EŞSİZ SAVAŞ RUHUQinglong Kutsal Bölgesi, kuzey bölgesinde bulunan aşağı bölge içindeki en güçlü gruplardan biriydi. Jianghuang Şehrinden ayrılıyorsa, varış noktasına varmadan önce yirmiden fazla ülkeyi gezmek gerekir.
O anda, yoğun bulutların ortasında, mistik bir parıltı yayan altmış metrelik bir tekne büyük bir hızla hareket ediyordu, bu da sürekli bir delici ses çıkararak uçan canavarları korkutuyor ve uzak durmaları için uyarıyordu.
Kayık, iki Kutsal Bölgenin seçimi için özel olarak hazırlanmış bir İmparator Silahıydı. Saldırı kabiliyeti yoktu ve esas olarak nakliye için kullanılıyordu.
Diğer dahilerle sohbet ettikten sonra Qin Nan, şu anda diğerleriyle içki partisi veren Prenses Miao Miao'yu ve dahilerle kumar oynamakla meşgul olan Longhu Ata Canavarını görmezden geldi ve kulübesine döndü.
Kamarası diğerlerinden biraz daha büyüktü ve insanın içini sakinleştirebilecek üç adet yanan amber sapı vardı. Ayrıca, kabinin ortasına, yetiştirme için yararlı olan bir tür mistik yeşim taşından yapılmış bir şilte yerleştirildi.
"Qinglong Kutsal Bölgesine varmamıza beş gün kaldı. O zamana kadar İç Çekirdeğimin sırlarını keşfetmeliyim.”
Qin Nan kendi kendine dedi.
Savaşçı Ruhu artık onuncu sınıf Xuan rütbesinde olmasına ve aşağı bölgenin dahilerini fethetmesine izin vermesine rağmen, Qin Nan, Savaşçı Ruhunu kötüye kullanarak başkalarına zorbalık yapmaktan hoşlanmıyordu. Saf gücüyle onları yenmeyi tercih ederdi. Bu nedenle, şimdi öncelik Dövüş İmparatoru Alemine seviye atlamaktı.
Yalnızca Jianghuang Şehrindeki duruşmanın katılımcıları en azından bir Dövüş İmparatoru Alemi gelişimine sahipti; birçoğu Dövüş İmparatoru Alemi'nin zirvesine bile ulaşmıştı, yakında karşılaşacağı iki Kutsal Bölgenin dahilerinden bahsetmiyorum bile.
Mevcut gücü hala çok zayıftı ve onu piramidin en altına yerleştiriyordu.
"Bu üç altın çizgi tam olarak nedir?"
Qin Nan kaşlarını çatarken İç Çekirdeğindeki üç altın çizgiye baktı. Bütün günü anlamaya çalışmadan önce bir açıklama bulamamıştı. Sonunda, Jianghuang'dan yardım istemekten başka çaresi kalmamıştı. Şaşırtıcı bir şekilde, Jianghuang bile üç altın çizgiden habersizdi.
“İç Çekirdek, bir Kaos Qi akışıyla birleştikten sonra bu forma dönüştü; onu daha fazla Chaos Qi akışıyla birleştirmeye devam etmeli miyim?”
Aklına aniden bir düşünce geldi. Bunu takiben, İç Çekirdeğe dağılması için hemen bir Kaos Qi akışını kontrol etti. Beklendiği gibi, İç Çekirdek, Kaos Qi'yi kan kokusunu algılayan vahşi, aç bir kurt gibi hemen yuttu. Buna rağmen bir süre bekledikten sonra İç Çekirdek hiçbir tepki göstermedi. Göze çarpan tek değişiklik, aurasının daha ruhani ve düzensiz hale gelmesiydi.
"Size birkaç akış daha vermeyi deneyelim!"
Qin Nan dişlerini sıktı ve Kaos Qi'yi İç Çekirdeği ile birleştirmeye devam etti. Kaos Qi'nin on altı akışı İç Çekirdeğe çözüldüğünde, onun derinlerinde puslu bir aura yayıldı, bu da Çekirdeğin kendisini kaplayarak ölü bir sessizliğe düşmesine neden oldu.
Qin Nan şaşkına döndü. Geçen sefer olan şeyin aynısı.
"İç Çekirdeğimin nesi var? Chaos Qi ile birleştikten sonra bile seviye atlamayacak! Bu gidişle, Dövüş İmparatoru olmak için daha ne kadar beklemem gerekiyor?” Qin Nan, İlahi Hisinde bakır aynaya sertçe vururken hafifçe kaşlarını çattı, "Sözlerini dinledim ve Kaos Qi'yi İç Çekirdeğimle birleştirdim. Tuhaf davrandıktan sonra neden şimdi bir balık kadar dilsizsin? Derhal nedenini söyle; Sana beş Chaos Qi akışı vereceğim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...