EŞSİZ SAVAŞ RUHUO anda, iki Kutsal Bölgeden üç Zirve Lideri aynı anda ortaya çıktı, çünkü bir kişi yüz yıl sonra nihayet kendini göstermişti!
"Bu yaşlı canavar nasıl bir insan? Qin Nan neden onunla akraba olsun ki…”
Longhu Ata Canavarı, kalbi çılgınca atarken üç figüre baktı.
"Ne kadar gereksiz."
Prenses Miao Miao dudaklarını üfledi, ancak gözleri bir kez bile kırpmadı.
Yaşlı adam üç Zirve Liderine baktı ve sakince, "Sizin çok fazla sorunuz var. Onlara bir kerede cevap vereceğim. Halefimi bulduğum doğru ama beklediğiniz eşsiz dahi değil. Hepsi bu, şimdi gidebilir misin?”
Ouyang Ba ve elçi şiddetle ağız dolusu tükürüğü yuttu.
İmparatorluk Yok Edici'den beklendiği gibi!
Üç Zirve Lideri ile karşılaştığında bile, konuştuğu anda kovulma sözlerini söyleyerek her zamanki davranışını sürdürdü.
Zirve Lideri Duanmu yüzünü düzeltti ve "Tang Qingshan, benimle dalga mı geçiyorsun? Yüz yıl oldu ve bunca zaman hala doğru kişiyi bulamadın mı? Madem o kişiyi bulamadınız, bu dünyada yaşamaya ne hakkınız var?!"
Son cümle, kalabalığın şoka girmesine neden olan gök gürültüsü kükremesi gibiydi.
Tang Qingshan: İmparatorluk Yok Edici'nin adı.
Şu anda tüm aşağı bölge içinde, sadece birkaçı bu ismi biliyordu. İmparatorluk Yok Edici'nin gerçek adını söylemeye cesaret edenler de sadece birkaç kişiden oluşuyordu.
Zirve Lideri Zhang ve Zirve Lideri Liu'nun yüzlerindeki önceki gülümsemeler de yavaş yavaş geri çekildi. Sanki cevabı bekliyorlarmış gibi, ifadesiz yüzlerinden bir miktar öfke sezilebiliyordu.
Tang Qingshan konuşurken ilk kez sakin yüzünde bir gülümseme belirdi, “Kendi düşüncelerim var, neden bu kadar umursuyorsunuz? O zamanlar kesinlikle onun hayatını kurtaracağıma yemin ettim. Yüz yıl sonra bile onu kurtaracağım. Bununla ilgili olarak, endişelenmenize gerek yok! Bir kavga arıyorsanız, getirin. Kalmayı planlıyorsanız, gelişinizi sıcak bir şekilde karşılayamadığım için beni bağışlayın!”
Tang Qingshan'ın elindeki simsiyah kılıç şiddetle titremeye başladı.
Tüm aurası, kınından çıkan, her şeyi yarı yarıya kesebilecek korkunç buzlu bir parıltı yayan eşsiz bir tanrısal kılıç gibiydi!
İmparatorluk Yok Edici, girişinden bu yana ilk kez en güçlü aurasını sergiliyordu ve bu hiçbir yerde üç Zirve Liderinden daha zayıf değildi. O da bir Dövüş Yüksekliği Alemi uzmanıydı!
Prenses Miao Miao, Longhu Ata Canavarı, elçi Ouyang Ba ve diğerleri kalplerinin hızla çarptığını hissedebiliyordu. Bu korkunç yaratıklar burada bir savaş başlatacak olsaydı, sonuçlar hayal edilemez olurdu!
Zirve Lideri Duanmu, Zirve Lideri Zhang ve Zirve Lideri Liu'nun ifadeleri biraz değişti, her birinin yüzünde alaycı gülümsemeler belirdi.
Yüz yıl oldu.
Tang Qingshan, hala Tang Qingshan'dır; huyu hiç değişmedi.
Zirve Lideri Duanmu, öfkeyi göğsünde tutmak için derin bir nefes aldı. Daha sonra Beyaz Yeşim Dojo'daki Qin Nan'a baktı ve "Bu delikanlı senin halefin olmalı, değil mi?" dedi.
Diğer iki Zirve Lideri, bakışlarını Qin Nan'a dikmişti. Qin Nan'ın vücudundaki ağır yaraları görünce hafifçe kaşlarını çattılar.
Bunu söyledikten sonra Zirve Lideri Duanmu, Qinglong Kutsal Bölgesinin elçisine baktı ve sakin bir tonda konuştu, “Madem buradasın, söyle bana; Kim bu çocuk."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...