Miao Miao onun tavsiyesini dinlemedi ve bacak bacak üstüne atarak oturdu ve eski bir ilahiyi söylemeye başladı.

O anda, on mil yakınında garip bir güç toplanıyordu. Çiçekler, ağaçlar ve hatta kum ve taşlar bile onun çağrısına cevap veriyormuş gibi parlamaya ve titreşmeye başladı.

"Dokuzdan ruha, ruhtan ölümsüzlüğe, ölümsüzlükten güce. Derhal uyanın, benim birincil formum!”

Prenses Miao Miao'nun gözleri parlayan mor bir ışık yaydı.

Vücudunun içinde, vücudunu kaplayan yedi renkli bir ışığa dönüşen korkunç bir güç uyandı. Eti ışığın altında parçalanmaya başladı, uzuvları yere inen kristal köklere dönüştü ve güçlü bir yaşam duygusuyla büyümeye devam etti.

Prenses Miao Miao, göz açıp kapayıncaya kadar, altı fit yüksekliğinde ve beyaz yeşime benzeyen kristal benzeri bir görünüme sahip bir ginseng sapına dönüştü. Her biri on iki fit uzunluğunda toplam üç bin uzun kök yetiştirildi, hepsi çiçek açması gibi yere saçıldı.

"Bu…"

Longhu Ata Canavarı bunu gördükten hemen sonra bağırdı, "Birincil formunuz Dokuz Ruhlu Yükselmiş Ginseng! Şimdi hatırlıyorum, şimdi hatırlıyorum, sen Kayıp Bitki Bahçesinin Prensesisin! Mümkün değil! Mümkün değil! Bu dünyada nasıl yaşıyorsun, öyle olmalısın…”

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin