Bölüm 273: Kimin İçin Diz Çöktü?

285 44 0
                                    


Sekizinci sınıf bir Xuan, Dövüş Ruhu Seviyesinde!

Sekizinci sınıf bir Xuan dereceli Dövüş Ruhu ne kadar önemliydi?

Aşağı mahallenin tamamında, iki Kutsal Bölge arasında, böyle bir Dövüşçü Ruhu, elliden az bir miktarla olağanüstü bir varlık olarak kabul edilirdi!

Üç Zirve Liderinin Dövüş Ruhları ve Tang Qingshan bile sadece yedinci sınıf Xuan derecesindeydi. Bu nedenle, yetenek açısından Qin Nan ile uyumsuzdular!

“Bu nasıl mümkün… Bu nasıl mümkün…”

Sürekli kendi kendine mırıldanırken Ouyang Ba'nın gözleri boş bir ifadeyle doldu.

Dövüş Ruhu bile sadece üçüncü sınıf Xuan seviyesindeydi. Qin Nan'ın Dövüş Ruhu ile karşılaştırıldığında, Cennet ve Dünya arasındaki fark gibiydi.

Qin Nan'ın bakışları önce Ouyang Ba'ya odaklandı ve bağırdı, "Gerçekten de uygulamamın sadece şanslı karşılaşmalar sayesinde bu kadar hızlı gelişebildiğini düşünüyor musunuz? Hala çöp olduğumu mu düşünüyorsun?

KUYU!

Sanki Ouyang Ba'nın yüzüne şiddetli bir tokat atılmış, gözleri dönen altın yıldızlarla dolmuş ve kulakları bir çınlama sesiyle tamamen dolmuştu. Ağzını açtı ama tek kelime edemedi.

Şanslı karşılaşmalar yüzünden mi?

Xuan dereceli sekizinci sınıf Dövüş Ruhu ile gelişimini geliştirmek varken neden şanslı karşılaşmalara ihtiyacı olsun ki?

Çöp?

Sekizinci sınıf Xuan dereceli Dövüş Ruhu olan birine çöp demek mi?

“Üç Zirve Lideri, sormak istiyorum; İki Kutsal Bölge arasında, sadece sekizinci sınıf Xuan Seviyeli Dövüş Ruhum olsa bile hala bir çöp olarak görüleceğim doğru mu?!"

Qin Nan başka bir kükredi.

Üç Zirve Lideri, düşüncelerini hızla topladıkları için gerçekten de aşağı bölgedeki en güçlü varlıklardı. Sözleri duyduktan sonra ifadeleri hemen sertleşti.

Mistik Ruh Tarikatına ilk vardıklarında, Ouyang Ba'nın sözlerini duyduktan sonra öfkelendiler. Qin Nan'ı çöp diye azarlamakla kalmadılar, onu öldürmeyi bile planladılar.

Qin Nan, Dövüş Ruhunu serbest bıraktıktan sonra durumu tersine çevirdiğine göre, yüzlerine yüksek sesle tokat atmak gibiydi!

"Sekizinci sınıf bir Xuan Dereceli Dövüş Ruhu..."

Üç Zirve Lideri öfkelenmedi. Bunun yerine, çok uzun zaman önce meydana gelen olayı hatırladıktan sonra iç çekmeden edemediler.

Zirve Lideri Duanmu, Tang Qingshan'a baktı ve bir an tereddüt ettikten sonra sakince, "İkinci Kardeş, sert tavrım için özür dilerim. Başlangıçta, son yüz yılda bu olayı ciddiye almaya niyetin olmadığını düşündüm, bu yüzden öfkelendim. Üçüncü Kardeş ve Dördüncü Kardeş de benim gibi tepki gösterdi; Görünüşe göre seni yanlış anladık.”

Tang Qingshan'ın gözlerindeki şaşkın bakış yavaş yavaş dağıldı ve yüzünde sakin bir ifade belirirken başını salladı, "Qin Nan'ın sekizinci sınıf Xuan Seviye Dövüş Ruhu'na sahip olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu."

"Hiçbir fikrin yok muydu?"

O anda, üç Zirve Lideri yeniden irkildi.

Qin Nan'ın sekizinci sınıf Xuan Dövüş Ruhu yoksa, neden Tang Qingshan tarafından seçilsin?

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin