"Ne? Bu adam Jiang Bilan ile bahse mi giriyor?
“F**k, bu kesin bir kayıp değil mi! Altı yüz altmış beş Dao Arayan Balık! Bunu kim yenebilir?”
"Ne cesaret!"
“……”
Elçiler, olayın ayrıntılarını duyduktan sonra şok oldular ve Qin Nan'a hemen ölüm cezası verdiler.
Çoğu zaman, iki Kutsal Bölgede Dövüş Hakimiyeti uzmanları veya süper dahiler bir öğrenciye kolayca tepeden bakmazlardı, çünkü öğrencinin bir gün mucizevi bir şekilde bir tür talihle göklere uçup uçmayacağını asla bilemezlerdi. Dövüşçü Ruhunun derecesinin yeterli olduğu göz önüne alındığında, karşılaşmalar.
Ancak Qin Nan, Jiang Bilan'ı yenmeyi planlıyorsa, İmparatorluk Yok Edici ile eşit bir sonuç elde etmesi gerekecek!
Geçtiğimiz yüzlerce yılda, Dao Arayan Balık denemesine sayısız dahi katılmış olmasına rağmen, İmparatorluk Yok Edici'nin sonucu hala birinci sırada yer alıyordu.
Üç Zirve Lideri, kalabalığın arasındaki gevezelikleri duyunca kararlarını verdi, "Bazılarınızın hiçbir fikri olmayabilir ama bu Qin Nan da olağanüstü bir yetenek! Zirve Lideri Duanmu, kendi iyiliği için Jiang Bilan ve Jiao Zhe'den vazgeçti!"
Sözler, kalabalık arasında patlatılan büyük bir bomba görevi gördü.
Qinglong Kutsal Bölgesinin on bir Zirve Lideri, Qinglong Kutsal Bölgesinin elçilerinden bahsetmeye bile gerek yok, şaşkına dönmüştü.
"Zirve Lideri Duanmu bunu sadece Qin Nan'ı elde etmek için mi yaptı?"
"Siktir et beni!"
"Zirve Lideri Duanmu'nun nesi var? Qin Nan ne kadar olağanüstü olursa olsun, Jiang Bilan ve diğer üç dahinin yetenekleriyle boy ölçüşemez!"
“Öğrencilerin seçiminin Qinglong Kutsal Bölgemizde yapılıyor olması bizim için büyük bir avantaj; onunla kolayca daha fazla dahiyi işe alabiliriz! Ancak Zirve Lideri Duanmu, dahileri edinme şansını tek bir kişi için kaybetmeye karar verdi, bu biraz fazla aşırı değil mi?"
“……”
Aralarında bir uğultu patlak verdiğinde, bu Zirve Liderlerinin ve elçilerinin kalplerindeki öfke alevlendi.
Peki ya ilk Zirve Lideri iseniz?
Bu, bu kadar acımasız olabileceğin anlamına gelmez!
Zirve Lideri Duanmu, Feiyang Kutsal Bölgesinin üç Zirve Liderine baktı. Bu üç yaşlı hıyar gerçekten de hafife alınmaması gereken insanlar. Hatta bu koşullar altında onu arkadan bıçaklamayı bile hatırladılar. Ancak Zirve Lideri Duanmu'nun gözleri, aklına bir düşünce geldiğinde sert bir bakışla doldu.
Jiang Bilan'ın sonucu oldukça şok edici olsa da, bu neden Qin Nan'ın onu geçemeyeceği anlamına geliyordu?
Rekorlar kırılmak içindi!
"Qin Nan, beni hayal kırıklığına uğratmamalısın!"
Zirve Lideri Duanmu kendi kendine mırıldandı ve kalabalığın şüphe dolu sözlerini tamamen görmezden geldi.
Bu arada, Feiyang Kutsal Bölgesinin üç Zirve Liderinin kurnaz hareketlerinden sonra, çevredeki elçiler ve Duanmu Zirvesinin tepesindeki Zirve Liderleri, bakışlarını Qin Nan'ın figürüne odakladılar ve alaycı sözler söylemeye başladılar. Buna rağmen, Qin Nan'ın figürü Tai Dağı kadar sakindi!
"Alarm duygusu güçleniyor!"
"Ne tür bir tehlike bu?"
"Gardımı düşürmeyeceğim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...