Bölüm 297: Zengin Bay Qin

250 37 1
                                    




Standa girer girmez, Longhu Ata Canavarı ve Prenses Miao Miao ona şaşkın bakışlar attılar. İkisi de bir şeylerin yolunda gitmediğinin farkındaydı.

"Jianghuang'ın kimliklerimizi keşfetmesi umrumda değil. Planımız başarılı bir şekilde uygulandıktan sonra kimliklerimiz açığa çıksa bile çok da önemli olmayacak.” Qin Nan yavaş bir tonda konuştu.

Prenses Miao Miao önemli bir tepki göstermedi ama Longhu Ata Canavarı tamamen heyecanlandı. Qin Nan'dan beklendiği gibi, onu burada takip etmekle doğru seçimi yaptım; sorun yaratmak için hiçbir fırsatı kaçırmaz. Longhu Ata Canavarı kabinin dışına çıkıp "Bu adam Qin Nan, bu adam aslında Qin Nan'ın ta kendisi!" diye bağırmaktan neredeyse kendini alamadı.

Qin Nan, Longhu Ata Canavarına baktı ve önceki düşüncesi için kendini suçlu hissetmesine neden oldu. Daha sonra dikkatini büyük beyaz yeşim sahneye odakladı.

VIP kabinleri benzersiz bir malzemeden yapıldı; insanın içeriye bakmasını yasaklamakla kalmıyor, aynı zamanda içerideki insanların dışarıdaki manzarayı görmelerine de olanak tanıyordu - oldukça kafa karıştırıcı bir buluş.

O anda, tüm müzayede tamamen kalabalıktı. Aşağı mahallenin ünlüleri ve taze yetenekleri mekanın içine çoktan oturmuş, yüzleri heyecanla dolmuştu.

"Bayanlar ve Baylar, yıllık Kadim Ejderha Müzayedemize hoş geldiniz. Bugünün müzayedecisi benim. Bana Xiao[1] Jin diyebilirsiniz, yoksa Jin Xin olur!" Parlak bir sesin ardından, kalabalığın önünde zarif, orta yaşlı bir adam belirdi.

Orta yaşlı adamın arkasında, sanki bir tür baştan çıkarma Dövüş Sanatı uygulamışlar gibi baştan çıkarıcı bakışlara sahip, açık giysiler giyen altı muhteşem bayan duruyordu.

"Öncelikle, bugün müzayedeye çıkarılacak toplam... beş yüz altmış üç hazine olduğunu söylemekten gurur duyuyorum!" Jin Xin, cümlesinin sonuna doğru sesini yükseltti. Sesi, kalabalığın kalplerinde büyük bir etki hissetmesine neden olan büyülü bir etkiyle doluydu.

Beklendiği gibi, zayıf bir ekime sahip uygulayıcıların çoğu, tüm alanı dolduran yüksek bir tezahürat yapmaktan kendini alamadı.

"Burada çok fazla kıdemli bulunduğundan, Xiao Jin artık zamanınızı boşa harcamayacak; İlk öğeyle başlayalım!”

Jin Xin hemen elini salladı.

Beyaz yeşim sahnenin arkasında, kırmızı zırh giyen sekiz yarı Dövüş Ataları Alemi yetiştiricisi anında belirdi. Hepsi kocaman, altın camdan bir sehpa taşıyordu. Stand, hazinenin görünümünü gizleyen bir parça kırmızı bezle kaplandı.

BANG!

Altın renkli cam stant sahnenin ortasına yerleştirildiğinde donuk bir çarpma sesi duyuldu. Bunu takiben Jin Xin hemen patlayan bir tonda konuştu: "Bu madde bir hap - tam olarak şifa veren bir ilaç. Uygulamanız Dövüş Hakimiyeti Alemi'nin altında olduğu sürece, meridyenlerinizde, İç Çekirdeğinizde, Gelişen Ruhunuzda herhangi bir yaralanma anında iyileşecektir! Adı… Tam İyileşme İksiri olarak biliniyor!”

Sözlerin ardından Jin Xin elini uzattı ve kırmızı kumaşı çekerek şeffaf beyaz yeşim kavanozu ortaya çıkardı. Yeşim kavanozun içinde mistik bir mavi parıltı yayan bir sıvı yığını vardı.

“Fiyat üç yüz Esrarengiz Diyar Taşından başlıyor; her arama, elli Arcane Realm Stone'luk bir fiyat artışından daha düşük olmamalıdır!"

Jin Xin, art arda gelen kurşunlar gibi hissettiren konuşmasını hızlandırdı.

Dövüş Hakimiyeti Alemi'nden daha düşük bir ekime sahip müzayededeki yetiştiriciler bunu duyunca son derece heyecanlandılar.

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin