Jianghuang Şehri on üç ana caddeye ayrılmıştır; her cadde hap ticaretine, hazine satmaya, Dövüş Becerileri satmaya vb. odaklandı. Caddelerden birinin adı 'Altın Kazıma Sokağı'.” "Ticaret İttifakı, Altın Kazıma Sokağı'nda bir Eski Kumar Mağazası açtı. Antik Kumar Mağazası, çeşitli parçalanmış hazineleri ve ıvır zıvır parçalarını kasıtlı olarak bir araya getirir ve bunları benzersiz bir yöntemle gizleyerek, parçaların tanınmasını engeller ve birlikte satar. Bir kumara benzer.”
Sözleri duyduktan sonra Qin Nan'ın gözleri hafifçe parladı.
Antik Kumar Mağazasının çalışma şekli basitti; hazine ve ıvır zıvırın parçalanmış parçalarını karıştırarak ve auralarını gizleyerek, yetiştiricilerin onları tanımlamasını engelleyecekti. Yetiştiriciler ıvır zıvır parçalarını toplarlarsa, Kadim Kumar Dükkanı bundan faydalanırdı. Yetiştiriciler bir hazinenin parçalarını seçerlerse bundan yararlanan kendileri olur.
Yetiştiricilerin dikkatini çekmek son derece kolaydı, çünkü sadece uygun bir fiyat ödemeleri gerekiyordu ve ya sonunda doğru parçayı satın alırlarsa?
Qin Nan anında heyecanlanmadı, "Bu, Ticaret İttifakının uygulayıcıların göz tekniklerini kullanmalarına izin verdiği anlamına mı geliyor?"
"Elbette." Sima Kong sırıtarak, "Ticaret İttifakı becerilerine çok güveniyor ve herhangi bir göz tekniğini öğrenmiş her yetiştiriciye bir deneme yapması için meydan okuyor. Üç siyah çizginiz olsa bile, orada kumar oynamanız yasak değildir. Kendileriyle çok gurur duyuyorlar, çünkü yasaklayıcı auralarının gözetlenmesinden asla endişe duymuyorlar."
"Herhangi bir gelişimciye göz tekniğiyle meydan oku, ha?"
Qin Nan'ın yüzünde bir sırıtış belirdi.
Sima Kong'un planı basitti - Qin Nan'ın göz tekniğiyle yasaklayıcı auraların arasından dikizleyerek tüm hazine parçalarını satın almasını sağlamak.
Yasaklayıcı auralar ne kadar güçlü olursa olsun, Qin Nan'ın İlahi Savaş Tanrısı'nın sol gözüne karşı hiç şansları olmayacaktı!
Sanki Sima Kong dişlerini sıkarken kararını vermiş gibiydi ve “Kardeş Qin Nan, hadi Antik Kumar Mağazasına gidelim. Eğer büyük bir av yakalayabilirsen, kârın sadece yüzde ellisini alacağım ve sana siyah çizgileri nasıl gizleyeceğini öğreteceğim.”
"Yüzde elli? Senin için sadece yüzde otuz!”
Qin Nan hemen söyledi.
Antik Kumar Mağazasına aşina değildi, ancak Sima Kong ile olan kısa teması sayesinde, bu kişinin herhangi bir kayba uğramasına asla izin vermeyeceğinin farkındaydı.
"Yüzde otuz?" Sima Kong'un ifadesi sürekli değişti, yer yer maviye ve mora döndü, ardından acılı bir ifadeyle, “Ah, iyi iyi, çünkü kader bizi sanki yıllardır birbirimizle bağını kaybetmiş kardeşlermişiz gibi bir araya getirdi! Yüzde otuz iyi, ben alacağım!”
"Haha."
Qin Nan ona baktı ve "Saçmalamayı keselim ve doğruca Antik Kumar Mağazasına gidelim!" dedi.
……
……
Altın Kazıma Sokağı—Qin Nan ve Sima Kong gelir gelmez, şaşkınlık içinde, hareketli atmosfer daha da yoğunlaştı.
"Yo, üç siyah çizgili dostum? Skeleton Hill'den bir yığın taze parçalanmış parçam var, burada bazı İmparator Silahları veya Dominator Silahları parçaları olmalı, şansı kaçırmayın!"
"Gel ve bir göz at. Üç siyah çizginin olması umurumda değil, ödemeye hazır olduğun sürece, istediğini seçmekte özgürsün!”
“HAHA, üç siyah çizgi mi? O zamanlar sadece bir siyah çizgim vardı. Buraya gel ve sana bir indirim sunacağım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...