Bölüm 223: Dizlerinin üstüne çök

305 43 0
                                    

Longhu Ata Canavarı bile, İlahi Savaş Tanrısının Bastırılması serbest bırakıldığında ölümüne korkmuştu, yaşlı adamın sadece bir Xiantian Alemi uygulayıcısı olduğu gerçeğinden bahsetmiyorum bile.

Qin Nan gücünün çoğunu geri çekmemiş olsaydı, yaşlı adam ruhu zarar gördükten sonra anında bir aptala dönüşecekti.

“Sen...Ne yapıyorsun, şimdi ayağa kalk!”

Diğer dokuz yaşlı adam, şoktan kurtulduktan sonra ağzından kaçırdı.

Qin Nan'ın kontrolü altında, hedefi ve baskının etki alanını kolayca kısıtlayabilirdi. Sadece yaşlı adam, İlahi Savaş Tanrısının Bastırılmasını deneyimleyebilirdi; diğerleri bunun farkında değildi.

"Ne oldu, siz de bana zarar vermeye mi çalışıyorsunuz?" Qin Nan onlara soğukça baktı.

Dokuz yaşlı adam anında ölümüne korktu ve başlarını salladı. Qin Nan'in bunu nasıl yaptığı hakkında hiçbir fikirleri olmamasına rağmen, bunun eşleşemeyecekleri bir şey olduğunu açıkça biliyorlardı. Çok utanç verici olduğu için kalabalığın önünde diz çökmeye hiç niyetleri yoktu.

"Yeter, bırakın kamera arkasından sorumlu kişi kendini göstersin - sizinle ilgilenmiyorum çocuklar." Qin Nan sakince söyledi.

“Biz...Arkamızda ipleri çeken kimse yok…”

Dokuz yaşlı adam dillerini ısırarak söyledi. Kimliğini ifşa ederlerse sonuçlarına katlanamazlardı.

Bunu takiben aniden yüksek bir kahkaha duyuldu, “HAHAHA, bu ilginç. Ünlü dahi Qin Nan, Hazine Ticareti Departmanında bir grup yaşlı insana zorbalık yapıyor!"

Kalabalık anında başlarını davetsiz misafire çevirdi.

Belinde altın bir zincir asılı, bir çift şaşı gözlü tombul bir adamın onlara yaklaştığı görüldü. Arkasında, yetişimi altıncı katman Xiantian Alemi'ne ulaşan ve muhteşem bir sahneyle sonuçlanan ve hatta geldiklerinde kalabalığın onlar için bir yol açmasına neden olan toplam dokuz iç alan öğrencisi vardı.

Manzara, Hazine Kasası'nın birinci katındaki tüm öğrenci kalabalığının dikkatini anında çekti.

"Bu Qin Nan değil mi?"

"Lanet olsun, neler oluyor, Zhou Yang değil mi?"

“Destansı bir şey olmak üzere!”

“……”

Hazine Kasasının ilk katmanındaki atmosfer hemen aydınlandı.

Ünlü Qin Nan için daha fazla açıklamaya gerek yoktu. Bu Zhou Yang, öğrenciler arasında da iyi biliniyordu; Jun Alliance'ın bir üyesi olan, iç alan öğrencileri arasında ilk on içinde yer alan süper bir dahi.

Qin Nan sakin bir ifade takındı ve Zhou Yang'a baktı ve gelişiminin yedinci seviye Xiantian Aleminde olduğunu ve onun Dövüş Ruhu'nun onuncu seviye Huang olduğunu keşfetti. Bunun yanı sıra, üzerinde üç Mistik Silah ve özellikle kadınlara karşı kullanılacak bir tür uyuşturucu da vardı. Bu ilaç diğer haplardan son derece farklı bir aura yaydı, bu nedenle Qin Nan varlığını hemen hissedebiliyordu.

Qin Nan kendisiyle gurur duyduğundan değil ama Zhou Yang gibi kirli fikirli biri asla ilgilendiği biri değildi.

"Ouyang Jun'un komutası altında gibisin, değil mi?" Qin Nan kaşlarını bile kaldırmadı, "Sana şimdi gitmen için bir şans vereceğim. Aksi takdirde, merhamet göstermediğim için beni suçlama.”

Otoriter!

kibirli!

Kalabalık dayanamadı, derin bir nefes aldı. Qin Nan gerçekten de kendisiydi, bu şartlar altında bile küçümseyici ve kanunsuzdu.

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin