Bölüm 391: Bir Hap İçindeki Haptan Ayın Gökyüzüne Ortaya Çıkışı

220 35 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Zafer senin mi?

Hapın birinci sınıf Xing derecesine bile ulaşmadı ve hala kazandığını mı düşünüyorsun?

Kimse Qin Nan'ın bu sözleri söylemesini beklemediği için herkes şaşkına dönmüştü.

Chen Ying ve Zheng Kun, yüzleri anında soğumadan önce irkildi.

Qin Nan ne ima ediyordu?

Şimdi sonuçları uydurmaya mı çalışıyordu?

İkisi öfkelenmeden önce, Qin Nan aniden Tie Mu'ya doğru yürüdü ve onun şaşkın bakışları altında hapı elinden aldı.

"Qin Nan, sen nesin..."

Bilinmeyen bir nedenle, kalbinde tuhaf bir duygu hissediyordu.

Qin Nan ona cevap vermedi. Kalabalığa baktı ve sakin bir tonda konuştu, "Ben Zheng Kun ve Chen Ying ile Pill Alchemy düellosu yaparken, sen beni küçük görüyor ve benimle alay ediyordun. Bu nedenle, sınırlarımı aşmama yardım ettiğiniz, daha yükseklere ulaşmamı sağladığınız için hepinize teşekkür etmek istiyorum. Bu arada, Caomu Peak'in Hap Simyası standardı hakkında ciddi şüphelerim var. Daha önce hap içinde hap diye bir şey duymadın mı?”

Hap içinde hap!

Sözler şok edici bir gök gürültüsü görevi gördü.

Altıncı sınıf Xing derecesi veya üzeri bir Hap Simyacısı, hapın ezici gücünün süreç sırasında yakındaki uzmanların dikkatini çekmesini önlemek için kalan sıvıyı hapın etrafında bir kabuk oluşturmak için kullanırdı. . Bu arada havayla temas ettikten sonra etkisini kaybeden bazı haplar da vardı.

Bu haplara normalde hap içinde hap deniyordu!

Ancak, düşük seviyeli bir Hap Simyacısının bu tür hapları rafine etmesi imkansızdı!

"Şimdi, gözlerini iyice aç ve dikkatlice bak!"

Qin Nan'ın aurası, sözleri tüm kalabalığı sendeletirken gökyüzüne yükselen dev bir kılıç gibi aniden figüründen fırladı.

Sol elini kaldırdı ve zifiri karanlık hapı hedef alarak yere indirmeden önce yumruk yaptı.

BANG!

Yüksek bir patlama sesi duyuldu.

Kalabalık, hapın dış tabakası parçalara ayrılmadan önce, çatlaklar belirip yüzeyinde hızlı bir hızla yayıldığından, hapın yalnızca şiddetli bir şekilde titrediğini görebiliyordu.

Vızıltı!

Hiçbir yerden, kalabalığın kalbine nüfuz eden net bir vızıltı sesi çıktı. Açık yeşil renkle kaplı bir hap, muazzam bir güç yayarak kalabalığın önünde süzülüyordu. Yüzeyi, üzerinde beş bulut bulunan bir gölün suyuna benziyordu.

Nefes nefese!

O anda, bilinçsizce derin bir nefes alan kalabalık hayretler içinde kaldı.

Bu nasıl mümkün oldu!

Bu nasıl mümkün oldu!

Bu gerçekten hap içinde bir haptı ve gerçek hap beşinci sınıf Xing sıralamasındaydı!

Bir Caomu Zirvesi dehası beşinci sınıf bir Xing dereceli hapı rafine etmeyi başardıysa şaşılacak bir şey yoktu, ama tam önlerindeki bu kişi daha önce Coamu Zirvesi'nde Hap Simyası öğrenmemiş bir Duanmu Zirvesi öğrencisiydi!

KUYU!

Chen Ying ve Zheng Kun, sanki yüzlerine bir tokat yemişler gibi zihinlerinin boşaldığını hissedebiliyorlardı.

Küçümsedikleri ve sürekli alay ettikleri kişinin kendilerinden çok daha güçlü bir hapı rafine edebileceğini asla düşünmediler!

"Üzgünüm dostlar, bu onun gerçek görünüşü henüz değil!"

O anda, Qin Nan aniden konuştu. Daha sonra ağzını açtı ve hapın üzerine ateş püskürterek hapın iki nefeslik bir süre boyunca yanmasına neden oldu. Bunu takiben açık yeşil renkli haptan nadir bulunan bir koku yayıldı.

