C205 - Mistik Yılan Ayna

304 46 0
                                    

Qin Nan, onun gözlerinin rehberliğini hissederken, Dong Shaoxu, Xi Fengxiao ve Nan Chen, bir grup genç dahiyi açık alana yönlendirdi ve hareketlerini durdurdu.

"İşte yeterince iyi, hemen tüm klanların yaşlılarına haber verin!"

Xi Fengxiao bir emir verdi ve hemen Bin Mil'lik Ses İletken Rün'ü çıkardı ve Qi'sini ona soktu ve havaya ateşlendi.

Diğer üç klandan dahiler onu takip etti.

“Qin Nan'ın tüm avantajları ücretsiz almasına izin veremeyiz!”

Xi Fengxiao'nun gözlerinden bir miktar nefret okunabilirdi.

Sadece Xi Fengxiao değil, Nan Chen, Dong Shaoxu ve diğerlerinin de gözleri ölümcül bir niyetle doluydu.

Qin Nan zorlu bir geçmişe sahip olmasına rağmen, Longhu Sıradağlarında hepsini soymuş ve onlar için büyük bir kayba neden olması onlar için kabul edilemezdi.

Özellikle Nan Chen ve Dong Shaoxu, çünkü ilkinin Dövüş Ruhu paramparça oldu ve ikincisi, hayatının en büyük utancını yaşadığını hissetti.

Ancak, Bin Mil Ses İletken Rün'ün kovulmasından bir saat sonra herkesin beklentilerinin dışında bir tepki gelmedi.

"Ne oluyor?"

Öğrenci kalabalığı rahatsız olmaya başladı ve içlerinde bir kargaşayı tetikledi.

"Arkadaşlar panik yapmayın. Büyüklerimizin Gizli Onuncu Kelime Hazinesini keşfetmiş olmaları muhtemeldir, bu nedenle zamanında başaramadılar," diye bağırdı Dört Büyük Klan'ın genç dehaları arasında yavaş yavaş lider olan Xi Fengxiao.

Yüzleri sakinleşirken öğrenciler başlarını salladılar. Görünüşe göre Xi Fengxiao'nun sözleri oldukça etkiliydi.

Bunun nedeni, önceki dövüşte Nan Chen'in Dövüş Ruhu'nun paramparça olması, Bei Rou'nun Dövüş Ruhu'nun yeteneğini kaybetmesi ve Dong Shaoxu'nun Qin Nan tarafından iyice zorbalığa uğraması ve onun itibarını kaybetmesine neden olmasıydı. Sadece Xi Fengxiao, dövüş sırasında Dong Shaoxu'yu kurtarmak için Dövüş Ruhunu salarak onları etkilemeyi başardı.

Sonunda, yarım saat daha geçtikten sonra, onlara yaklaşan hızlı ayak sesleri duyuldu.

“Yaşlılar burada!”

Öğrenciler anında enerjik hale geldiler.

Şşş! Şşş! Şşş!

Öğrencilerin beklemediği şey Dong Klanının, Nan Klanının ve Xi Klanının büyüklerinin aynı anda geldiğini görmekti!

Sadece bu da değil, öğrenciler bir şeyi fark ettikten sonra daha da şok oldular.

Önlerindeki bu yaşlıların hepsi şişmiş yüzler ve kan lekeleriyle kaplı yırtık pırtık giysiler giyiyorlardı. Auraları inanılmaz derecede zayıflamıştı, sanki herkes sayısız canavar tarafından acımasızca çiğnenmişti ve artık Dövüş İmparatoru Alemi uzmanlarının görünümüne sahip değillerdi.

"Bu…"

Öğrenci kalabalığı şaşkına dönmüştü. Üç klanın büyükleri neler yaşadı?

“Ne oldu, Bin Mil Ses İletici Rünleri kullanmak zorunda kaldınız mı? Hepinize ne oldu? Hazineyi buldunuz mu?” Dong Klanının Patriği, sanki bir fırtına yaklaşıyormuş gibi son derece nahoş bir ifadeyle konuştu.

"Hata..."

Dong Shaoxu, babasının korkunç ifadesine bakarak ölümüne korktu ve düzgün konuşamadı.

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin