C201 - Tanrısal Gözlerle Hazineleri Soymak

322 46 1
                                    


Dong Shaoxu kan kusacak gibi hissetti. Qin Nan'in önceki tehlikeyi çözdükten sonra ona saldırmaya devam etmesini asla bekleyemezdi. Kalbindeki nefrete rağmen, iki eski kılıç havayı delip ona yaklaşırken tüylerinin diken diken olduğunu hissedebiliyordu, bu da omurgasından beynine doğru yükselen bir ürpertiyle sonuçlandı.

“Mükemmel Doğruluk Okları!”

Bu kritik anda, Dong Shaoxu Dövüş Ruhunu serbest bırakmak zorunda kaldı.

Dövüş Ruhu, 'Rüzgar Takip' adında uzun bir yaydı.

Dövüş Ruhunu serbest bıraktıktan sonra, seksen altı okun hepsini bir hayalet gibi hızlı bir şekilde elleriyle sadağından aldı ve durmadan ileri doğru fırlattı ve önünde bir ok yağmuru oluşturdu.

BANG! BANG! BANG!

Oklar şok dalgasından yana savrulurken bir dizi patlama duyulabiliyordu. İki antik kılıcın kesikleri zayıflamış olsa da, yine de Dong Shaoxu'nun vücuduna isabet etti ve kan kusarken bir kez daha uçmaya gönderildiğinden rahatsız hissetmesine neden oldu ve yaralarını daha da şiddetlendirdi.

Öğrenci kalabalığı bunu görünce şaşırdı.

Qin Nan'ın gücü, Dört Büyük Dahi'nin saldırılarına maruz kalmasına rağmen Dong Shaoxu'yu ciddi şekilde yaralayabilmesi ne kadar çılgın?

"İyi bir şans!"

Öte yandan, Xi Fengxiao, Bei Rou ve Nan Chen, Dong Shaoxu'yu görmezden geldi ve büyük bir çığlık attı. Üçü, Qin Nan'ı titreyerek çevreledi, gözleri onun figürüne kilitlendi.

“Güneş Ay Bilezikler!”

Hafif yaralanan Xi Fengxiao, bir bilezik parçası çıkarıp Qin Nan'a doğru fırlatırken ilk saldıran oldu.

Bilezik, güneş ve Ay'a benzer mistik bir ışık yayan kristal benzeri bir görünüme sahip bir avuç büyüklüğündeydi. Fırlatılır atılmaz, aniden büyüleyici bir şekilde genişleyerek Güneş ve Ay'ın parlaklığıyla büyük bir parıldayan halkaya dönüştü ve Qin Nan'ın figürünü sardı.

Qin Nan, kemikleri, kanı ve Qi'si büyük bir baskı altındayken, hareketlerini sanki beş bin kilogramlık bir kaya taşıyormuş gibi kısıtlarken, yalnızca vücudunun sertleştiğini hissedebiliyordu.

"Bu aynı zamanda alışılmadık bir Mistik Silah!"

Qin Nan, İlahi Savaş Ruhunun Gözlerini serbest bırakırken ve Güneş Ay Bileziği'ni incelerken şok olmak yerine neşeli oldu.

"Nan Chen, Bei Rou, ne bekliyorsunuz, acele edin ve bu adamı bastırmak için en güçlü yeteneklerinizi kullanın!"

Xi Fengxiao, Güneş Ay Bileziği'ni kontrol ederken bağırdı.

Güneş Ay Bilekliği, klanı tarafından en tehlikeli anlarda hayatını korumak için verildi. Ancak Qin Nan'in ne kadar güçlü olduğunu görünce, kalbi korkuyla doldu ve onu Qin Nan'ı tuzağa düşürmek için Güneş Ay Bileziği'ni kullanmaya zorladı. Xi Fengxiao, Güneş Ay Bileziğinin gücüne son derece güvenmesine rağmen, Qin Nan'ın çeşitli yetenekleri ve gücü nedeniyle, durumun kontrolden çıkmasını önlemek için savaşı herhangi bir gecikme olmadan mümkün olan en kısa sürede bitirmek istedi.

“İmparatoru Öldüren Kılıç!”

“Yeraltı Okyanus Küresi!”

Nan Chen ve Bei Rou, Xi Fengxiao'nun kozunu ortaya çıkardığını gördükten sonra Mistik Silahlarını saldırmak için kullanmaktan çekinmediler.

Nan Chen'in elindeki İmparator Katleden Kılıç bir metre uzunluğundaydı, simsiyah bir gövde ile soluk koyu kırmızı bir renk karışımıydı ve sanki Dövüş İmparatorlarını öldürmek için doğmuş gibi hafif bir öldürücü aura yayardı. Öte yandan, Yeraltı Okyanus Küresi, bin Yeraltı Dünyasından Gözlerden Uzak Balığı ile dövüldü. Küreden, sanki içinde bir Yeraltı Akıntısı saklanıyormuş gibi, başparmak büyüklüğünde bir küreden kabaran nehirlerin sesi duyulabiliyordu.

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin