Bölüm 367: Ömür Boyu Bitmeyen Aşk Hapı

227 31 0
                                    

Eşsiz Savaş Ruhu


Jiang Bilan ile yalnızca en büyük erkek kardeşinin iyiliği ve Qin Nan'a meydan okumaktaki kendi çıkarı için işbirliği yapan Xiao Feipeng'in aksine, Jiao Shiyi, Jiang Bilan'a delicesine aşıktı. Ayrıca, Qinglong Kutsal Bölgesinde arka arkaya birkaç kez Qin Nan tarafından utandırılmıştı, bu nedenle Qin Nan'ın yenilgisine tanık olduktan sonra inanılmaz derecede hoş hissetti.

"Bu basit alevler beni incitmeye cüret ediyor!"

Herkesi şaşırtacak şekilde Qin Nan, Ejderha-Çizgili Altın Çekirdeği başka bir ateş katmanıyla tutuştuğunda aniden kahkahayı patlattı ve bu katman çevresini saran bir alev denizine dönüştü.

Bu, Ejderha Çizgili Altın Çekirdeğin içinde birikmiş olan Alevli Güneş Altın Zırh Gövde Tekniğinin iradesiydi.

Jiao Shiyi'nin yüzündeki gülümseme sertleşti.

"Dört İblis Yıkıcı Düzeni o kadar kolay alt edilemez—On Bin İblisin İlahileri!"

Jiang Bilan'ın ifadesi etkilenmedi. Ejderha Çizgili Altın Çekirdeğin yasalara meydan okuyan gücünü zaten tahmin etmişti. Formasyonu hemen kontrol etti ve oluşumun dört bulanık şeytani figürünün bir ilahi söylemesiyle sonuçlandı.

Toplamda sadece dört figür olmasına rağmen, sanki sayısız iblis havada beliriyor ve ilahiyi söylerken figürlere katılıyor gibiydi.

İlahilerin her biri, kurbanı yozlaştırmayı amaçlayan çok daha korkunç bir güçte bir araya gelen sonsuz gizli güce sahipti.

Çevredeki yetiştiriciler oluşumun içinde hapsolmasalar da, beyinlerinin vızıldadığını ve düşünceleri belirsiz bir şekilde manipüle edildiğinden yüzlerinin buruştuğunu hissedebiliyorlardı.

On Bin Şeytan İlahisi'nin etkisi gerçekten de ürkütücüydü.

"Hymns of Demons kıçım, defol git!"

Qin Nan vahşice bağırdı.

Ejderha Çizgili Altın Çekirdek şiddetle titremeye başladı. Yanan alevlerin dışında, havada yüksek bir çınlama sesi çıkaran dev bir çan şekillendi.

On Bin Şeytanın İlahileri anında dağıldı.

Ana sebep, Qin Nan'ın Kalp Sakinleştirme ve Şeytanları Kovma Sanatını uygulamış olması ve Ejderha Çizgili Altın Çekirdeğin gücüyle birlikte iblislere karşı yenilmez olarak kabul edilebilmesiydi.

"Ha?"

Jiao Shiyi ve Xiao Feipeng şaşırmıştı.

Ejderha Çizgili Altın Çekirdeğin gücü beklentilerini aşmıştı.

"Dört Şeytanın Yıkıcı Elleri!"

Jiang Bilan dizilişi kontrol etmeye devam ederken sert bir bakış attı.

Formasyonda duran dört iblis, bakışlarını Ejderha Çizgili Altın Çekirdeğe kilitleyip yumruklarını ona fırlatırken öfkelendiler.

Dört İblis Yıkıcı Oluşumunun nihai gücü tamamen açığa çıkarılamasa da, yumruklardan kaynaklanan aura, Ejderha Çizgili Altın Çekirdeğin yıkıcı bir güçle çevrelenmesine neden oldu.

Buzz Buzz Buzz Buzz...

Ejderha Çizgili Altın Çekirdeğin olağanüstü gücüne rağmen, yıkıcı ellerin saldırılarına maruz kaldıktan sonra şiddetle titredi.

Eti büyük bir darbe aldığı için Qin Nan'ın vücudunda da bir dizi patlama meydana geldi. Kısa bir süre içinde, aurası hızla zayıfladı ve dudaklarından kan aktığı görülürken yüzünün solgunlaşmasına neden oldu.

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin