Qin Nan?Bu genç adam Qin Nan mı?
Dong Shaoxu, Xi Fengxiao, Bei Rou, Nan Chen ve diğerleri nefeslerini kesti.
Luohe Krallığının Dört Büyük Klanının bir parçası olarak, kendilerini ilk dört mezhebin çeşitli haberleriyle güncel tutuyorlardı. Başka biri olsaydı böyle bir tepki vermezlerdi ama Qin Nan'ın adı gök gürültüsü gibi kulak deliciydi.
"Gerçekten Qin Nan mısın?" Bei Rou'nun nefesi yoğunlaştı, gergin hissederken bir yandan da bir heyecan belirtisi gösterdi, "Şimdi hatırlıyorum, sen Linshui Şehrinden Qin Klanının öğrencisisin!"
Bei Rou'nun sözleri herkesin kafasındaki son şüpheyi tamamen ortadan kaldırdı. Qin Nan, Linshui Şehrinin Qin Klanının bir öğrencisi olduğundan, Nadir Longhu Fenomeni hakkında kesinlikle bilgilendirilecekti.
Süper bir dahi olarak, yerin Dört Büyük Klan tarafından mühürlenmiş olmasına rağmen Qin Nan'in buraya gelmesi mantıklıydı.
"Ey? Görünüşe göre beni iyi tanıyorsun." Qin Nan, şaşkın bir bakışla Bei Rou'ya baktı, sonra Dong Shaoxu'ya ve diğerlerine nazik bir gülümsemeyle baktı, "Burada oldukça ünlüyüm, hepiniz adımı duymuşsunuz gibi görünüyor. Bu her şeyi kolaylaştırır. Şimdi karar verme sırası sizde, siz Dört Büyük Klan hala beni Longhu Sıradağları'ndan atmayı planlıyor musunuz?"
Kalabalık şaşkındı.
Sıradan bir süper dahi olsaydı, hiç tereddüt etmeden onu kovarlardı.
Ancak önlerindeki kişi, sadece bir süper dahi değil, aynı zamanda müthiş bir geçmişe sahip olan Qin Nan'dı.
Dört Büyük Klandan olanların bile gücendiremeyeceği bir geçmiş.
Dong Shaoxu, Xi Fengxiao, Nan Chen ve Bei Rou, önerilerini almak için içgüdüsel olarak birbirleriyle bakışırlar.
Longhum Sıradağları'na yapılan bu gezi Dört Büyük Klan için inanılmaz derecede önemliydi, bu nedenle Qin Nan'ı uzaklaştırıp uzaklaştırmamalarını iki kez düşünmeleri şarttı.
"Bu kişi Qin Nan gücendirebileceğimiz biri değil..." Bei Rou bir rozet aldı ve Qi'sini içine soktu ve dudaklarını hareket ettirerek sesini doğru bir şekilde Dong Changxu, Xi Fengxiao ve Nan Chen'in kulaklarına iletmeye başladı. .
Bu rozet 'Mücevher Sesi Kulağı' olarak biliniyordu, kişiye Qi sokarak sesini alıcının kulaklarına iletmesine izin veren özel bir ekipman türü.
Longhu Sıradağları'ndaki Dört Büyük Klanın bu operasyonunda, özel durumlarda kullanılmak üzere yalnızca Dört Büyük Dahi Mücevher Sesi Kulak verildi.
Dong Shaoxu, Xi Fengxiao ve Nan Chen hafifçe kaşlarını çattı.
Qin Nan'in geçmişi, korkunç olmasına rağmen, Dört Büyük Klan için sorun teşkil edebileceğine göre nasıl bu kadar dikkatsiz olabilirler. Bu Bei Rou, Qin Nan'ın böyle gitmesine izin vermeleri gerektiğini mi ima ediyor?
Aslında, Qin Nan'ın adı ilk dört tarikat ve sayısız Dövüş Klanı tarafından bilindiği için, onu kıskanan, ondan nefret eden, sevmeyen ve hatta hor gören insanlar olacağını bilmediler. onun üzerine. Aynı zamanda onu seven, ona saygı duyan, ona hayran olanlar ve ondan etkilenenler de oldu.
Bei Rou, Qin Nan'ı ilk duyduğunda, hemen onu araştırdı ve çeşitli başarılarını öğrendikten sonra, kalbi hayranlıkla doldu.
Herkes hayatını Qin Nan gibi yaşamalı, gururlu ve boyun eğmez!
Çok uzun zaman önce olmasa da, Qin Nan teslim olmak için inisiyatif aldı, itibarını kaybetti, Bei Rou bunun Qin Nan'in bazı çözülemez zorlukları olduğu için olduğuna inanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...