Nadir koku, dağlardan geliyormuş gibi hissettirdi, kalabalığın kalbine akan taze bir koku, kendilerini tazelenmiş ve enerjik hissetmelerine neden oldu.

O anda, Tie Mu şaşkına döndü. Chen Ying ve Zheng Kun şaşkına döndü. Öğrenci kalabalığı şaşkına döndü.

Pubfuture Reklamları
Nadir koku?

Bu nadir bir koku değil miydi?

Qin Nan, nadir bir kokuya sahip beşinci sınıf bir Xing dereceli hap üretmeyi başarmıştı.

Hap derecesine ek olarak, kalitesi nadir koku, nadir fenomen veya ruhsallaştırma yoluyla daha da belirlenebilir. Chen Ying, Xing dereceli dördüncü sınıf bir hapı nadir bir kokuyla rafine etmişti ve Qin Nan'ın rafine ettiği nadir bir kokuya sahip beşinci sınıf Xing dereceli hap bir yana, bu tek başına kalabalığı şok etmeye yeterliydi.

Bu ne kadar önemliydi?

Sıradan bir yedinci sınıf Xing Dereceli Hap Simyacısı bile böyle bir hapı arıtamaz!

Caomu Zirvesi'nin tamamında, bunu başarabilen insan sayısı kesinlikle elliyi geçemezdi!

En önemlisi, hapı rafine etmeyi başaran kişi, Duanmu Zirvesi'nin bir öğrencisi olan Qin Nan'dı!

"Hepinize hatırlatmama izin verin - hapları rafine edebilen sadece Caomu Tepesi halkı değil. Biz Duanmu Zirvesi de yapabiliriz. Sizi daha fazla şaşırtmak için gerçeği bir kez daha gizlediğim için çok üzgünüm. Hâlâ gerçek görünüşü bu değil!”

Qin Nan, son birkaç kelimeyi söylerken tonunu hızla yükseltti.

Avucundaki hap bir kez daha alevler içinde kaldı. Sanki haptan bir şey çıkmaya çalışıyormuş gibi artan bir yoğunlukta titreşmesi dışında, hapın alevler içinde tamamen zarar görmemiş olması herkesi şaşırttı.

Şşşt!

Belirsiz bir şekilde bir ayı tasvir eden haptan gökyüzüne parlak bir parıltı fırlatıldı, bu da salonun tamamını dolduran sayısız yumuşak parıltıyla sonuçlandı ve Chen Ying, Zheng Kun ve öğrencilerin sıcak bir his hissetmelerine izin verdi.

BANG!

O anda, kalabalık tamamen aklını kaçırdı!

Nadir bir fenomen!

Bu hiç şüphesiz nadir görülen bir fenomendi!

Qin Nan, nadir görülen bir fenomenle beşinci sınıf Xing dereceli bir hapı rafine etmişti!

Bu bir şaka mıydı!

Tüm Caomu Zirvesi'nden, bu kadar genç yaşta nadir görülen bir fenomenle beşinci sınıf Xing dereceli bir hapı rafine edebilecek ondan az öğrenci vardı, bu öğrencilerin hepsinin dahiler arasında büyük gelecekleri olan ünlü dahiler olduğundan bahsetmiyorum bile. ilerde!

Ama şimdi, bir Dövüş Sanatları dehası olan Qin Nan da mı yaptı?

Bu arada, aynı anda, yakındaki yetkililer irkildi.

"Ne oluyor?"

"Böyle bir güç dalgalanması, bu beşinci sınıf bir Xing dereceli hapın nadir görülen bir olgusu!"

"Kahretsin, bu dördüncü sınıf Xing Dereceli Hap Simyacısı sınavının yönü. Bu, yakında Pill Alchemy'nin başka bir süper dehasına sahip olacağımız anlamına mı geliyor?

"Hemen oraya gidelim!"

“……”

O anda, sayısız insan kabaran bir şekilde mekana doğru ilerlemeye başladı.

Başlangıçta önemsiz olan Hap Simyası düellosu, Chen Ying'in katılımı nedeniyle tırmanmaya devam etti ve şimdi Qin Nan'ın hap arıtması, hiç şüphesiz onu şiddetli bir fırtınaya dönüştürmüştü

Çocuğum büyüyor ya adam gibi adam sizce bundan sonra ne olacak

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin