Bölüm Müziği aynı Egzod&Chives&Neoni
Royalty
Eşsiz Savaş Ruhuİlahi Savaş Ruhu, diğer Dövüş Ruhlarından farklıydı. Her Dövüş Ruhunun kendine özgü yetenekleri olacaktı; örneğin, Jiang Bilan'ın Kalbi Yiyen Dövüş Ruhu, hedefin düşüncelerini kontrol etmek için kişinin kalbini yiyip içindeki kötü niyeti büyütme yeteneğine sahipti.
Ancak, sürekli olarak seviye atlayabilmesinin yanı sıra, İlahi Savaş Ruhu henüz özel yeteneklerini göstermemişti.
Sonuç olarak Qin Nan, rakiplerine karşı savaşırken normalde Ejderha Çizgili Altın Çekirdeğine güvenirdi. Dövüşçü Ruhunu kullanmayı hiç planlamamıştı.
Yine de, o anda Qin Nan'ın öfkesinin ardından İlahi Savaş Ruhu otomatik olarak serbest bırakıldı!
BANG!
İlahi Savaş Ruhu'ndan korkunç bir aura fışkırdı ve bu aura, Kalp Yiyen Dövüş Ruhu'nun üzerine şiddetli bir şekilde ezen dev bir kadim dağ gibi hissettirdi.
AHHHH!
Kaplumbağa görünümüne sahip Kalp Yiyen Dövüş Ruhu, sanki korkunç bir varlıkla karşılaşmış gibi şaşırtıcı bir şekilde bir ıstırap çığlığı yaydı ve şiddetli bir şekilde titrerken aurasının hızla düşmesine ve orijinal buyurgan görünümünü kaybetmesine neden oldu.
"Sen--"
Jiang Bilan'ın yüzü soldu. Dövüş Ruhu bastırıldığı için bedeni de etkilenmişti.
En önemlisi, rakibinin Dövüş Ruhu'nun serbest bıraktığı gücü bile algılayamıyordu.
Sanki Savaşçı Ruh'un ortaya çıkması, başka bir şey yapmaya gerek kalmadan, Savaşçı Ruh'u güçlü bir şekilde bastırmak için tek başına yeterliydi!
"Bana tuzak kurmanın ödülü bu!"
Qin Nan'ın figürü kanla kaplıydı, ancak ileri atılıp Jiang Bilan'ın yüzünü hedef alan bir yumruk fırlatırken vücudunu saran alevler inanılmaz derecede güçlendi.
"Bok!"
Jiang Bilan'ın ifadesi, Ruhsal Koruyucu Işığını uygularken anında değişti. Ancak, Kutsal Savaş Ruhunun varlığı nedeniyle, Ruhsal Koruyucu Işığın etkinliği, orijinal gücünün onda biri bile değildi ve yumruk tarafından paramparça edildi.
Alevlerle yanan yumruklar ona hızla yaklaşırken gözbebekleri şiddetle küçüldü. Bir patlamanın ardından sanki gözleri, burnu, ağzı ve yüzü atavistik bir canavarla çarpışmış gibiydi ve içgüdüsel olarak acı verici bir çığlık atarken zihninin boş kalmasına neden oldu!
"Bu bana tuzak kurduğun için!"
Qin Nan bir kükredi ve Jiang Bilan'ın figürü uçarak gönderilirken, vahşi bir şekilde yüzüne başka bir ateşli yumruk indirmeden önce hemen elini uzattı ve onu geri çekti.
BANG!
Bunu takiben, başka bir ıstırap çığlığı duyuldu.
Arka arkaya iki yumruk, Jiang Bilan'ın çekici yüz hatlarının kana bulanmasına neden oldu.
Sefil görünümüne rağmen Qin Nan'ın kalbindeki öfke daha da güçlenirken merhamet göstermeye niyeti yoktu!
Bu sürtük, Dövüş Serendipity Köşkü'ndeki duruşmadan bu yana onu üç siyah çizgiyle işaretlemişti! Hatta onu Jianghuang Şehrine ve Qinglong Kutsal Bölgesine yerleştirmişti!
Ve şimdi Dövüş Atasının Mistik Alanında, onun için daha büyük bir komplo bile kurmuştu!
Qin Nan başlangıçta onu adil ve adil bir dövüşte yenmeyi planlamıştı, ancak Jiang Bilan'ın bu kadar kötü olmasını - Küçük ve Kıdemli Kardeşlerinin elleriyle onu yaralamasını - beklemiyordu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasiaEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...