Bölüm 394: Kendini Düşünme

255 37 2
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Kalabalık suskun kaldı.

Bir süre sonra, Elçi Zhu ve diğerleri nihayet düşüncelerini topladılar ve Qin Nan'ı aramak için vahşi bir şekilde hızla hareket ettiler.

Tüm Caomu Zirvesi kaosa gömüldü.

Bu, beşinci sınıf Xing dereceli bir ruhani hapdı!

Ve Qin Nan tarafından rafine edildi!

Bu haberin onları şok etmemesine imkan yoktu!

Ancak, Qin Nan artık bu kaosa karışmıyordu.

Qin Nan, Leng Jianxiong ve Lin Xiaoyu'yu mekandan uzaklaştırdı ve Caomu Zirvesi'nde ıssız bir yere geldi.

"Kıdemli Kardeş..."

Leng Jianxiong'un ilk tepkisi ağız dolusu tükürüğü yutmak oldu.

"Merak ettiğinizi biliyorum." Qin Nan gülümseyerek, "Kendime Dövüş Ataları Mistik Bölgesinde bir miras bulduğum için şanslıydım ve bana Hap Simyası hakkında bilgi verdi!"

Bu yüzden!

Leng Jianxiong ve Lin Xiaoyu bir farkına vardılar.

Eğer durum buysa, şimdi her şey açıklanabilirdi. Aksi takdirde, Qin Nan'ın yetenekleri onlar için çok korkutucu olurdu.

Qin Nan, Lin Xiaoyu'ya baktı ve "Pill Alchemy'de bu şanslı karşılaşmayı elde etmiş olmama rağmen, yine de Dövüş Sanatlarına odaklanacağım. Bu nedenle, size öğrendiklerimi öğretsem daha iyi olabilir, böylece Hap Simyası ile ışıl ışıl parlayabilirsiniz, bu nasıl?"

Geleneksel Olmayan Hap Almanak, tüm zamanların en iyi Hap Simyası sanatı olarak kabul edilmese de, yine de olağanüstü kabul edildi.

Bu Hap Simyası düellosu sayesinde Qin Nan, Hap Simyasının beklediğinden çok daha karmaşık olduğu gerçeğini fark etti çünkü bitkiler, hap arıtma yöntemleri, hap formülleri vb. Şeytani Özlü Ekselans'tan aldığı simya, büyük zirvelere ulaşmak için hala çok fazla zaman ve enerji ayırması gerekecekti.

Bir erkeğin sahip olduğu yalnızca sınırlı bir zaman ve enerji vardır.

Leng Jianxiong'un nefesi yoğunlaştı.

Şaşırtıcı bir şekilde, Lin Xiaoyu başını salladı ve konuşurken alaycı bir gülümseme takındı, "Kıdemli Kardeş, Hap Simya sanatını almayacağım. Kendi başıma gelmek istiyorum.

Qin Nan şaşırmıştı. Teklifini reddetmesini beklemiyordu.

"Kıdemli Kardeş, sana söylemeyi düşündüğüm bir şey var..."

Lin Xiaoyu'nun yüzünde bir miktar tereddüt görülebilir.

"Bunu yapmaktan çekinmeyin, korkmayın."

Qin Nan'ı teşvik etti.

"Xiaoyu, Kıdemli Kardeş'in bana bu kadar çok yardım etmesinden gerçekten minnettar. Ancak bence artık kimliğiniz ve statünüz eskisinden farklı olduğuna göre, belki biraz sözlerinizi ve diğer şeyleri de not almalısınız." Lin Xiaoyu utangaç bir tavırla konuştu, "Dürüst olmak gerekirse, bunu nasıl tarif edeceğimi gerçekten bilmiyorum ama Kıdemli Kardeşin sözlerine biraz daha dikkat etmesi gerektiğini düşünüyorum."

"Farklı kimlik ve statü? Sözlerime dikkat et?"

Qin Nan şaşkına döndü.

Son zamanlarda şansı son derece yerindeydi. Ya öğrencilerin seçimi ya da Dövüş Ataları Mistik Zemin, onlardan en çok yararlanan oydu, bu nedenle ruh hali farkında olmadan bir tür dönüşüm yaşıyordu.

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin