EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Xiantian Alemi ile Dövüş İmparatoru Alemi arasında, sıradan bir insan ile bir uygulayıcı arasındaki farka benzer şekilde büyük bir boşluk vardı.
Sadece Dövüş İmparatoru Alemi'ne ulaşmış olanlar, Dövüş Dünyası'na yolculuğa çıkıyor olarak kabul edilebilirdi.
Bu arada, dokuz yüz doksan dokuz zhang fırtınalı bulutları şekillenirken, Qin Nan hiç şüphesiz tüm Duanmu Zirvesi'nin tek odak noktası haline gelmişti!
"Bana gel Sıkıntı!"
Qin Nan'ın kanı, sanki Ejderha Çizgili Altın Çekirdek ile uyum içinde hareket ederken ölçülemez savaş niyeti yayılıyormuş gibi şiddetle gürledi!
BANG! BANG! BANG!
Dokuz yüz doksan dokuz zhang fırtına bulutundan sürekli olarak şimşek kıvılcımları dalgaları, tüm dojoyu mor bir parıltıyla kaplayan bir fırtına gibi indi.
Şiddetli gök gürültüsünün ortasında, Ejderha Çizgili Altın Çekirdek bunun yerine daha parlak bir ışıltı yaydı ve sanki şu anda bir vaftizin ortasındaymış gibi zarar görmeden kaldı!
"Dövüş İmparatoru Çekirdeği katılaşıyor!"
Qin Nan gök gürültülü bir şekilde dile getirdi.
Herkesi şaşırtacak şekilde, Ejder Çizgili Altın Çekirdek doğrudan fırtınalı buluta doğru yükseldi, şimşek ışınlarını paramparça etti ve dokuz yüz doksan dokuz zhang fırtınalı bulutuyla çarpışarak onun parçalara ayrılmasına neden oldu.
Şşşt!
Bir Dövüş İmparatoru Alemi kuvveti, Ejderha Çizgili Altın Çekirdek'ten bir kasırga gibi fırladı ve güçlenmeye devam etti.
BANG! BANG! BANG! BANG!
O anda, Qin Nan'ın uygulamasında muazzam bir değişiklik meydana geldi.
Birinci katman Dövüş İmparatoru Alemi!
İkinci katman Dövüş İmparatoru Alemi!
Üçüncü katman Dövüş İmparatoru Alemi!
Yetiştirimi, onuncu katman Dövüş İmparatoru Alemi'ne ulaştıktan sonra nihayet dengelendi.
"Kalbi Sakinleştirme ve Şeytanları Kovma Sanatı!"
Qin Nan şu anda buyurgan bir auraya sahipti, çünkü zihnindeki İlahi Duygu aniden hızla genişledi ve dokuz yüz doksan dokuz zhang'a ulaştıktan sonra kademeli olarak sona erdi. Bu arada, Art of Heart Sakinleştirme ve Demon Expelling, artık Mükemmellik Aşamasına ulaştığı için bir atılım gibi görünen yumuşak bir gümbürtü yaydı!
Vızıltı!
Qin Nan'ın arkasında, sayısız bulanık canavar figürü belirdi ve vızıldayan bir ses yayan dev bir çan şeklinde birbirleriyle karıştı. Her vızıltı, tüm dış parazitleri anında parçalama yeteneğine sahipti ve bu da muazzam bir güçle sonuçlandı!
"Kılıç Niyetim!"
Qin Nan yüksek sesle kükredi.
Yetiştiriminin yanı sıra tüm iradesini başarılı bir şekilde atılım yaşamış olan Ejderha Çizgili Altın Çekirdeğe yerleştirdiği için, Dövüş Becerileri ve Teknikleri de vaftiz yoluyla seviye atlamıştı!
Şşşt!
Qin Nan'ın vücudunda bir Sabre Niyet ipucu birikti ve bu, Arcane Realm'i aşmış ve Güç Biriktirme Alemine ulaşmış gibi görünen şok edici bir güçle sonuçlandı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...