EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Hap arıtma, hapı kazana karıştırmadan ve bir hap haline getirmeden önce sıvı hale getirmek için çeşitli yöntemler kullanmakla ilgiliydi.
Qin Nan'ın alevleri kazanda yanarken, bir vızıltı çıkarırken şiddetli bir şekilde titremeye başladı.
BANG!
Olay yerinde ani bir patlama sesi duyuldu. Kazanın patladığı ve kırılan parçaların etrafa saçıldığı ortaya çıktı.
Kalabalık şaşkına dönmüştü.
Kazan patlatıldı mı?
En temel hap arıtma yöntemini kullanmasına rağmen kazanı patlatmayı mı başardı?
Daha basit bir yöntem, hapın üretilmesinin daha kolay olduğu anlamına geliyordu. Ortalama yeteneklere sahip Hap Simyacıları bile Ateş Kontrol Sanatını kullanırken kazanı patlatmaz.
"HAHAHAHA!" Zheng Kun aniden kahkaha attı, "Kıdemli Kardeş Qin Nan, hap arıtma oldukça tehlikeli bir iştir. Patlama nedeniyle kendinize zarar vermemeye dikkat edin!"
"Böyle bir sancakla Hap Simyası düellosuna katılmaya cüret mi ediyor?"
Chen Ying'in yüzü tamamen küçümseme ile doluydu.
O anda, kalabalık düşüncelerini topladı ve patlayan bir kahkahaya daldı.
"Bu gidişle gülmekten öleceğim! En azından birinci sınıf bir Xing dereceli hapı rafine edebileceğini gerçekten düşündüm!"
"Tsk tsk, Dövüş Sanatlarına odaklanmak yerine zamanını Hap Simyası ile harcamaya karar verdi. Ne kadar cahil!"
"HAHA, bakalım bu karmaşayla nasıl başa çıkacak!"
"......"
Caomu Peak'te, bir kişinin Hap Simyasındaki yeteneği, kişinin statüsüne karar vermede nihai faktördü. Qin Nan daha önce kendisiyle çok dolu olduğu halde böylesine gülünç bir performans sergilediği için, artık onun kimliğine dikkat etmiyorlardı.
Lin Xiaoyu ve Leng Jianxiong'un yüzleri tamamen solgunlaştı ve kan rengi göstermedi.
Duruma bakılırsa, Qin Nan'ın düellodaki yenilgisi garanti edildi.
Tie Mu'ya gelince, bunu görünce çok şaşırmadı. Konuşmadan önce iç çekti, "Qin Nan, kazanı patlattın ve kalan süre azalıyor. Şimdi teslim olmalısın, devam etmenin bir anlamı yok..."
Konuşmasını bitirmeden önce, Qin Nan'ın yüzünde sağlam bir ifadeyle başını kaldırdığını ve kararlı bir tonda konuştuğunu gördü: "Kıdemli Kravat Mu, tüm katılımcıların üç deneme yapmasına izin verilir. Hâlâ iki şansım daha var, bu yüzden tekrar denemek istiyorum!"
Tekrar denemek isterim?
Kalabalık biraz ürktü, daha yüksek kahkahalar salonda yankılanmadan önce.
Böyle bir beceriyle kendisine iki ya da on şans daha verilse bile sonuç yine aynı olacaktı.
Chen Ying ve Zheng Kun daha fazla yorum yapmadan boş kahkahalar attılar. Sadece kendini küçük düşürdüğü için Qin Nan'ın tekrar denemeyi planlaması umurlarında değildi.
"Sen..."
Tie Mu şaşkına dönmüştü. Söyleyecek başka bir şeyi varmış gibi göründü ama sonunda başını iki yana salladı ve "Herkesin üç şansı vardır. Vazgeçmek istemiyorsanız, tekrar denemekten çekinmeyin!"
Elini savurarak iki kazan ve iki takım bitki Qin Nan'ın önüne indi.
Qin Nan, bitkileri sıvılaştırmak için Ateş Kontrol Sanatını uygulamak için elleri hızla uzanmadan önce düşüncelerini sakinleştirmek için derin bir nefes aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...