O anda, Dokuz Sembolik Sözün Silah Ruhları konuştu, "Tanrısal nesneye göre, şimdi henüz kutuyu açma zamanı değil. Duruşmaya katılmalısınız ve yalnızca duruşmada onu açmanıza ve tanrısal nesnenin ne olduğunu keşfetmenize izin verilir."Qin Nan'in eli durdu. Parmak ucu beyaz tahta kutudan bir inçten daha az uzaktaydı.
Durmak istese de, sanki kulaklarında durmadan bağıran bir ses varmış gibi, vücudunda yükselen güçlü bir dürtü hissedebiliyordu: Kutuyu aç, kutuyu aç!
"Elbette!"
Qin Nan, saçlarının çılgınca dans etmesine neden olan bir patlama gibi hissettiren bir çığlık attı.
Bu kadar sabırsızlanmasına neden olan bu beyaz tahta kutuda nasıl bir tanrısal nesne bulacağı hakkında hiçbir fikri olmamasına rağmen, kendi vücudunun kontrolünün dışına çıkmasına izin vermeyecekti.
“Bir kez daha, ikiniz duruşmaya hazır mısınız?”
Dokuz Sembolik Sözün Silah Ruhları, konuşurken Longhu Ata Canavarı ve Prenses Miao Miao'ya baktılar, "Bu denemede sadece biri galip gelecek ve diğer ikisi ölümle yüzleşecek!"
"Ben hazırım!"
Prenses Miao Miao ifadesiz kaldı ve tereddüt etmeden cevap verdi.
"Bu…"
Longhu Ata Canavarı biraz korkmuştu. Dokuz Sembolik Kelimenin Qin Nan'a nasıl davrandığına ve tanrısal nesnenin varlığına bakılırsa, Qin Nan'ın davayı kazanma şansının yüksek olduğunu hissediyordu.
Eğer katılırsa, hayatını kaybetme şansı yüksek olurdu.
KÜKREME!
Birdenbire Longhu Ata Canavarı, Qin Nan'ın bir Göksel Ejderha ve Gök Gürültülü Kaplanın kükremesi gibi hissettiren bir bağırma eylemini taklit etti ve öfkeli bir bakışla Qin Nan'a baktı, "Ben Cennetsel Ejderhanın soyundan geliyorum. ve kaderi Göklere karşı savaşmak olan Thunderous Tiger. Bu denemede sadece bir insan uygulayıcı tarafından mağlup edilmem mümkün mü? Duruşmaya katılacağım ve seni ayaklarımın altında çiğneyeceğim!”
“Ne ucube!” Qin Nan ona soğuk bir şekilde baktı. Onu rahatsız etmedim bile, bana neden bu kadar kızgın?
"Sen!"
Longhu Ata Canavarı fazlasıyla öfkeliydi. Böyle görkemli bir konuşma yaptıktan sonra azarlanacağını beklemiyordu.
"Duruşma başlıyor."
Dokuz Sembolik Sözün Silah Ruhları, hepsi bir adım ileri atıp ellerini sallarken ilan ettiler. Korkunç bir güç anında Qin Nan'ı, Prenses Miao Miao'yu ve Longhu Ata Canavarı'nı içine aldı ve bir vuruşla olay yerinden kayboldu.
Dokuz katlı Yeraltı Pagodasının tamamı sessizliğe gömüldü.
“Ağabey, bu davanın ne anlamı var. Qin Nan'ın halefimiz olmasını mı planlıyorsun?" O anda Dokuz Sembolik Silah arasından Silah Ruhlarından biri konuştu.
Bu Silah Ruhu, dokuz kelime arasında ikinci sırada yer alan 'Bing' kelimesinin Ruhuydu.
Diğer Silah Ruhu en büyük ağabeylerine baktı, gözleri şüpheyle doluydu.
'Lin' kelimesinin Ruhu bir iç çekti ve dedi ki, "Qin Nan'ın halefimiz olmasını isterdim, ama kesinlikle o tanrısal nesnenin gücünü, beklentimizin çok ötesinde deneyimlediniz. Qin Nan'in gözünde taşıdığımız kaderden bahsetmeye değmez. Dolayısıyla bizim halefimiz olmayacaktı. Bu davaya gelince…”
Bir duraklamadan sonra devam ederken 'Lin' kelimesinin Ruhunun gözleri parladı, “Duruşmayı ben yapmadım, bu tanrısal nesnenin fikri. Qin Nan'ı test etmeyi planlıyor gibi görünüyor.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...