Bölüm 325: Büyük Otoriteler Arasındaki Kavga

260 47 2
                                    

Merhaba arkadaşlar öncelikle Ramazanınız nasıl geçiyor Bu ara okunma sayısında ciddi bir düşüş olduğunu gördüm begenmediginiz veya hoşlanmadığınız bir şeyler varsa dmlerim hep açık Yorumlarda bekliyorum Hadi bakalım ucurun buraları İyi Okumalar:) Kanla ve Kaosla kalın

O anda, Qin Nan'ın vücudu gerildi ve kafa derisi uyuştu.

Zirve Liderlerinin, yüzlerce elçinin ve yüzlerce öğrencinin önünde havada rastgele yüzen mucizevi Tao Arayan Balıklardan oluşan bir okul hayal edin, hepsi de size yan gözle bakıyor; nasıl hissederdin?

Qin Nan her zaman duyuları konusunda keskin olmuştur. Bu sefer içgüdüleri onu büyük bir tehlikeye karşı uyarmaya çalışıyordu.

"Lanet olsun, neler oluyor?"

Qin Nan, yüzü tatsız bir ifadeyle dolduğundan, duruşmaya katılma düşüncesinden hemen vazgeçti.

Bu Tao Arayan Balıklar, onları ilk kez görmeme rağmen neden bana bakıyorlar?

...Bu arada, dojonun çevresinde...

Duruşmayı seyrederken aralarında bir gevezelik olunca elçilerin gözleri parladı.

"Bir tahmin edin, bu sefer Dahilerin Kralı kim olacak?"

"Bence Jiao Zhe olmalı, sadece yedinci sınıf Xuan Dövüş Ruhu'na sahip değil, aynı zamanda sağlam bir irade ile adil ve nazik bir tavrı var. Birinciliği alamaması sürpriz olur."

"Öyle düşünmüyorum; Trading Alliance'ın Azizesini ve Pang Qiu'yu unutma. İkisi de oldukça gizemli ve durumu tersine çevirebilirler!"

“Mümkün, bu yüzden şimdilik tahmin etmek zor! Ancak, Dahi Kralı'nın bu yıl beş yüz Tao Arayan Balığı tetikleyip tetiklemediğini tahmin etmek daha kolay!"

"Beş yüz Tao Arayan Balık mı? Şaka yapıyor olmalısın! Tarikat kurulduğundan beri en fazla on kişi beş yüzünü kendine çekmeyi başardı!"

“……”

Elçilerin yanı sıra, Duanmu Zirvesi'nin tepesindeki altı Zirve Lideri de gözlerini dojoya dikmişti.

"Zirve Lideri Duanmu, madem o zaman iki dahi aldın ve biz tek kelime bile etmedik, neden bize bu Jiao Zhe ve Jiang Bilan'ı vermiyorsun? O nasıl?" Feiyang Kutsal Alanının bir Zirve Lideri gülümseyerek söyledi.

Qinglong Kutsal Bölgesinin diğer Zirve Liderleri, sözleri duyduktan sonra kalplerinde sırıtışlar bıraktılar.

Herkes bu Jiao Zhe'nin Jiao Shiyi'nin erkek kardeşi olduğunu biliyordu ve Jiao Shiyi, Jiang Bilan'a derinden aşıktı. Feiyang Kutsal Bölgesi, Jiao Zhe ve Jiang Bilan'ı işe alırsa, Jiang Shiyi de onlarla birlikte gidecekti.

Pang Qiu'ya gelince, o buraya Feiyang Kutsal Bölgesi tarafından getirildi, bu yüzden sonunda Feiyang Kutsal Bölgesine katılacağından hiç şüphesi yoktu.

“Buna katılmıyorum; Jiao Zhe'yi atayan benim. Jiang Bilan'ı almaktan çekinmeyin ama Jiao Zhe bizi takip edecek." Qinglong Kutsal Bölgesinin Zirve Liderlerinden biri gülümseyerek söyledi.

Yaşlı tilki!

Jiang Bilan, Ticaret İttifakının Azizi olduğu için, Kutsal Bölgeye katıldıktan sonra bile Ticaret İttifakı ile meşgul olmaya devam edecekti. Öte yandan, Jiang Zhe'nin parlak bir geleceği olacağına dair hiç şüphe yoktu.

Üç Zirve Lideri kalplerinden küfretti ama yüzlerinde hâlâ sakin ifadeler vardı, "Bence bu fikir olmayacak——"

Onlar konuşmayı bitirmeden önce Zirve Lideri Duanmu kahkahayı patlattı ve "Jiang Zhe ve Jiang Bilan? Onları almaktan çekinmeyin, ancak bir şartla; Qinglong Kutsal Bölgesi'ndeki bizler, önce diğer dahiler arasından seçim yapacağız!"

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin