Bölüm 357: Bastırılmış

253 38 0
                                    




"Bu onurlu görevi tamamlamanın ödülleri tam olarak nedir?"

Qin Nan sordu.

"Dövüş Atası Mistik Alanı aktif olduğunda, Qinglong Kutsal Bölgesi ve Feiyang Kutsal Bölgesi, duruşmaya katılmaları için altı Dövüş İmparatoru Alemi öğrencisi gönderecek. İki Kutsal Bölge dışında, her ülkeyi temsil eden haydut yetiştiriciler ve dahiler de orada yer alırdı.” Muhafız devam etti, "Dövüş Atası Mistik Alanı denemesinin toplamda üç kazananı var ve onlardan biriyseniz, üç Birincil Taş ile ödüllendirileceksiniz. Kutsal Bölgedeki diğer iki öğrenciye liderlik edebilir ve onların da kazanan olmalarına yardımcı olabilirseniz, on Birincil Taş ile ödüllendirileceksiniz!"

On Temel Taş!

Qin Nan'ın gözlerinden ateşli bir parıltı çıktı.

Kara Eller Şehri'ndeki yarışmaya katılan her bir katılımcıyı soyduktan sonra yalnızca yüz on bin Katkı Puanı toplamayı başarmıştı, puanları her gün en fazla üç Birincil Taş karşılığında takas etmesine izin verildiğinden bahsetmiyorum bile. Karşılaştırıldığında, görevin ödülü şüphesiz inanılmazdı.

Dahası, Qin Nan'ın gelişimi Dövüş İmparatoru Aleminin zirvesine ulaşmıştı ve bu, şanslı karşılaşmayı elde ederek gelişimini daha da geliştirmek için Dövüş Atalarının Mistik Alanının bu denemesinde yer almasına izin veriyordu.

"Teşekkürler, kıdemli!"

Qin Nan, şaşkın bakışları altında Görev Salonundan ayrılmadan ve gerçek görünümüne geri dönmeden önce bekçide yumruklarını bir araya getirdi.

“Gerçek kimliğimle katılacağım. Dövüş Atalarının Mistik Alanındaki dahilerin bu kez benimle rekabet etmeye cesaret etmesini umalım!"

Qin Nan'ın yüzünde bir gülümseme belirdi.

Artık adı, eskisinden farklı olarak tüm aşağı mahalleye duyurulduğuna göre, pek çok yetiştirici onu rahatsız etmeye cesaret edemiyordu.

Ancak rakipleri ona meydan okumaya cesaret bile etmeseydi, ilgisini tamamen kaybederdi.

"Görevi kabul etme zamanı!"

Qin Nan, Qinglong Parşömeni'ni çıkardı ve onurlu görevi kabul etti.

"Onurlu görevi kabul ettiği için Aday Aziz Qin Nan'ı tebrik ediyoruz. Altı adayın tamamı bulunduğuna göre, lütfen doğrudan Duanmu Zirvesi'nin eğitim alanına gidin..." Qinglong Parşömeni'nden zihnine bir ses iletildi.

Qin Nan ayağını yere vurdu ve dojoya doğru yöneldi.

...Bu arada, Görev Salonunda...

Bir gelişimci, kabul edilmekte olan onurlu görevde listelenen isimleri gördükten sonra aniden çığlık attı.

"Vay be! Qin Nan Dövüş Atalarının Mistik Alanına gidiyor!"

Çığlık, kalabalığın kulaklarında patlayan bir bomba görevi gördü.

"Ne?"

"HAHA, Feiyang Kutsal Alanındaki o piçler bu kez acı çekecek!"

"Tsk tsk, Feiyang Kutsal Bölgesi geçen yıl birinciydi, ama biz Qinglong Kutsal Bölgesi bu sefer kesinlikle kazanan olacağız!"

“……”

Tek bir yetiştirici bile bu habere şaşırmadı.

Onurlu görevler tarikata büyük bir onur kazandıracağından, sadece tarikatın yetkilileri umursamıyordu, tarikatın öğrencileri de umursamıştı.

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin