O anda, tüm İç Etki Alanı Zirvesi çığlıktan titremeye başladı ve neler olup bittiğini merak eden sayısız öğrenci ve yaşlı ortaya çıktı.
İç Etki Alanı Zirvesi'nin ana yolunda, güçlü auralar yayarak, hepsi altıncı katman Xiantian Aleminin üzerinde yetişimleri olan yirmiden fazla öğrenci üçüncü eve doğru yol alırken görülebiliyordu!
Anında bir dizi nefes sesi duyulabilirdi.
Çevredeki büyükler ve öğrenciler bu öğrencilere aşinaydı, çünkü her biri ünlü iç alan dahileriydi ve hepsi en az sekizinci sınıf Huang dereceli Dövüş Ruhu'na sahipti.
Kalabalık, gruba önderlik eden iki öğrenciyi görünce, ifadeleri tamamen değişti.
"Bu Peng Yu değil mi? Neden o burda!"
"Bu, Disiplin Salonu Liderinin oğlu Zhou Guili değil mi? O da neden burada?”
"Lanet olsun, bu insanların hepsi Jun Alliance'dan değil mi? Qin Nan'ı rahatsız etmek için burada olabilirler mi?"
“……”
Kalabalık, dahilerin neden burada olduğunu tahmin ettikten sonra hemen heyecanlandı.
Herkes Qin Nan ve Jun Alliance arasındaki çözülemez çatışmayı biliyordu, ancak birbirlerine karşı hiçbir zaman yoğun bir tam bir savaş olmadı ve şimdi büyük olasılıkla yakında gerçekleşecekti!
Qin Nan şimdi bu durumla nasıl başa çıkacak?
...Bu arada, üçüncü konutun içinde...
Qin Nan, Gong Yang ve diğerleri, bağırışı duyduktan sonra yüzlerinde boş ifadeler vardı.
Bunu takiben, Gong Yang ve diğerlerinin yüzlerindeki ifadeler anında donuklaştı. Qin Nan'ın düşmanlarının şu anda ziyaret etmesini beklemiyorlardı.
"Bunu sonra tartışırız. Bakalım kimler burada."
Qin Nan sakin bir ifadeyle söyledi.
Gong Yang ve diğerleri, kalplerinde içi boş kahkahalar atmaktan kendilerini alamadılar. Bu 'kaza' yüzünden olmasaydı, Qin Nan büyük olasılıkla onların önerisini kabul ederdi, ancak şimdi işler değişecek gibi görünüyor.
“Böyle bir olağanüstü hal durumunda, bunu mümkün olan en kısa sürede çözmeliyiz. Qin Nan'ın Mistik Ruh Tarikatında daha fazla kalmasına izin veremeyiz!"
Gong Yang'ın aklına bir düşünce geldi, oturduğu yerden hızla kalktı ve neler olduğunu kontrol etmek için üçüncü konutun kapısını açtı.
Bir bakışta sadece Gong Yang değil, Xiao Leng ve diğerleri de şaşkına döndü.
"Bu kadar kalabalığı buraya getirerek ne yapmaya çalışıyorsunuz?" Gong Yang'ın ifadesi, çevreye Dövüş İmparatoru Alemi'nin baskısını yaymaya başladığında tatsız bir hal aldı.
"Hey, Kıdemli Kardeş Gong Yang. Seni burada, üçüncü rezidansta görmeyi beklemiyordum.” Öğrenci grubu içinde, onlara liderlik eden iki genç adamdan biri, pembe bir cübbe giymiş, temiz bir görünüme ve biraz büyüleyici bir auraya sahip, Gong Yang'ın baskısını görmezden geldi ve bir gülümsemeyle dedi ki, "Sanki orada gibi görünüyor. burada oldukça fazla insan var. Kendimi tanıtmama izin verin, ben Zhou Guili, hepinizle tanıştığıma memnun oldum."
Xiao Leng ve Chu Yun ikisi de titredi.
Zhou Guili ismi onlar için çok tanıdıktı, çünkü o, aynı zamanda içsel alan öğrencileri arasında ilk onda yer alan Disiplin Salonu Lideri'nin oğluydu, ancak onunla ilk tanışmalarıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...