Merhaba arkadaşlar Öncelikle Beklediğiniz İçin Teşekkür ederim ve geç olduğunu için bugün telafi olarak 12 bölüm aticam Şimdiden herkesin bol aksiyonlu ve bol yorumlu bölümler bekliyorum İyi Okumalar')
Nesne bir avucun yarısından daha küçüktü. Şekli tam olarak yuvarlak olmasa da yüzeyi sanki bir su damlasından yapılmış gibi pürüzsüz ve parlaktı.
Qin Nan, İlahi Savaş Tanrısına sol gözünü kullanarak bir bakış attığında, nesnenin içinde Göklerin ve Dünyanın güçlü bir gücünü hissedebildi; daha önce gördüğü bir şey değildi.
"Bu bir Birincil Taş." Kutsal Lider Qinglong, "Tam buradaki nesne, uygulayıcıların çoğunun belirli bir güç düzeyi elde ettikten sonra üst bölgeye ilerlemek istemesinin nedenidir. Özel kullanımlarını açıklamayacağım, çünkü yukarı bölge, bu nesnelerin aşağı bölgeye taşınmasını önlemek için aşağı bölgeyi kapatmıştır, bu nedenle burada, aşağı bölgede inanılmaz derecede nadirdir.
"Birincil Taş mı?"
Qin Nan içgüdüsel olarak onu almak için elini uzattı ama Kutsal Lider Qinglong Birincil Taşı sakladı ve gülümseyerek, "Oh Qin Nan, bu Birincil Taş inanılmaz derecede değerli ve değerli. Onları elde etmek için kendin çok çalışmalısın.”
“……”
Qin Nan'ın yüzü karardı.
Daha önce bu Kutsal Lider Qinglong, kendisinin tüm dünyadaki en arkadaş canlısı kişi olduğunu vurguladı.
Ama şimdi bana bir Birincil Taş parçası vermeye istekli değildi.
Öte yandan, Qin Nan kalbinde rahat bir nefes aldı. Sezgisi yerindeydi - iki Kutsal Bölgeye vardıktan sonra bir sonraki seviye atlamak için İlahi Savaş Ruhunun neye ihtiyacı olduğunu öğrenmeyi başarmıştı.
Artık ne olduğunu bildiği sürece, nadir olup olmadıklarına bakmaksızın onları elde etmenin bir yolunu bulacaktı.
"Kutsal Lider Qinglong, şimdi izin alacağım!"
Qin Nan, yeri terk etmek için arkasını dönerken daha fazla konuşmadı. Qin Nan'ın gözünde bu Kutsal Lider çok gizliydi. Qin Nan ona zarar vermeyeceğinden emin olsa da, sırları açığa çıkarken gerçeği bilememe hissinden hoşlanmamıştı.
"Bir saniye bekle." Donuk bir tonda konuşurken Kutsal Lider Qinglong'un yüzünde sert bir bakış belirdi, "Qin Nan, Dövüş Ataları Alemi'nin zirvesine ulaştıktan sonra sana bir kez daha her şeyi anlatacağım! Bu olduğunda, bu sırrın ne kadar şok edici olduğunu anlayacaksın!”
Bu sözleri söyledikten sonra, Kutsal Lider buruşuk yüzünde bir gülümseme belirirken bir rozet çıkardı, “Bu rozet, 'Duan Qing' adıyla özel olarak hazırladığım bir kimlik rozetidir. Burada, Qinglong Kutsal Bölgesinde geçirdiğiniz süre boyunca farklı bir kimliğe ihtiyacınız olacak."
"Ha?"
Qin Nan, Kutsal Lider'in ona bir kimlik kartı verirken bu kadar ciddi bir şekilde hareket etmesini beklemiyordu.
Neden farklı bir kimliğe ihtiyacım olsun ki?
Kafası karışmış olmasına rağmen, Qin Nan bunu reddetmedi. Rozeti yerine koyduktan ve bir an tereddüt ettikten sonra, "Dövüş Ataları Alemi'nin zirvesine ulaşmamın uzun sürmeyeceğine inanıyorum. Vakti gelince sözünüzü hatırlayın.”
"Elbette!"
Kutsal Lider Qinglong gülümsedi ve kollarını salladı, bu da Qin Nan'ı yerden uzağa ışınlayan bir güçle sonuçlandı.
Qin Nan gittikten sonra tüm konut sessizliğe büründü.
Zirve Lideri Qinglong'un yüzündeki gülümseme yavaş yavaş dağıldı ve yerini bir yorgunluk belirtisi aldı. Artık bir Dövüş Kutsal Alemi uzmanına değil, yaşlanan yaşlı bir adama benziyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...