Normalde 313
bölümde bırakacaktım fakat özel istek aldığım için Ekstra bölüm atıyorum İyi Okumalar Kanla ve Kaosla kalın:EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Bölüm 314: Kılıcı Çekmeye Gerek Yok - Bir Ruhu Var
Çatışma Çatışma Çatışma!
Kılıç, Tek Silahlı Dövüş Ruhu tarafından yerden otuz inç yukarı çekildi!
"Keskin Kenarlı Ağır Kılıç, Ruhu olan devasa kılıç, geçen yıl seni yerden yirmi sekiz inç yukarı çekmeyi başardım ve Savaşçılığımın sırlarını keşfetmek için inzivada bir yıl xiulian uygulayarak harcadım. Ruh, artık dünyaya gerçek görünüşünü gösterebilir ve elimde keskin kenar olabilir, yaklaşan savaşlarda bana eşlik edebilirsin!"
Leng Aotian, iradesi vücudundan çıkıp geniş kılıcı delerken bir kez daha kükredi.
BANG!
Bir patlama daha duyuldu.
Sanki geniş kılıç çağrılıyor, yerden on inç daha yukarı çekilmesine izin veriyor, sonuçta toplam kırk inç!
Herkes şaşkınlıkla bakarken ortalık sessizliğe büründü. On nefeslik bir sürenin ardından kalabalıktan şok edici bir tezahürat yükseldi.
"Kırk santim!"
"Tanrım, kılıcı yerden kırk santim yukarı çekmeyi başardı!"
"Geçmişte kılıcı yerden kırk santim yukarı çekmeyi başaran oldu mu? Öyle düşünmüyorum!"
“……”
Jianghuang Şehrinin dahiler, haydut uygulayıcıları ve yetkililer tamamen hayrete düştüler.
Keskin Kenarlı ünlü Ağır Kılıç; sayısız dahi, kılıcı yerden çekebilecek mesafe konusunda birbirleriyle yarışmıştı. Otuz santime ulaşmayı başaran biri emsalsiz sayılmaya değerdi, oysa burada kırk santim tarihteki herkesi fethetmeye yeterdi!
"Güzel!"
Jianghuang, heyecandan yüzü kıpkırmızı olurken koltuklarından kalktı.
“HAHAHA.” Feiyang Kutsal Alanının elçisi kahkahayı patlattı, "Leng Aotian, etkileyici bir performans. Beklendiği gibi, beni hayal kırıklığına uğratmadın. Ancak, Qinglong Kutsal Bölgesi elçisi Qin Nan adında bir dehayı da seçtiği için şimdilik çok heyecanlanmayın. Bu sefer rakibin olacak ve duruşmada seninle yarışacak!”
Kalabalık, sözleri duyduktan sonra boş bir ifade takındı.
“Qin Nan mı? İlişkisini suistimal ederek ilk iki raundu geçen bu adam değil mi?”
"Leng Aotian ile rekabet edecek mi?"
"Hehe, Leng Aotian gerçek güce sahip, ancak Qin Nan'ın yalnızca müthiş bir geçmişi var; Onu küçümseyen ben değilim ama kesinlikle kaybederdi!”
“……”
Dahiler, duruşmanın başlangıcından beri ondan hiç hoşlanmadıkları için Qin Nan'a karşı sert sözler söylediler.
"Ah?"
Leng Aotian, gururlu bir gülümsemeyle "Qin Nan öyle mi?" demeden önce ellerini sırtına koyarken Qin Nan'a baktı. Benimle rekabet etmekten çekinmeyin; Yine de bu kılıç çekme turunda birinci olacağım!"
Qin Nan'a karşı küçümseyici davranmıyordu; bunun yerine, Qin Nan'ın ona meydan okumaya cesaret etmesi, kalbinde heyecanın artmasına neden oldu.
Bunun nedeni, geçen yıl dahiye karşı yarışırken tamamen paramparça olması, itibarını büyük ölçüde kaybetmesine neden olması, kalbini utançla doldurması. Bu nedenle, bu yıl seçimde parıldayarak tüm kalabalığı şok ederek parıldamak için bir yılını inzivaya çekilerek xiulian uygulayarak geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...