Ne? Qingxin Hanı?"
Houzi şaşırmıştı.
Qingxin Inn, Jianghuang Şehrinde bulunabilecek en iyi restorandı; Maliyet pahalı değildi, sadece saygın kimlikleri olanların girmesine izin verildi. Yetiştiricilerin çoğu Qingxin Hanında yemek yeme şansları olsa övünürdü.
On yılı aşkın bir süredir Jianghuang Şehrindeki işini yürüten Houzi bile Qingxin Inn'e adım atma şansına sahip olmadı.
"Elbette!"
Houzi düşüncelerini sakinleştirdi ve hemen Qin Nan'ı bir hana götürdü.
Han yaklaşık 10 metre boyundaydı ve soluk mor renkli eski bir ahşaptan inşa edilmişti. Dışarıdan bakıldığında görünüşü olağanüstü değildi.
"Beni burada bekle."
Qin Nan seslendi ve hana girdi.
İçeri girer girmez orta yaşlı beyaz cübbeli bir adam ona yaklaştı ve nazik bir sesle "Qingxin Hanına hoş geldiniz, rezervasyonunuz var mı?" dedi.
"Dövüş Hakimiyeti Alemi uzmanı mı?"
Qin Nan'ın kalbi şiddetle titredi. Luohe Krallığında bir Dövüş Hakimi bulmak son derece nadirdi, ancak bu küçük Qingxin Hanında bir Dövüş Hakimi özellikle müşterilere hizmet etmek için buradaydı.
“Benim adım Qin Nan; Bir numaralı odada bir randevum var.”
Qin Nan sakin bir ifade takındı ve yumruklarını bir araya getirdi.
"Bir numaralı oda mı?" Orta yaşlı adam şaşırmış görünüyordu. Qingxin Hanı'nın sahibi olarak, bir numaralı odadaki kişinin kimliğini şüphesiz biliyordu. Gözleri Qin Nan'ın figürünü tararken gülümseyerek, “Tanıştığımıza memnun oldum, Qin Nan. Doğrudan bir numaralı odaya gitmekten çekinmeyin. Bir sonraki köşeden sola dönün ve kapıda asılı bir ejderha kafası göreceksiniz.”
Qin Nan başını salladı. Ardından doğruca gideceği yere doğru yola koyuldu.
Orta yaşlı, gözden kaybolan şekle baktı ve içgüdüsel olarak kendi kendine mırıldandı, "Bu hanımefendi ilk kez genç bir erkeği davet ediyor..."
……
……
Qin Nan, bir numaralı odanın kapısına geldi. Giriş, kar kadar beyaz olan devasa bir kaya türünden yapılmıştı. Kapının ortasında bir ejderha kafası asılıydı. İki kıvrık boynuzu ile vahşi bir görünüme sahipti ve insanın gözünü korkutmasına neden oluyordu.
Qin Nan kapıyı itti ve içeri girdi. İçeriyi görünce gözleri parladı.
Bu bir numaralı oda yaklaşık altmış fit kare büyüklüğündeydi. Çevresi, muhteşem bir ışıltı yayan, üst üste dizilmiş, tuhaf şekilli çeşitli taşlarla süslenmişti. Ayrıca oda farklı büyüleyici çiçeklerle dolmuş ve hoş bir koku ortaya çıkmıştır.
Sıradan görünen hanın içinin bu kadar ilgi çekici olması onu şaşırtmıştı.
"Arkadaşım Qin Nan." Hoş bir ses duyuldu. Odanın ortasına iki koltuk ve tahtadan yapılmış bir çay masası yerleştirildi. Şu anda koltuklardan birinde beyaz gömlekli, maskeli bir bayan oturuyor ve güzel ellerini uzatarak demliği kaldırdı ve fincanı zarif bir şekilde soluk yeşil renkli çayla doldurarak hoş bir görüntü oluşturdu.
QIn Nan herhangi bir ifade göstermeden boş koltuğa oturdu. Sanki normal içiyormuş gibi bardağı aldı ve çayı tek seferde bitirdi.
"Arkadaşım, çok iyi bir kişiliğin var. Biraz önce yuttuğunuz bu Yeşil Bahar Çayı fincanının değeri yirmi Esrarengiz Alem Taşı değerindedir. Başkası olsaydı, çayın tadını çıkarırlardı diye düşünüyorum.” Bayan eylemlerini durdurdu. Maske takmasına rağmen, Qin Nan onun ona dikkatle baktığını hissedebiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...