Bölüm 313: Tek Kollu Dövüşçü Ruhu

248 38 2
                                    


Leng Jianxiong, dördüncü sınıf Xuan dereceli Dövüş Ruhu'na sahip olan katılımcılar arasında en çok beklenen öğrencilerden biriydi. Kardeşi Leng Aotian kendini göstermeden önce, Birincil Adaylar Sıralamasında şüphesiz birinci sıradaki öğrenciydi.

"Sizce Leng Jianxiong kaç santim ulaşabilir?"

"Sanırım on inçten fazla olacak!"

“……”

Bazı dahiler parıldayan gözlerle kendi aralarında sohbet etmeye başladılar.

Keskin Kenarlı Ağır Kılıcı çekmenin zorluğuna daha önce hiç şüphesiz tanık olmuşlardı ve buna oldukça aşinaydılar.

"Yeşil Asma Dövüş Ruhu!"

Leng Jianxiong, yeşil bir asmaya benzeyen Dövüş Ruhunu serbest bırakırken bir çığlık attı. Düşüncesini takiben, yeşil asma zehirli bir yılan gibi ileri fırladı ve geniş kılıcın kabzasına dolandı. Bir nefesten daha kısa bir süre içinde asma, geniş kılıcın etrafına tamamen dolanmıştı.

"Yeşil asmam, benim isteğimle!"

Leng Jianxiong, yeşil asmadan aniden parlak yeşil bir parıltı fışkırırken bir kükredi. Yeşil asma geniş kılıcı kuvvetli bir şekilde yukarı doğru çekmeden önce tutuşunu sıkılaştırdı.

Çarpışma!

Çarpışma!

Çarpışma!

Bir dizi çarpışmanın ardından, kalabalığın dikkati altında kalın kılıç yerden yukarıya doğru kaldırıldı. Bir inç, iki inç, üç inç… Yerden toplam on dört inç yükseltildikten sonra hareketi durdu. Ancak, yeşil sarmaşık onu ne kadar yukarı çekmeye çalışırsa çalışsın, geniş kılıç hareketsiz kaldı.

"On dört inçlik bir sonuç, denemeyi geçtiniz!"

Değerlendirme görevlisi açıkladı.

Dövüş Ruhu ile geniş kılıcı yerden on dört inç yukarı çekmeyi başardığı için Jianghuang ve diğer yetkililerin gözleri şaşkınlıkla doldu. Bu sonuç tek başına önceki yılların en iyi dahileriyle aynı seviyedeydi!

"Benim sıram!"

Birincil Adaylar Sıralamasının ikinci sıradaki katılımcısı Hong Fu bir ateş topu gibi ileri atılıp geniş kılıcın üstüne indiğinde hoş bir ses duyuldu. Bunu takiben, Dövüşçü Ruhunu serbest bırakmadan, bir tür güçlü gizli teknik uygulayarak ellerinin alevler içinde kalmasına neden oldu ve kılıcı yukarı doğru çekti!

Clash Clash Clash Clash… On üç inçlik bir sonuç!

Çevredeki kalabalık bunu gördükten sonra tezahürat yaptı, Leng Jianxiong bile Hong Fu'nun Dövüş Ruhunu serbest bırakmadan böyle bir sonucu elde edebildiği için oldukça etkilenmişti. Bununla birlikte, bazı Dövüş Ruhları bu tür denemelerde faydalı olmayabilir. Örneğin, bir Zırh Plakası Dövüş Ruhu veya Fırça Dövüş Ruhu kılıcı yerden çekemezdi; Hong Fu'nun Dövüş Ruhu'nun bu kategoriye ait olması muhtemeldir.

"Hee, ilginç. Yerden yirmi inç yukarı nasıl çekileceğini sana göstereceğim!"

“HAHA! Seni utandıracağım!”

“……”

İki dehanın girişlerinin ardından kare şeklindeki dojonun tümünün havası aydınlandı. Ne de olsa, geri kalan katılımcıların hepsi, kolayca teslim olmayacak veya yenilgiyi kabul etmeyecek süper dahilerdi.

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin