"Şu anda neler oluyor?"Qin Nan'ın alnı soğuk bir terle kaplıydı.
Önceden, İlahi Savaş Ruhu tamamen iyiydi ve bu şekilde olmadan önce herhangi bir işaret fark etmemişti.
"İlahi Savaş Ruhu onuncu sınıf Xuan seviyesine ulaştıktan sonra gereken hap miktarının muazzam bir şekilde artması mümkün; Bu durumla daha önce birkaç kez karşılaştım. Bu nedenle, tüm Dövüş Hakimiyeti Haplarını tükettikten sonra, İlahi Savaş Ruhum Di mertebesine yükselebilmelidir!"
Qin Nan, Dövüş Hakimiyeti Haplarını elleriyle hızla kavrayıp durmadan yutarken, biraz düşündükten sonra bir sonuca vardı.
Bir milyon üç yüz bin!
İki milyon!
Üç milyon iki yüz bin!
Dört milyon yedi yüz bin!
Dövüş Hakimiyeti Haplarını korkunç bir hızla yutmaya devam ederken Qin Nan'ın elleri bulanıklaşmıştı.
Ağzını her açtığında, sınırına kadar genişletmesine rağmen, en fazla iki yüzden fazla Dövüş Hakimiyeti Hapı yutabiliyordu. Artık toplam beş milyon Dövüş Hakimiyeti Hapı tüketmişti. Ağzının uyuştuğunu ve ellerinin ağrıdığını hissedebildiğinden, kaç dönüş yaptığı hakkında hiçbir fikri yoktu.
Ancak durmadı.
Sanki çılgın bir duruma girmiş gibiydi; Düşüncelerinde geriye kalan tek şey şuydu: Yut, yut, yut!
Altı milyon!
Yedi milyon dokuz yüz bin!
Sekiz milyon sekiz yüz bin!
Dokuz milyon dokuz yüz bin!
Dört saat sonra, Qin Nan konutta bir heykel kadar hareketsiz kaldı, gözleri hap yığınına dikildi. Ellerinin hızı hiç azalmadı. Kollarının titrediğini hissetmesine rağmen durma belirtisi göstermedi.
İnsanlar, Qin Nan'ın doğuştan bir Dövüş Bağımlısı olduğunu söyleyebilir. Gerçek şu ki, o sadece bir Dövüş Bağımlısı değildi, yapmaya karar verdiği her şeye bağımlı olacaktı.
Acı çekmenin önemi neydi?
tiring'nin tanımı neydi?
Dişlerimi sıksam da buna katlanmak zorundayım.
On bir milyon!
On üç milyon!
On dört milyon dört yüz bin!
Qin Nan toplam on dört milyon dokuz yüz bin Dövüş Hakimiyeti Hapı tükettikten sonra, gözleri büyük bir şokla dolarken, ağzını kapatırken eylemleri duran ruhunu kaybetmiş gibiydi.
"On dört milyon dokuz yüz bin Dövüş Hakimiyeti Hapı ve İlahi Savaş Ruhu hâlâ seviye atlamadı mı?"
"Seviye yükseltmeyi boşver, bir Chaos Qi akışı bile elde edilmedi mi?"
Qin Nan yumruklarını sıkıca sıktı ve hafifçe titrerken derisinin yüzeyinde damarların çıkmasına neden oldu.
Artık bir sorunun farkındaydı; İlahi Savaş Ruhunda bir sorun olmalı!
Di rütbesine yükselmek için çok miktarda hap gerekmiş olsa bile, İlahi Savaş Ruhunun on dört milyon dokuz yüz bin Dövüş Hakimiyeti Hapı tükettikten sonra seviye atlama belirtisi göstermemesi imkansız!
On dört milyon dokuz yüz bin Dövüş Hakimiyeti Hapı ne kadar önemliydi?
Bu bir milyar dört yüz doksan milyon Dövüş Ataları Hapı veya bin dört yüz doksan milyar Dövüş İmparatoru Hapı demek, Xiantian Hapları veya Vücut Temperleme Haplarından bahsetmiyorum bile!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...