Bölüm 272: İlahi Savaş Ruhunun Ortaya Çıkışı

291 46 13
                                    

Merhaba arkadaşlar uzun bir aranın ardından tekrar bölümlere devam ediyorum Medyada müzik bıraktım 273 ve 74 bu müzikle okumanızı tavsiye ederim iyi okumlar:)

İmparatorluk Yok Edici ortaya çıktığında, Qin Nan nihayet gizemli yaşlı adamın Yaşlı Shan'ın kendisine daha önce bahsettiği İmparatorluk Yok Edici olduğunu anladı!

İmparatorluk Yok Edici kendini gösterdi ve diğer üç tarikatın her Salon Liderini, otoritesini ve Tarikat Liderini katletti ve Ouyang Ba'yı önünde diz çökmeye zorladı!

İmparatorluk İmha Edici neden ondan hoşlansın ki?

Qin Nan aptal değildi; Bunun, Çok Yönlülük Adası'nda Dövüş Becerisi Yeteneğini ölçerken Mor Okyanus Dolunay Kayasını paramparça etmeyi başardığı için olduğunu kabaca tahmin edebiliyordu.

Qin Nan, İmparatorluk Yok Edici'nin gözünde bunun önemi hakkında hiçbir fikri olmamasına rağmen, tek bir şey biliyordu; İmparatorluk Yok Edici ona, Ling Zixiao'yu yenerek ve Ouyang Jun'u öldürerek düşmanlarına karşı galip gelmesinde büyük rol oynayan Göksel Biriktirme Saldırısını öğretmişti!

Dahası, İmparatorluk Yok Edici, onu çözülemez tehlikeden kurtarmak için kişisel olarak müdahale etmişti.

İmparatorluk Yok Edici'ye borçlu olduğu iyilikler bir dağ kadar ağırdı!

Qin Nan her zaman insanların dostluğuna ve nezaketine değer veren biri olmuştu. İmparatorluk Yok Edici'nin başka hedefleri olsa da, Qin Nan hiç umursamıyordu. Tek bildiği, ona borçlu olduğu iyiliklerdi!

Ayrıca, iki Kutsal Bölgenin üç Zirve Lideri, tam da İmparatorluk Yok Edici, halefini atadıktan sonra yeniden ortaya çıktığı için ortaya çıkmıştı ve bu halef, Qin Nan'dı.

Qin Nan, üç Zirve Lideri ile İmparatorluk Yok Edici arasındaki çatışmadan habersizdi. Ancak, üç Zirve Liderinin, halefi olarak onu seçtiği için İmparatorluk Yok Edici ile savaşmayı planladıkları konusunda netti!

Bununla birlikte, Qin Nan başka bir nedenle öfkeliydi.

Ben çöp müyüm?

Ben onuncu sınıf Huang Seviye Dövüş Ruhu çöpü müyüm?

İmparatorluk Yok Edici'nin içgörüsünde bir sorun mu var?

Gülünç, ne mutlak bir şaka!

O anda, üç Zirve Lideri, Tang Qingshan, elçi Ouyang Ba ve diğerleri, bu tür koşullar altında neden kahkahalara boğulduğuna dair hiçbir fikirleri olmadığı için dikkatlerini Qin Nan'ın figürüne odakladılar.

Sadece Qin Nan'ın yavaşça başını kaldırdığını ve havada duran üç Zirve Liderine baktığını görebildiler, “Üç Kıdemli, öncelikle hepinize açıklamam gereken bir şey var. Ben senin dediğin gibi bir çöp değilim!”

Üç Zirve Liderinin yüzleri buz gibi oldu.

Çöp değil?

Şaka yapıyor olmalısın.

"Altı yıl önce, Mystic Spirit Sect'e ilk katıldığımda, sadece beşinci katman Vücut Temperleme Alemindeydim! Sadece yarım yıl içinde, yarı Dövüş İmparatoru Alemine ulaştım. Ouyang Ba'nın oğlu tarafından pusuya düşürülmeseydi, şimdiye kadar Dövüş İmparatoru Alemine varmış olurdum! Bunu sadece yarım yılda başardım!”

"İki Kutsal Bölgeyi henüz ziyaret etmedim, ancak iki Kutsal Bölgenin dahilerinden hiç kimsenin sadece yarım yıl içinde Dövüş İmparatoru Alemine ulaşamayacağını tahmin ediyorum, değil mi?"

Qin Nan bir kükredi; sesi gök gürültüsü gibiydi.

Elçi ve diğerleri, gözleri fal taşı gibi açılmış halde bakakaldılar. Üç Zirve Liderine kükreme cesaretini göstermiş yarı Dövüş İmparatoru Alemi varlığını ilk kez görüyorlardı!

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin