Silah Satmak!
Kara Eller Şehri bu şekilde kar elde etti.
Yarışmanın ortasında, katılımcıların çoğu mağlup olduktan sonra kin beslerdi. Bu nedenle intikam almak için Katkı Puanlarını silahlara harcamayı seçeceklerdi.
Herkesin ekimi, silahların yardımıyla Xiantian Bölgesi'nin zirvesiyle sınırlı olduğundan, gidişatı tersine çevirme ve intikam alma şansları olacaktı.
"Raunt şimdi başlıyor!"
Zheng Kuo sağır edici bir tonda ilan etti.
Qin Nan konuşmasını bitirir bitirmez bir tekmeyle hemen Kara Eller Şehri'ne girdi.
Zheng Kuo ya da kalabalık tarafından azarlanmak onun umurunda bile değildi. Bu adamlar cidden onu rahatsız etmeye çalışıyorlarsa, hepsine bir ders vermekten çekinmezdi.
"Kahretsin, kaçıyor!"
"Humph, en azından şu anda içinde bulunduğu durumu biliyor!"
"Hehe, bundan hiç şüphem yok. Yetiştirimi Vücut Temperleme Alemi ile sınırlıysa, bu kadar insanı gücendirdikten sonra neden korkmuyor?"
“……”
Bai Shao ve Zhao Fang'ın arkasında duran gelişimciler kahkahayı patlattı.
"Beyler, Duan Qing'i affetmeyeceğiz, hadi gidelim!" Bai Shao bağırdı.
"Kıdemli Kardeşler, bana yardım ettiğiniz için teşekkürler. Bu kadar kolay gitmesine izin vermeyeceğiz!”
Zhao Fang dişlerini sıkarken söyledi. Bu Duan Qing'i ele geçirmesi ve birkaç güçlü yumrukla yüzüne vurması gerekiyordu.
İkisi önden giderken, kalabalık vahşi bir aurayla Kara Eller Şehri'ne girdi. Kalan katılımcılara gelince, birbirleriyle bakıştılar ve beladan mümkün olduğunca uzak durmaya karar verdiler. Sonunda büyük bir savaşın seyircisi bile olabilirler.
Qin Nan basitçe bir konut seçti ve oraya girdi.
Bu yetiştiriciler, tur başlamadan önce uygulamalarını suistimal ederek onu baskı altına almadıkları için adil davrandılar.
"Formasyonu etkinleştirin!"
Zheng Kuo bir kükredi. Bu sefer, oluşumu kurarken arkasında toplam elli zirve Dövüş İmparatoru Alemi yetiştiricisi vardı ve bu da oluşumun aktivasyonu ile birlikte Kara Eller Şehri'nin şiddetli bir şekilde titremesine neden oluyordu. Şehrin üzerinde görünmez bir güç birikiyordu.
"Formun başlangıcı, her şeyi mühürleyen kapkara kaya!"
Figürü oluşumun gözüne inerken Zheng Kuo'nun elinde aniden bir oluşum bayrağı belirdi. Daha sonra oluşumunu harekete geçirmek için elindeki bayrağı sallayarak gücünün muazzam bir şekilde artmasına neden oldu. Sanki biriken bir su birikintisi aniden aşağıya dökülmüş gibiydi, bu da katılımcıların uygulamalarını mühürleyen sonsuz bir gizli güçle sonuçlanıyordu.
Bunu takiben, herkesin uygulaması Vücut Temperleme Alemi ile sınırlandırıldı.
"Hmm?"
Qin Nan, İlahi Savaş Tanrısı'nın sol gözüyle şu anda olmakta olan her şeyi gözlemleyebildi. Daha sonra vücudunun içindeki Ejderha Çizgili Altın Çekirdeğe baktı ve İç Çekirdeğinin kendisine uygulanan büyük baskıya rağmen etkilenmediğini keşfetti.
"Üç İşaretli Yetiştirme Mührü!"
Zheng Kuo'nun bakışları, oluşum bayrağını şiddetle sallarken Qin Nan'ın figürüne kilitlendi. Formasyondan gökyüzüne üç ışık huzmesi ateşlendi ve Qin Nan'ın figürüne mühürler olarak inen üç farklı işaret oluşturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...