!
Qin Nan, Sinsi Kılıç Hakimiyeti'ne meydan okuduğunda çok şok edici olmamıştı, ama şimdi -yetişimi yarı Dövüş Ekselansları Alemine ulaşmış olan- Tek Elle Dövüş Hakimiyeti Sahibi'nin ve Elçi Fang Jian'ın iradesine karşı geliyordu. önünde parlak bir gelecek!
Sly Sword Dominator ile karşılaştırıldığında, Cennet ve Dünya arasındaki fark gibiydi.
O anda, yetiştiriciler bakışlarını altı numaralı kabin ile dört numaralı kabin arasında değiştirirken sessiz kaldılar.
Müzayedede nihai paket için rekabet; ikisi arasında kim galip gelirdi?
O anda, Altı Kulaklı İlahi Varlık yüzünde neşeli bir ifade takındı. Bu Qin Nan, en büyük sorunlarını mümkün olan en iyi zamanlamada çözmek için gerçekten onun en büyük yardımcısıydı.
"Tsk tsk, Elçi Fang Jian'a saygılı davranmamak için böyle cüretkar sözler." Tek-Elli Dövüş Hakimiyeti'nin yüzü tatsız bir hal aldı ve inleyerek, "Bay Qin'in hangi fraksiyona ait olduğu hakkında hiçbir fikrim yok, ama burası aşağı bölge! Aşağı mahallede, gece gündüz kararır ve insanlar sokakta yürürken ara sıra kafalarını kaybederler; Bay Qin, lütfen harekete geçmeden önce iki kez düşünün!"
Kalabalığın gözleri parladı.
Sözlerinin bir tehdit duygusuyla dolu olduğu belliydi.
"Ah?"
Qin Nan gözlerini kıstı. Tehdit edilmek korktuğu şeylerin en küçüğüydü, “Saçmalamayı kes, daha fazla teklif verecek paran yoksa lütfen git! Bu arada, yarı Dövüş Ekselansları Alemi gelişiminizle güçlü olduğunuzu düşünmeyin! Beni kızdıracaksan, bir Dövüş Ekselansları Alemi uzmanı bile senin güvenliğini garanti edemez!"
"Sen!"
Tek-Elli Dövüş Hükümdarının yüzü, öfkesinden dolayı titremeye başladığında tamamen buruştu.
Yarı Dövüş Majesteleri olduktan sonra ne zamandan beri böyle utanıyordu?
Bununla birlikte, öfkesini durdurmaktan başka çaresi yoktu. Sonuçta, Azize'ye meydan okumaya cesaret eden bu Bay Qin'in önünde Jianghuang bile sözlerine aldırmalıydı; kesinlikle müthiş bir geçmişe sahipti.
Öfkesini serbest bırakamasa da bu, Tek-Elli Dövüş Hakimiyeti'nin onu kolayca bırakacağı anlamına gelmiyordu, soğuk bir ses tonuyla, "Bay. Qin, madem çok zenginsin, paket için teklif verirken biraz eğlenelim ama umarım geçen seferki gibi bu kadar kolay pes etmezsin! Beş yüz bin Esrarengiz Diyar Taşı teklif edeceğim!"
"Pes etmek? Bugün size gerçek renklerimi göstereceğim; altı yüz bin Esrarengiz Âlem Taşı!"
"Yedi yüz bin Esrarengiz Âlem Taşı!"
"Yalnızca yedi yüz bin Esrarengiz Diyar Taşı fiyatıyla teklif vermeye cüret mi ediyorsun? Sekiz yüz bin! Daha fazla teklif verecek cesaretin var mı?”
"Dokuz yüz bin! Şimdi pes etme!”
"Bir milyon! Vazgeçiyor gibi mi görünüyorum?”
“……”
O anda, yetkililer ve haydut yetiştiriciler gözleri fal taşı gibi açık bakakaldı. Böyle şok edici bir figürün söylendiğini duyduklarında kalplerinin attığını hissedebiliyorlardı.
Altı Kulaklı İlahi Varlık'a gelince, bunu gördükten sonra gülmekten kendini alamadı. Ticaret İttifakı bundan kesinlikle büyük bir servet kazanacağından, müzayedeyi kimin kazanacağı önemli değildi!
Dördüncü kabinin içindeki Tek-Elli Dövüş Hakimiyeti tamamen öfkelendi ve haykırdı: "Bir milyon üç yüz bin Esrarengiz Alem Taşı! Bay Qin, eğer gerçekten cesursanız, bundan sonra bir milyon beş yüz bin Esrarengiz Diyar Taşı teklif edin, ben de tamamen ikna olacağım! Ancak, gerçek bir korkak olduğunu kabul ettiğin sürece vazgeçmeyi de seçsen sorun olmaz!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...