Kadim Ejderha Müzayedesi!Ticaret Birliği tarafından yılda bir kez Jianghuang Şehrinde düzenlenirdi. Her yapıldığında, aşağı bölgedeki her yerden uzmanlar katılmak için Jianhuang Şehrine gelirdi. Dövüş Ekselansları Alemi uzmanları veya iki Kutsal Bölgenin Zirve Liderleri bile değerli eşyalar varsa ara sıra gelirdi.
Ancak şu anda Kadim Ejderha Müzayedesinde duran Altı Kulaklı İlahi Varlık hoş olmayan bir ifade takındı.
Bu yıl Kadim Ejderha Müzayedesinden sorumlu kişi oydu. Ancak müzayede tarihi yaklaşırken Trading Alliance'ın hazırladığı hazineler müzayede için yeterince değerli değildi.
"İç çekmek!"
Altı Kulaklı İlahi Varlık iç çekmeden edemedi.
Bu yılki müzayede, kimliğiyle bile yetkililerin belirlediği beklentileri karşılayamazsa, mutlaka cezalandırılırdı. Bunu takiben, düşmanları onu bastırmak için fırsat kollayacaktı.
"Neler oluyor? Neden burada hazinelerini açık artırmaya çıkaracak kimse yok?”
Altı Kulaklı İlahi Varlık mırıldanmadan edemedi.
Önceki yıllarda, bulgularını burada Kadim Ejderha Müzayedesinde müzayedeye çıkarmak için inisiyatif alan yetiştiriciler olurdu. Ancak, ortaya koydukları harika tekliflere rağmen, hiç kimse bulgularını açık artırmaya çıkarmakla ilgilenmedi.
Düşüncenin ardından hemen saygısız Qin Nan'ı hatırladı. O kahrolası Qin Nan, Kutsal Silah parçasını ve İlahi Kılıç Ustasının sicilini teslim etmeye isteksiz olmasaydı, bu sefil durumda olmayacaktı.
O anda yaşlı bir adam paniklemiş bir ifadeyle içeri daldı, "Usta... Efendi..."
"Nedir?"
Altı Kulaklı İlahi Varlık hoş olmayan bir ifade takındı. Kendini kötü hissettiğinde en çok nefret ettiği şey, birinin onunla konuşmasıydı. Bu adamın önemli bir mesajı olmasaydı, bir tokatla onu mutlaka sakatlardı.
"Biri eşyalarını müzayedeye çıkarmak için burada! Ve bu son derece değerli bir şey! Usta Guang zaten müşteriyle ilgileniyor!"
Yaşlı adam aceleyle söyledi.
"Ne? Beni hemen oraya getirin!”
Altı Kulaklı İlahi Varlık hemen koltuğundan kalktı.
……
……
Hoş bir manzarayla dolu lüks bir özel odaydı. Altı Kulaklı İlahi Varlık geldiğinde, hemen alim görünümlü bir genç ve iri yarı bir adam gördü. Yetiştirmelerinin yarı Dövüş İmparatoru Alemi'nde ve Dövüş Ataları Alemi'nin zirvesinde olduğunu keşfettikten sonra, içgüdüsel olarak başını salladı. Bu genç adam kesinlikle müthiş bir geçmişe sahip, çünkü koruması olarak en iyi Dövüş Ataları Alemi uzmanına sahip.
Bunun yanı sıra, odada yüzü tamamen kızarmış başka bir beyaz saçlı yaşlı oturuyordu. Masanın üzerine yerleştirilmiş on dört silaha bakarken gözleri şehvetli alevlerle kaplandı!
Altı Kulaklı İlahi Varlık, İlahi Hissiyle silahlara baktı ve onların on üç İmparator Silahı ve üç Hakimiyet Silahı olduğunu keşfetti. Gözleri anında büyük bir neşeyle parladı. Eğer bu silahları elde ederse, bu şüphesiz müzayedenin ihtiyaçlarını karşılayacaktır.
"Hoş geldin, ben Altı Kulaklı İlahi Varlık'ım. Şu anki Kadim Ejderha Müzayedesinden sorumlu kişi benim." Altı Kulaklı İlahi Varlık yumruklarını birleştirirken samimi bir tonda söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...