EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Zheng Kun şüphesiz kurnaz bir insandı. Qin Nan ile kendi gücüyle yüzleşmenin en aptalca fikir olduğunu açıkça biliyordu, bu nedenle kendisine üstünlük sağlamak için yalnızca 'kurallara' tutunabilirdi.
"Üzgünüm, onun dengi değilim."
Leng Jianxiong sakin bir tonda konuştu.
"Ona uygun yok mu?"
Zheng Kun'a ek olarak, çevredeki öğrenciler de gözleri fal taşı gibi açık bir şekilde baktılar.
Herkes, Leng Jianxiong'un gelişiminin birinci katman Dövüş Ataları Alemine ulaştığını biliyordu, oysa Qin Nan'ın aurası sadece Dövüş İmparatoru Aleminin zirvesindeydi ve bu da ikisi arasında büyük bir farka neden oluyordu. Qin Nan eşsiz bir dahi olduğu için en fazla berabere biterdi. Onun dengi olmamasının hiçbir yolu yoktu!
Kesinlikle Qin Nan'ı korumaya çalışıyordu!
Leng Jianxiong'un sadece doğruyu söylediğini bilmiyorlardı.
Zheng Kun, içindeki öfkeyi bastırmak için kendini zorladı ve tersledi, "Ona karşı maç yok mu? O zaman Disiplin Uygulama Ekibinin diğer Kıdemli Biraderlerini çağıramaz mısın? Takım Lideri burada olanlar hakkında bilgilendirilseydi, seni asla affetmezdi!"
Disiplin Uygulama Ekibinin Ekip Lideri.
Yetiştirimi Dövüş Hakimiyeti Alemi'nin zirvesine ulaşmış olan Caomu Zirvesi'ndeki kurallara uymayı vurgulayan bir adam. Uygulamaları ne olursa olsun, kaba kuvvetle kuralları çiğneyenleri tutuklamak için elinden gelenin en iyisini yapacaktı.
Aynı zamanda görevlerini en çok beklendiği gibi yapmayan astlarından da nefret ediyordu!
"Bana hatırlatmana ihtiyacım yok." Leng Jianxiong, Qin Nan'a bakmadan önce buz gibi bir yüzle konuştu ve alaycı bir gülümseme takındı, "Kıdemli Kardeş Qin Nan, belki şimdi bana burada ne olduğunu söylemenin zamanı gelmiştir?"
Leng Jianxiong, Caomu Zirvesi'nde işler kontrolden çıkarsa bunun Qin Nan'a fayda sağlamayacağını açıkça biliyordu, bu nedenle olayın meydana geldiğini görünce Disiplin Uygulama Ekibine haber vermedi. Niyeti, çatışmanın yerinde çözülüp çözülmeyeceğini görmekti.
Qin Nan hemen sesini Leng Jianxiong'a iletti ve ne olduğunu açıkladı.
Leng Jianxiong'un yüzündeki alaycı gülümseme daha da yoğunlaştı.
Zheng Kun'un yöntemi aşağılık olsa da, Caomu Zirvesi'nde görülmesi yaygın bir manzaraydı ve kuralları çiğnediği düşünülmüyordu. Bu nedenle, Leng Jianxiong'un bu konuda yapabileceği hiçbir şey yoktu.
Öte yandan, Qin Nan'ın eylemi kuralları tamamen çiğnemişti.
"Kıdemli Kardeş Qin Nan, bu sefer bana biraz yüz verip gitmesine izin vermen mümkün mü?" Leng Jianxiong konuşmadan önce derin bir nefes aldı ve sesini gizlice Qin Nan'a da iletti, "Kıdemli Kardeş Qin Nan, belki şimdilik gitmelisin; durum senin lehine değil ama merak etme, Lin Xiaoyu'yu bu karmaşadan kurtarmanın bir yolunu bulacağım."
Zheng Kun'un içi bir parça neşeyle doldu.
Peki ya onu tanıyorsan?
Peki ya Qin Nan iseniz?
Sonunda Caomu Zirvemizin kurallarına uymanız gerekiyor!
Qin Nan gözlerini hafifçe kıstı. Leng Jianxiong'un önerisinin en iyi çözüm olduğuna şüphe yoktu ama onu yeterince tatmin etmemişti, bu yüzden kabul etmeyecekti, “Sonuçtan memnun kalmazsam kolay kolay ayrılmam. Öyleyse, Caomu Zirvesi kurallarına göre, insanlar bu tür kişisel çatışmaları nasıl çözer?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantastikEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...