Bölüm 334: İki Kutsal Bölge Arasındaki Savaş!

255 43 0
                                    



"Duanmu Zirvesi'nde bir sorun var!"

“Benzersiz bir dahi doğdu! Eşsiz bir dahi doğdu! Hemen şimdi Duanmu Zirvesi'ne gidin!”

"Taşınmak! Hızlı!"

“……”

Jiang Bilan'ın altı yüz elli dokuz Dao Arayan Balığı cezbettiği sırada meydana gelen nadir olay Qinglong Kutsal Bölgesinin elçilerinin ve Zirve Liderlerinin çoğunu cezbettiyse de, Qin Nan'ın tetiklediği nadir olay Zirveyi şok etmişti. İnzivaya çekilmiş liderler, onların en yüksek hızlarıyla doğrudan Duanmu Zirvesi'ne gitmelerine neden oldu!

Şaşşşşşşşşşşşşşşşşşt

Birkaç güçlü figür aynı anda Duanmu Zirvesi'ne indi!

Qinglong Kutsal Bölgesi'nin diğer dört Zirve Lideri ve çok sayıda elçisi gelmişti!

Başka bir deyişle, şu anda Qinglong Kutsal Bölgesinde bulunmayan elçiler dışında, Qinglong Kutsal Bölgesinin tüm yetkilileri burada toplanmıştı!

Ancak geldikleri anda, yüzleri tam bir şokla dolduğundan, önlerinde gerçekleşen manzara aynı etkiyi yarattı!

Bu arada, Duanmu Zirvesi artık toplam yirmi Zirve Lideri, beş yüzden fazla elçi ve altı yüzden fazla müritle dolu olmasına rağmen, kıpkırmızı ışık huzmesinin delici sesi dışında tek bir ses bile duyulmadı!

Dokuz yüz doksan dokuz Dao Arayan Balık!

Bu ne kadar önemliydi?

İmparatorluk Yok Edici bile o gün sadece altı yüz altmış altı Dao Arayan Balık çekmeyi başardı ve Qin Nan'ın sonucu onunkinden üç yüz otuz üç daha fazlaydı!

O anda, sanki Feiyang Kutsal Bölgesinin üç Zirve Liderine yukarıdan gelen şok edici bir şimşek ışını giriyormuş gibiydi ve anında bir farkındalık kazandılar.

Zirve Lideri Duanmu neden dört üst düzey dahiden vazgeçsin?

Zirve Lideri Luo, Qin Nan'ın hatırı için Zirve Lideri Duanmu ve diğerlerine neden savaş açsın?

Qin Nan, Jiang Bilan'ın sonucunu gördükten sonra neden endişelenmedi ve yine de duruşmaya katılmaya cesaret etti?

Hepsi, Qin Nan'ın gerçek eşsiz dahi olduğu içindi!

Zirve Lideri Duanmu ve Zirve Lideri Luo, gerçeği bildikleri için Qin Nan için deli oluyordu!

Qin Nan da kaybetmeyeceğine inanan kendi yeteneklerine güveniyordu!

Şimdi sadece üç Zirve Lideri anlamakla kalmadı, diğer elçiler ve Zirve Liderleri de gerçeği öğrendi.

Böyle şok edici bir gerçeğe tanık olduktan sonra, Zirve Lideri Duanmu'ya karşı önceki öfkeleri ve alaycı sözleri kesinlikle gülünçtü!

Jiang Bilan, önündeki manzaraya tanık olduktan sonra dev bir canavarla çarpışmış gibi hissetti ve yüzünün aşırı derecede solmasına neden oldu.

Bu nasıl mümkün oldu?

Sadece onuncu sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhu'na sahip olan Qin Nan, Dao Arayan Balığı onun için çıldırtmaya nasıl ikna etti?

Martial Serendipity Köşkü'nün sırları gerçekten bu kadar güçlü bir etkiye sahip miydi?

Sima Kong, Jiao Zhe ve diğer dahilere gelince, zihinleri artık tamamen boş olduğundan, kelimeler tamamen kayboldu.

Zirve Lideri Luo'nun gözleri şokunun ortasında inanılmaz derecede heyecanlandı. Qin Nan'dan beklendiği gibi rekoru kolaylıkla kırması ve böylesine şok edici bir sonuç elde etmesi. Ancak, düşüncelerini hızla toparlayabildi ve sessizliği bozan bir kükreme attı, "Kahretsin, sizi aptallar, köpek gözlerinizin görüşü şimdi daha net mi? Hepiniz neyi bekliyorsunuz! Onlara hemen saldırın! Ve Qin Nan'ı onlardan çal! Aksi takdirde, hepinize işkence edeceğim!”

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin