Her şeyi hallettikten sonra Qin Nan ve Prenses Miao Miao konuta geri döndüler.İçinde Longhu Ata Canavarı çarpık yüzünde acı dolu bir ifade vardı. Alnındaki iki yumru zaman zaman genişleyip daralırken, Houzi'nin yüzü onu yandan izlerken inanılmaz derecede solgunlaştı.
Qin Nan ona bakamayacak kadar tembeldi. Bağdaş kurarak oturdu ve müzayede gününü beklerken İç Çekirdeğini arıtmaya başladı...
...Müzayedenin başlaması münasebetiyle üç gün göz açıp kapayıncaya kadar geçti!
O anda, Jianghuang Şehri'nin tamamı öncekine kıyasla daha canlıydı, zira müzayedeye katılmak için aşağı mahalledeki yetiştiriciler geldi.
Dahası, Kadim Ejderha Müzayedesinin on bir İmparator Silahı ve üç Hakimiyet Silahı müzayedeye çıkarılacağı haberi halka duyurulduğunda, Dövüş Ataları Alemi'nin ve hatta Dövüş Hakimiyeti Alemi uzmanlarının ilgisini bile çekmişti.
"Humph, zamanı geldiğinde o pisliklerin yüzlerindeki ifadeleri görmek için sabırsızlanıyorum!"
Longhu Ata Canavarı, kıvrımlı bir fiziği olan muhteşem bir orta yaşlı kadına dönüştü. Giydiği kırmızı tül, görünüşüne hafif bir çekicilik katmış, sokaktaki sayısız çiftçinin dikkatini çekmişti. Ayrıca, uygulayıcılara utanmazca baştan çıkarıcı bir bakış atarak yüzlerinin kızarmasına neden oldu.
Prenses Miao Miao derin bir nefes aldı. Planın hatırına olmasaydı, yüzüne büyük bir tokat atacaktı.
"Yeter, siz ikiniz mevcut kimliklerinize dikkat etmelisiniz. Bu çok önemli, kendini belli etme ve benim planıma göre hareket et!”
Qin Nan, Kadim Ejderha Müzayedesinin girişine vardıklarında arkadaşlarına bir mesaj iletti.
Müzayedenin tamamı, baş aşağı yerleştirilmiş büyük bir kase gibi görünen on karelik bir alanı kapsıyordu. Çevresinden yayılan mistik ışıltı muhteşem bir manzara ile sonuçlanmıştır.
Müzayedenin girişine giden yolun iki yanında, her biri bir chi-pao [1] giyen, ciltlerine belirli bir tür iksir uygulanmış, cildin sanki açık ve yumuşak görünmesine neden olan iki sıra hanım duruyordu. sıkıştırıldığında su damlaları sıkılabilirdi.
Sürekli bir yetiştirici akışı davetiyelerini sundu ve müzayedeye girdi.
O anda yüksek bir ses duyuldu, "Tek-Elli Dövüş Hakimi burada!"
Kalabalık, kelimeleri duyduktan sonra dikkatlerini hemen sese odaklayınca bir gevezeliğe daldı.
Gelişimi Dövüş Ekselansları Alemi'nin yarısına ulaşmış olan Tek-Elli Dövüş Hakimiyeti, aşağı bölgede önemli bir üne sahipti.
Qin Nan sese doğru baktı ve bir çift donuk bakışlı ve sol kolu eksik yaşlı bir adam gördü. Kalabalığın bakışlarını fark edince bir harrumph sesi çıkardı ve bunun sonucunda burun deliklerinden iki şiddetli rüzgar esti ve kalabalığın gözünü korkuttu.
"Tek Elli dostum, Jianghuang Şehrinde kimsenin aurasını serbest bırakmasına izin verilmediğini sana hatırlatma yükümlülüğüm var."
Bir şoş sesiyle, Jianghuang Şehrinin Şehir Lordu Jianghuang olduğu ortaya çıkan çiçek açan bir gülümsemeyle yukarıdan bir figür indi.
"Jianghuang!"
Tek-Elli Dövüş Hakimiyeti'nin gözleri bir miktar korkuyla doldu, hemen öfkesini bastırdı ve yüzüne zorla bir gülümseme yerleştirdi, "Haklısın. Herkes Jianghuang Şehri kurallarına uymalıdır!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...