2 partin sonu

317 52 2
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Bölüm 396: Yeşim Tekneler İçin Yarışmak

"Ying Xunlong ve Xue Wuheng, ikisi de bekçiler sıralamasında ilk ona girdiler!"

"Neden Üçlü Kapı'ya geliyorlar?"

"Korkarım üç ay sonra gerçekleşecek Büyük On Altı Dağ Yarışması yüzünden!"

“……”

Han yüksek sesli bir sohbete dalmıştı.

Bu yetiştiriciler, Qinglong Kutsal Bölgesi'nin her yıl düzenlenen büyük bir etkinliği olduğu için, kendilerini Üçlü Kapı'da xiulian uygulamak için buradaydılar.

Qin Nan hana girdi ve yumruklarını kültivatöre doğru bir araya getirdi ve bağırdı, "Arkadaş uygulayıcı, Üçlü Kapıya pek aşina değilim. Bana açıklamanın sakıncası var mı?”

Kültivatör irkildi ve karşısındaki kişinin bir şekilde tanıdık olduğunu fark etti, ancak fazla düşünmedi. Daha sonra sabırsız bir tavırla elini salladı ve “Sen yeni bir öğrencisin, değil mi? Bana bu kadar basit bir soru sorma! Beni dinleyin çocuklar, size Qin Nan'ın rafine ettiği hapı anlatmama izin verin..."

Handaki diğer yetiştiriciler, hikaye dikkatlerini çektiği için Qin Nan'ın varlığını görmezden geldi.

Ne de olsa, Qin Nan'ın rafine ettiği hap sadece tüm Caomu Zirvesini şok etmekle kalmadı, aynı zamanda Qinglong Kutsal Bölgesindeki sayısız insanı da şaşırttı.

O sırada aniden bir figür belirdi.

Saçları beyaz bir tüyle yerinde tutulan bir topuzla bağlanmış, uzun gümüş bir cüppe giyen bir adamdı. Gözleri enerjik bir bakışla titrerken, vücudu sanki dünyanın ötesindeymiş gibi olağanüstü bir aura yayarak kalabalığın ona boyun eğme eğilimine girmesine neden oldu.

Onlara yaklaşırken, yedinci katman Dövüş Ataları Alemi'ndeki gelişimini vahşi bir şekilde sergileyerek herkesin dikkatini çekti.

"Bu Xue Wuheng değil mi!"

"O burada!"

“……”

Handaki çiftçiler şaşkına döndü.

Xue Wuheng buz gibi bir ifade takındı. Hanın girişinden on metre uzağa vardığında aniden kaşlarını çattı ve Qin Nan'a bakmadan konuştu, "Bir kuralım var - beşinci katman Dövüş Ataları Alemi'nin altındakilerin on metre yakınıma girmesine izin verilmiyor. Kuralı ilk kez çiğnediğin için seni şimdilik affedeceğim ama bir dahaki sefere inisiyatif almayı ve benden uzak durmayı unutma.

Bunu söyledikten sonra başını çevirmeden direkt olarak hana girdi. Beklendiği gibi, yetiştiriciler onu gücendirmeye cesaret edemeden onun için hemen bir yol açtılar.

Ne de olsa, koruyucuların sıralaması açısından Xue Wuheng ile onlar arasındaki fark son derece büyüktü.

Qin Nan suskun kaldı. Sadece Üçlü Kapı hakkında bazı bilgiler öğrenmeye niyetlenmişti ve görmezden gelinmekle kalmamış, hatta birisi ona bir baş belasıymış gibi davranmıştı.

"Boş ver, başkasına soracağım!"

Qin Nan arkasını döndü ve ayrılmaya hazırlandı.

Aniden güçlü bir kahkaha duyulduğunda şaşırdı: "Xue Wuheng, ne kadar zorbasın? Neden kimsenin sana on metre yaklaşmasına izin verilmiyor?”

İriyarı bir genç adamın büyük adımlarla geldiği görüldü. Xue Wuheng'in aksine çul giyiyordu ve bu ona mütevazı bir görünüm veriyordu.

Bununla birlikte, herkes vücudunda vahşi bir canavar gibi büyük bir gücün gizlendiğini hissedebiliyordu!

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin