Eşsiz Savaş Ruhu"Dokuz Göklerin Kun-peng'i Wuji[2]'den üretilen Dört İlahi Canavar[1]!"
"Göklerin ve Yerin Birleşmesi, On Bin Bastırıcı Kılıç!"
Xiao Feipeng ve Jiao Shiyi o anda büyük bir tehlike sezebilirdi. Anında İç Çekirdeklerini tükürdüler ve İç Çekirdeklerinin nihai tekniklerini uygularken Dövüşçü Ruhlarının Qin Nan'ı bastırma gücünü serbest bıraktılar.
"Siktir git üstümden!"
Qin Nan'ın ifadesi, laneti söylerken aynı kaldı. Daha sonra Ejderha Çizgili Altın Çekirdeğini kontrol etti ve ikisine sertçe çarptı.
BANG!
Dövüşçü Ruhları ve İç Çekirdekleri o anda, sanki bir Altın Çekirdek yerine gerçek bir ejderhayla karşı karşıyaymış gibi, zorla geri savruldu.
Puf!
Xiao Feipeng ve Jiao Shiyi'nin figürleri, ağız dolusu kan kusarken büyük bir mesafe geriye savruldu.
Çarpışma nedeniyle iki dahi yaralandı.
"Altın Çekirdeğinin gücü gerçekten inanılmaz!"
Hem Jiao Zhe hem de uygulayıcılar şaşkına döndü.
İki Kutsal Liderin onun mülkünü almak için kişisel olarak müdahale etmesine şaşmamalı. Dragon-Lined Golden Core'un gücü tek başına aynı alemdeki herhangi bir rakibi yenmek için yeterlidir. Hiç şüphesiz, birinci seviye bir Dövüş Ataları Alemi uzmanını bile kolaylıkla tamamen bastırabilirdi.
"Prenses, yardım etmek için buradayız!"
Liang Kai ve diğerleri, onu çevreleyen küçük bir kıza saldıran ondan fazla haydut yetiştiriciyi gördüklerinde, onun Pill Alchemy'deki yeteneği nedeniyle son derece ünlü olan Prenses Miao Miao olduğunu hemen tahmin ettiler. Bu nedenle, yardımlarını sunmaktan çekinmediler.
"Benim için endişelenme, git Qin Nan'ı kurtar! Bu bir tuzak, Jiang Bilan İç Çekirdeğini hedefliyor!"
Prenses Miao Miao aniden tersledi!
"Hmm?"
Liang Kai ve diğerleri, durumun ayrıntıları hakkında hiçbir fikirleri olmadığı için şaşkına döndüler.
"Qin Nan, al şunu!"
Xiao Feipeng ve Jiao Shiyi geri savrulduktan sonra geri çekilmediler. Bunun yerine, hemen iki Mistik Silah çıkardılar ve onları Qin Nan'ın figürünü hedef alan güçlü bir yağmur fırtınası çağırırken parlak parıltılar yayan havaya fırlattılar.
Bu iki Mistik Silahın, kişinin hareketini bastırmak için özel olarak kullanılan iki Hakimiyet Silahı olduğu ortaya çıktı!
"Beni bastırmak için Dominator Silahları bile mi hazırladınız? Yok ol!"
Qin Nan'ın savaş niyeti, Ejder Çizgili Altın Çekirdeğine önündeki boşluğa kilitlenmesini ve yıkıcı bir parıltı yaymasını emrederken çarpık bir ifade takınırken, okyanusun kabaran dalgaları gibi güçlendi.
BANG!
İki Hakimiyet Silahı bile Ejderha Çizgili Altın Çekirdek tarafından kısmen geriye savruldu.
Elbette bunun ana nedeni, Xiao Feipeng ve Jiao Shiyi'nin uygulamalarının, Dominator Silahlarının gücünü tamamen serbest bırakacak kadar güçlü olmamasıydı.
"Göksel Ejderha Kükremesi!"
Qin Nan'ın sol gözü parlak bir parıltı yaydı.
Altın Çekirdeğinin üzerinde, üzerinde sürünen Altın Ejder uyanmıştı ve gözleri, ağzını sonuna kadar açıp korkunç bir kükreme çıkarırken, Egemen Silahlara soğukça bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...