EŞSİZ SAVAŞ RUHU
"Huh, bu Kıdemli Kardeş Zheng Kun değil mi?"
"Neden o burda?"
“……”
Ticaret Salonundaki kalabalığın kafası karışmıştı.
Zheng Kun, tüm Caomu Zirvesi'nde nispeten iyi biliniyordu.
Hap Simyacıları Xing, Yue ve Ri derecelerine göre sınıflandırıldığından, Caomu Zirvesi öğrencilerinin çoğu Xing derecesine sahipti. Ayrıca öğrenciler birinci ila üçüncü sınıf, dördüncü ila altıncı sınıf, yedinci ila dokuzuncu sınıf ve onuncu sınıf olarak gruplandırılacaktı.
Ticaret Salonundaki öğrencilerin çoğu üçüncü sınıf Xing dereceli veya altındaydı. Öte yandan, Zheng Kun artık dördüncü sınıf Xing rütbesine yükselmek için incelenmeye hak kazandı, bu nedenle gelişi kalabalık arasında bir kargaşaya yol açtı.
Sun Dong'un kalbi o anda acıyla doldu.
Kıdemli Kardeş Zheng Kun'un olay yerine vardıktan sonra ona bakmadığını keşfettikten sonra, olayın gidişatından mutsuz olduğuna hiç şüphe yoktu, dolayısıyla sonuç olarak kesinlikle cezalandırılacaktı.
"Kıdemli Kardeş Zheng Kun!" Lin Xiaoyu, başlangıçtaki nazik ifadesinin yerini sert bir bakış aldığında ağzından kaçırdı. Daha sonra dişlerini sıktı ve "Kıdemli Kardeş Qin Nan'ın az önce burada olanlarla hiçbir ilgisi yok" dedi.
"Hiç ilgisi yok mu?" Sakin bir tonda konuşurken Zheng Kun'un yüzünde bir sırıtma belirdi, "Aslında bununla hiçbir ilgisi yok. Kıdemli Kardeşin Lin Xiaoyu, dördüncü sınıf Xing Dereceli Hap Simyacısı olmak için rütbe yükseltmek üzere. Gel ve Hap Hizmetçim olarak atan. Niyetimi yanlış anlama, sadece daha fazla deneyim kazanmana yardım etmek istiyorum.”
Öğrencilerden oluşan kalabalık, sözleri duyduktan hemen sonra farkına vardı.
"Görünüşe göre Zheng Kun, Lin Xiaoyu'dan hoşlanıyor!"
"Şimdi bahsettiğine göre, Lin Xiaoyu o kadar zayıf görünüyor ki, onu mahvetmek oldukça ilginç olabilir."
“HAHA!”
“……”
Qin Nan, tartışmayı duyduktan sonra durumu anında anladı.
Caomu Zirvesi'nin kuralları hakkında hiçbir fikri olmamasına rağmen, bir Hap Hizmetçisinin rolü, bir efendi ile hizmetkarı arasındaki ilişkiden farklı değilmiş gibi görünüyordu.
"Katılmıyorum!" Lin Xiaoyu zayıf bir kişiliğe sahip olsa da, kandırılacak biri değildi. Başını salladı ve "Kıdemli Kardeş Zheng Kun, istersen sınava katılmaktan çekinme. Bugün Caomu Zirvesi'nden ayrılacağım ve Caomu Zirvesi'nin bir öğrencisi olarak kimliğimi kaybedeceğim."
Zheng Kun içini çekti ve üzgünmüş gibi yaptı, "Xiao Yu, beni yanlış anladın. Kıdemli Birader size asla sefil şeyler yapmak istemez. Daha önce bahsetmedin mi? Hayaliniz Hap Simya Ustası olmaktır. Hayalinden vazgeçmeye var mısın?… "
Çevredeki öğrenciler suskun kaldı.
Bu Zheng Kun o kadar ikiyüzlüydü ki, 'Sana asla sefil şeyler yapmak istemiyor' mu?
Buna ancak hayaletler inanır!
Sözleri duyduktan sonra Lin Xiaoyu'nun yüzü sanki yıldırım çarpmış gibi solgunlaştı.
Hayalim!
O gençken babasını kaybetmiş, annesi ise o zamanlar çok hastaymış. Sonunda annesinin kademeli ölümüne kendi gözleriyle tanık oldu ama onu kurtarmak için hiçbir şey yapamadı. O zamandan beri, gelecekte çeşitli ilaçlar icat etmek ve ihtiyacı olanlara yardım etmek için Hap Simyasında uzman olacağına dair kendi kendine söz vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...