Bölüm 385: Sınavın Birinci Turu

218 31 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Ll
Qin Nan, Tie Mu'nun onun için endişelendiğini biliyordu, ancak kendini beğenmiş olmadığını çok az biliyordu - sadece doğruyu söylüyordu.

Zheng Kun'un Pill Alchemy'deki 'avantajını' suistimal ederek onu yenmeyi planlaması mantıklıydı, ancak bu Chen Ying tam anlamıyla birdenbire ortaya çıktı ve aynı şeyi yapmayı planladı.

Bu aptallar gerçekten onun bir kozu olmadığını mı düşündüler?

Eğer durum buysa, onun yerine küçümseyici davranacağım ve bu adamlara Pill Alchemy ve Dövüş Sanatları yolunu aynı anda nasıl takip edebileceğimi göstereceğim!

Leng Jianxiong ve Lin Xiaoyu, zeminlerini tamamen kaybetti.

Durumun bu aşamaya gelmesini hiç beklemiyorlardı.

Sınav başlamak üzere. Qin Nan kaybederse bununla nasıl başa çıkacaktı?

Haberi duyduktan sonra burada bulunan öğrenciler ise, kanları daha hızlı akmaya başlayınca büyük bir heyecana kapıldılar.

Zheng Kun'un Qin Nan ile Hap Simyası düellosu yapması yeterince şok edici olsa da, Chen Ying'in katılımı şüphesiz tüm olayı yeni bir seviyeye yükseltmişti!

“HAHA, Qin Nan kendisiyle çok dolu. Yenilgisini görmek için sabırsızlanıyorum!”

“Tsk tsk, merhamet göstereceğini bile söyledi. Küçük Kız Kardeş Chen Ying'in ona nasıl bir ders verdiğini görelim!"

"Eh, bunu kesin olarak söyleyemezsin. Qin Nan çok küçümseyici davranıyor, bu onun becerisine güvendiği anlamına gelmiyor mu?"

“Hehe, ne olmuş yani? Sence Kıdemli Rahibe Chen Ying'e karşı bir şansı var mı?"

“……”

Kalabalık bir sohbete dalmıştı. Çoğunun Qin Nan'dan yüksek beklentileri yoktu.

Qin Nan çok kendini beğenmiş davrandığı ve bir çeşit koza sahip olabileceğini ima ettiği için yalnızca azınlık şüpheliydi.

"Küçük Kardeş Qin Nan, düello bahsimizi boşver, çünkü biz hala aynı mezhebin kardeşleri olarak kabul ediliyoruz. Endişelenme, Lin Xiaoyu'dan özür dileyip daha sonra tazminata yardım edeceğim." Zheng Kun o anda aniden konuştu.

Bu Zheng Kun gerçekten sinsiydi.

Sadece sınavda birinci olan başarılı bir şekilde rütbe atlayabilir. Chen Ying'in katılımı nedeniyle kazanma şansı kesinlikle düşmüştü. Bu nedenle, inceleme yapılmadan önce geri adım atmaya karar verdi. Bu durumda, eğer dördüncü sınıf Xing rütbesine yükselemezse, kuralları kötüye kullanarak Lin Xiaoyu'ya hiçbir şey yapamazdı.

Bu koşullar altında, düelloda Qin Nan'ı yenerek Qin Nan'ın ona secde etmesine neden olsa bile, Qin Nan tarafından da nefret edilecekti. Bu nedenle, Qin Nan'ın köşeye sıkışmış hissetmemesi için uzlaşmaya karar verdi.

"Hehe." Qin Nan boş bir kahkaha attı ve "Şimdi iptal edebileceğini düşünüyor musun? İmkansız değil; Bana burada bir selam verdiğin sürece, gitmene izin vereceğim!

Zheng Kun'un ifadesi muazzam bir şekilde değişti.

Bu Qin Nan kendisiyle fazlasıyla gurur duyuyor, uzlaşmaya karar verdiğimde beni tehdit etmeye cüret ediyor.

Nezaketimi boşa harcıyorum!

"Sanırım bahis hâlâ geçerli."

Zheng Kun soğuk bir ifade takındı.

Bu, kendini utandırmaya çalışıyordun. Bu olduğunda beni suçlama.

Salondaki diğer katılımcılar birbirleriyle bakıştılar. Qin Nan'ı küçümsemelerine rağmen onu gücendirmeye cesaret edemediler, bu yüzden sessiz kalmayı seçtiler.

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin