Peng Yu, Qin Nan'a baktı ve sakin bir tonda şöyle dedi: "Sizi tanıştırmama izin verin, bu, Xuan dereceli ikinci sınıf bir Akçaağaç Yaprağı Dövüş Ruhunu uyandıran ve ona güçlü bir çift bahşiş veren Akçaağaç Krallığının şu anki Prensi. Maple Leaf Eyes, onu Birincil Adaylar Sıralamasında dördüncü sıraya yerleştiriyor!"
“Birincil Aday Sıralaması? Bu da ne?"
Qin Nan, konuşmanın başlangıç bölümünü anında görmezden geldi ve sesini Sima Kong'a iletti.
“Bunu duymadın mı? Hem Feiyang Kutsal Bölgesi hem de Qinglong Kutsal Bölgesi burada yeni öğrenciler alacak. Adayların gücüne göre bir sıralama oluşturulur. Bu Maple Prince'in dördüncü sırada yer alması oldukça etkileyici.” dedi Sima Kong şaşırmış bir tonda.
Qin Nan başını salladı ama biraz hayal kırıklığına uğradı. Birincil Adaylar Sıralamasında dördüncü sırada yer almasına rağmen, bu Akçaağaç Prens'in Dövüş Ruhu sadece ikinci sınıf Xuan seviyesindeydi.
Peng Yu ve Akçaağaç Prens, Qin Nan'ın şu anki düşüncelerini bilselerdi, büyük ihtimalle oracıkta kan kusarlardı.
Herhangi bir krallığın herhangi bir tarikatındaki birinci sınıf Xuan Seviyesinde Dövüş Ruhu yetişimcisi, çekirdek öğrenci olarak nitelendirilecek, hatta iki Kutsal Bölgede sağlam bir yer garanti edilecek ve Dövüş Hakimiyeti Alemi'ne ulaşma şansına sahip olacaktı.
Akçaağaç Prens'in gözleri, “Qin Nan, öyle mi? Salt göz tekniğinle bu kadar kendini beğenmiş olabileceğini düşünme. Alçakgönüllü olun ve metresi kızdırmaktan kaçının. Aksi takdirde, onun adına seninle ilgileneceğim!”
Sözleri duyduktan sonra Peng Yu'nun gözleri hafifçe titredi.
Söylentiler doğru, bu Akçaağaç Prens, Genç Hanım'a hayran. Düşmanlarına karşı merhamet göstermezdi.
Peng Yu, bu Akçaağaç Prens'ten pek hoşlanmasa da, şimdilik onun Qin Nan'ı rahatsız etmesi kötü bir fikir değildi.
Bununla birlikte, Qin Nan, Peng Yu'nun aklında ne olduğu konusunda netti. Bu nedenle, Peng Yu'ya bakıp "Peki, ikinci katın kuralları neler?"
"Sen!"
Akçaağaç Prens, Qin Nan varlığını görmezden geldikten sonra öfkelendi. Arkasındaki iki Dövüş İmparatoru Alemi muhafızı buz gibi ifadeler takındı.
Peng Yu, sert bir bakışla, "İkinci kat bir denemedir. Buradaki elli parça arasından üç Dominator Silah parçası seçebilirseniz, Kadim Kumar Mağazasının kısıtlı alanına girmenize ve…”
Peng Yu sözlerini bitiremeden Qin Nan gözlerini kaldırdı ve bir sayı söyledi, "On iki!"
Peng Yu ve öfkeli Akçaağaç Prens şaşırdı ve ifadeleri bir anda tamamen değişti.
On iki numarayla etiketlenmiş parça, bir Hakimiyet Silahının parçasıydı!
"On üç!"
"Yirmi dokuz!"
Qin Nan, Peng Yu'ya bakmadan önce art arda iki sayı daha söyledi ve "Şimdi devam etmeme izin var mı?"
Tüm ikinci kat ölüm sessizliğine gömüldü!
Akçaağaç Prens'in yüzündeki öfke dağıldı. Dövüş Ruhu ve Akçaağaç Göz çiftinin yardımıyla bile, Hakimiyet Silahlarının üç parçasını belirlemek için bir tütsü yakması zaman aldı. Ancak, Qin Nan'ın sadece birkaç nefes alması mı gerekiyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasiEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...