C212 - Bin Yıl Süren Arama

281 48 0
                                    

Dokuz figürün yüz hatları net olarak görülemiyor, ancak vücutlarından tarif edilemez bir buyurgan baskı hissediliyordu.

Göründükleri anda, Dokuz Katlı Yeraltı Pagodası nihayet olağanüstülüğünü gösterdi, çünkü duvarları ve zeminleri korkunç bir güç üreten altın rünler yaymaya başladı.

Tüm pagoda artık zifiri karanlık değildi, tanrısal bir pagoda gibi parlak bir parıltıyla parlıyordu!

"Dokuz Sembolik Sözün Silah Ruhları!"

Hem Prenses Miao Miao hem de Longhu Ata Canavarı tamamen şaşkına dönmüştü.

O anda, Dövüşçü Atalar Alemi yetişimlerinde bile, kendilerini bu dokuz figür tarafından bastırıldıklarını hissedebiliyorlardı.

Qin Nan şaşırmıştı.

Bu dokuz korkunç varlık gerçekten Dokuz Sembolik Sözün Silah Ruhları mı?

“Dokuz Sembolik Söz, tanıştığımıza memnun oldum!” Vücudu gizemli bir güç yayan Prenses Miao Miao, "Senden aradığım bir şey var. Eğer onu bana vermeye istekliysen, yüz yıl sonra hepinizin Dominator Silahlarına dönüşmenize yardım edeceğim!"

Dokuz Sembolik Kelime, her kelime bir İmparator Silah derecesine sahip bir silahı temsil ediyordu.

Bir İmparator Silahı yeterince olağanüstüydü, ancak Prenses Miao Miao, onların Dominator Silahlarına dönüşmelerine yardım etmek için övünmeye cüret etti.

Qin Nan'ın ifadesi biraz endişeliydi.

Prenses Miao Miao'dan ilk kez bu kadar ciddi bir tavır görüyordu.

Böyle büyük bir fayda sunmaya istekli olmak için aradığı şey ne olabilir?

Qin Nan daha sonra Prenses Miao Miao'nun hazineyi geri almaya çalışırken gösterdiği tepkiden gösterilen arzuyu hatırladı ve anında o tahta kutunun içindeki içeriğin onun için inanılmaz derecede önemli olması gerektiğini fark etti.

"Haha, ne şaka, Dominator Weapons'a dönüşmek mi?"

Longhu Ata Canavarı ona küçümseyerek baktı ve "Bu Dokuz Sembolik Kelimenin nereden geldiğine dair hiçbir fikriniz yok gibi görünüyor. Bu Dokuz Sembolik Sözün şok edici bir sırla bağlantılı olduğu söylendi. Sır bir sır olarak kalsa da, varlıkları uzun zaman önce kesinlikle Dominator Weapons derecesinin ötesindeydi. Değilse, neden onlarla ilgileneyim ki?”

"Kapa çeneni!"

Prenses Miao Miao, vücudunda korkunç bir güç uyandığında patladı!

Longhu Ata Canavarı'nın yüzü, azarlamak isteyen ama konuşamayacak durumda olan solgunlaştı.

Bu arada, dokuz kişi seslerini birbirine bağlayarak aynı anda konuşmaya başladı. Ses Dokuz Katlı Yeraltı Pagodası'nda yankılandı ve onlara tarif edilemez gizemli bir his verdi: "Varlığımız bir kaderi miras alacak bir halef bulmaktır! Bir halef olarak, Dokuz Sembolik Söz de dahil olmak üzere burada her şeyi elde edebilirsiniz!”

“Nasıl halef olabilirim?”

Prenses Miao Miao'nun gözleri sakindi, ama vücudundaki gizemli güç, durma belirtisi olmadan hızlı bir şekilde uyanıyordu.

"Üçünüz yargılanacak." Dokuz Sembolik Söz birlikte konuştu, “Bu denemede sadece biri galip gelecek ve diğer ikisi sonsuz ölümle yüzleşecek. Siz üçünüz duruşmaya katılmaya istekli misiniz?”

“Haha, bu bir zorunluluk!”

Longhu Ata Canavarı'nın gözleri şu sözleri duyduktan sonra titredi, “Atavistik Cennetsel Ejderhanın ve Cenneti Şok Eden Gök Gürültülü Kaplanın kanına sahibim, buyurgan bir asil! Bu davada kesinlikle kazanacağım!”

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin