Bölüm 344: Gizemli Kutsal Lider Qinglong

293 43 2
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Dövüş Serendipity Köşkü, aşağı bölgede ünlü bir yasak bölgeydi.

Bununla birlikte, Qinglong Kutsal Bölgesinde meydana gelen olayları gözlemlerken hiç kimse onun gökyüzünde süzülmesini beklemiyordu.

...Bu arada, Martial Serendipity Köşkü'nün beşinci katında...

Beşinci katta yaşlı bir adam, orta yaşlı bir adam ve yaşlı bir kadın duruyordu.

Qin Nan burada olsaydı, onların duruşmanın birinci, ikinci ve üçüncü turlarının denetçileri olduğunu keşfederdi.

Üçünün önünde yüzü bulanık, kimsenin yüzünü görmesini engelleyen genç bir adam duruyordu.

“Hehe, bu genç delikanlı. Daha önce, sadece bir bakışla yeteneklerinin farkına vardım!” Duruşmanın ilk turunun müfettişi ürkütücü bir gülümsemeyle, "Onun bir kadın olmaması çok kötü..." dedi.

"Huh, sana büyük bir şok yaşatmadı mı?" Orta yaşlı adam boş bir kahkahayla söyledi.

"Cidden böyle bir şey için mi tartışıyorsunuz?" Yaşlı kadın suskun kaldı, sonra gence baktı ve saygılı bir ses tonuyla “Usta bin yıldır bekliyoruz. Canglan Kıtasının olağanüstü varlığı nihayet ortaya çıktığına göre, ne yapmalıyız? Ona yardım etmeli miyiz? Ne de olsa Dövüş Şansı Köşkü denemesini tamamladığında ona verdiğimiz ödül hiç de yeterli değildi."

"Ödül?" Kimse genç adamın yüzünü göremese de gülümsediğini hissedebiliyordu: "Önceden bir Esrarengiz Diyar Taşı onun ihtiyaçlarını karşılamak için fazlasıyla yeterliydi. Birine hediye vermek, önce kişinin neye ihtiyacı olduğunu bilmeniz, ardından gereksinimleri karşılamanız gereken bir süreçtir, bu en iyi senaryo olacaktır. Ona yardım etmeye gelince, şimdilik bizim yardımımıza ihtiyacı olmayacak. Onu gizlice gözlemlemeli ve nasıl güçlendiğine tanık olmalıyız.”

“Güçlendikçe karşı tarafın dikkatini çekeceğine eminim. Bu nedenle, görevimiz onun sırlarını gizlemek ve oradaki insanların onun varlığını mümkün olduğunca uzun süre keşfetmesini engellemek, böylece güçlenmesi için yeterli zamana sahip olabilir!"

"Olumlu!"

Üç sınav görevlisi inledi.

Genç adam gökyüzüne baktı ve içini çekti, "Bir uygulayıcı ancak bir Dövüşçü Ruhu vasıtasıyla Gökler ve Dünya ile iletişim kurarak xiulian uygulayabilir. Canglan hayırsever değil, dünya hayırsever değil..."

İç çekişin ardından Dövüş Serendipity Köşkü'nün silüeti, kimse onun görüntüsünün farkına varmadan gökyüzünde kayboldu.

……

……

Kutsal Lider Qinglong, Dövüş Kutsal Alemine ulaşmıştı; sahip olduğu güç, Qin Nan'ın anlayışını tamamen aşmıştı.

Qin Nan sadece bir süreliğine nefesinin durduğunu hissetti ve bir sonraki bildiği şey başka bir yere götürüldüğüydü.

Çevresi ondan fazla zhang olan, basit bir görünüme sahip temiz ve düzenli bir konuttu. Gizemli auralar yayan parlak renklere sahip birkaç garip çiçek görülebiliyordu. Gözüne en çok çiçeklerin ortasında taştan yapılmış bir masa takıldı; yüzeyi, üzerinde bir satranç tahtası oluşturan hafif noktalarla temiz su havuzunun yüzeyine benziyordu.

"Kutsal Lider Qinglong, gerçekten merak ediyorum, ne biliyorsun? Sen tam olarak kimsin?

Qin Nan, aklındaki soruları hemen sorduğu için çevresiyle hiç ilgilenmiyordu.

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin