"AH!"
"Nefes kes!"
“AAAAHHH!”
Kara Eller Şehri'nden bir fırtına gibi bir dizi ıstırap çığlığı duyulabiliyordu.
Kalan dokuz yüz yetiştirici, Qin Nan'ın sürüyü devasa sopayla ezmesine ve onları tam bir dehşete kaptırmalarına tanık olduktan sonra, dikenlerinden aşağı akan bir ürperti hissedebiliyordu.
"Tanrı aşkına!"
"Canavar! O bir canavar!”
"Hayatın için koş!"
“……”
Kültivatör kalabalığı, önlerindeki sahneye tanık olduktan sonra anında korkudan öldü.
Artık önceki alaycı davranışı göstermiyorlardı. Akılları tek bir düşünceyle doluydu: Koş, olabildiğince çabuk kaç!
"Kaçmaya mı çalışıyorsun?"
Qin Nan'ın yüzünde soğuk bir gülümseme belirdi.
Beni avlamak için inisiyatif alıp, yeterince eğlenmeden önce kaçmaya mı çalışıyorsun?
"Bunu al!"
Qin Nan ayağını yere vurdu ve bacağının altında alevlerin çıkmasına neden oldu. Daha sonra, figürü bir kasırgaya dönüşmüş gibi kalabalığa daldı, elindeki sopayı hızlı bir hızla aşağı fırlatmadan önce kaldırdı ve kültivatörlerin üzerine düşen sopanın şeklinde sayısız bulanıklığa neden oldu. ' KAFA.
BANG BANG BANG BANG BANG!
Bir dizi çarpışmanın ardından, kültivatörlerin figürleri, ıstırap içinde şok edici çığlıklar atarken uçup gitti!
Ana sebep, Qin Nan'ın gücünün bir kısmını kasıtlı olarak geri çekmesi, böylece hedeflerine ciddi şekilde zarar vermeden aşırı acı vermesiydi.
Sonuç olarak, Kara Eller Şehri on nefesten fazla süren sonsuz acı verici çığlıklarla yankılandı ve tüm şehrin şok olmasına neden oldu.
Bu arada, Kara Eller Şehri'nin dışında Zheng Kuo, bir süre önce anlaşmadan üç bin Katkı Puanı kazandıktan sonra memnun bir ifade takındı. Gülmeden önce, şok edici ıstırap çığlıklarını duyduktan sonra şiddetle ürperdi.
"Bu insanlar gerçekten zalim, Duan Qing'e bu ölçüde işkence etmek..."
Zheng Kuo kendini tutamayıp haykırdı ama kurban için üzüldüğüne dair hiçbir emare göstermedi. Her şeyden önce Kara Eller Şehri kısıtlamasının üstesinden gelmek Duan Qing'in suçu. Halkın önünde beni utandırmasını kim istedi?
Onun gibi bir genç adama, onu iyi yetiştirmek için bazı dersler verilmelidir.
Ancak Zheng Kuo, Kara Eller Şehri'nden yayılan acı dolu çığlıklar on nefesten daha kısa bir sürede yoğunlaşırken, bir şeylerin doğru görünmediğinin farkına vardı. Dahası, tek bir kişinin ağlaması gibi değil, yüzlerce insanın aynı anda ıstırap içinde ağlaması gibi geliyordu!
"Bok!"
Zheng Kuo'nun ifadesi, aşağı doğru bakarken bir titreşimle Kara Eller Şehri'nin yukarısına vardığında tamamen değişti.
Bir bakışla, hayran kaldı.
O sadece Qin Nan'ın inanılmaz derecede büyük bir demir çubuğu sokaklardan birinde insan figürlü eski bir canavar gibi uygulayıcıların kalabalığına fırlattığını ve bir dizi çarpışmaya neden olduğunu görebiliyordu. Sanki güçlü darbelerin kendi kafasına indiğini ve kalbinin bir soğuklukla dolmasına neden olduğunu hissedebiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasíaEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...