"Hakkım yok mu?"
Qin Nan, aniden gülmeye başlamadan önce bir an için sersemledi.
Bu çok daha önce olsaydı, sözler kesinlikle Qin Nan'ın ruh hali üzerinde büyük bir etki yaratırdı.
Ancak İlahi Savaş Tanrısı'nın sol gözünü elde ettiği için ruh hali artık tamamen farklıydı.
"Bu bakır aynaya bakılırsa, eskiden son derece güçlü bir varlık olman büyük ihtimal. Belki de senin gözünde sadece benim Dövüşçü Ruhum seninle konuşmaya layıktır ve benim bunu yapmaya hakkım yok."
"Soru şu ki, ne olmuş yani?"
"Sesin zayıf görünüyor ve müthiş geçmişine rağmen gitmek yerine benimle kalmayı seçtin, bu yüzden aradığın bir şeyi bende bulduğuma inanıyorum, değil mi?"
Qin Nan'ın yüzünde soğuk bir sırıtış belirdi.
Bakır aynadan gelen ses hiç tereddüt göstermedi ve dürüst bir tonda, "Haklısın. Çok zekisin ama bu tek başına sana o hakkı vermiyor.”
"Belki de öyle düşünüyorsun ama ben İlahi Savaş Ruhu'nun sahibiyim. Otoritemi yargılama hakkına sahip olduğunu kim sanıyorsun?
Qin Nan'ın sol gözü altın bir parıltı yaydı.
Eti yalnızca bir insan eti olmasına rağmen, onun gibi bir insan aynı zamanda İlahi Savaş Ruhunun da sahibiydi!
Şaşırtıcı bir şekilde, bakır ayna sustu.
"Burada saçma sapan konuşarak zamanımı boşa harcamaya niyetim yok." Qin Nan'ın gözleri soğuk bir şekilde titredi ve şöyle dedi: “Sen nesin ve neden benim işime bu kadar aşinasın? Dürüst olup bana doğruyu söylesen iyi olur. Aksi takdirde, yemin ederim aradığınızı asla elde edemezsiniz!”
Bakır aynanın yeşil parıltısı pırıl pırıl parlarken, buz gibi kadın sesi sanki sonsuz bir boşlukta yolculuk ediyormuş gibi duyulabiliyordu. sırlarını ifşa ediyorum. Seninle işbirliği yapabilirim ve bu bakır aynayı senin için bir hazineye dönüştürebilirim. Ben de şüphelerine cevap vereceğim ama karşılığında sen de bana bazı faydalar sağlayacaksın.”
Qin Nan bunu duyunca kaşlarını çattı.
Bu bakır ayna, İlahi Savaş Ruhunun varlığını biliyorsa, kesinlikle olağanüstü bir şeydi.
Ayrıca, İlahi Savaş Ruhunun yükselmesini engelleyen belirli bir sebep olması gerektiğinden, artık zor durumdaydı. Sebebini kısa sürede çözebileceğinin garantisi yoktu.
Bu düşünce üzerine, Qin Nan yardım edemedi ama hafif bir baş ağrısı hissetti. Daha önce Prenses Miao Miao olduğu ortaya çıkan eski bir ginseng keşfetmişti ve şimdi bu sefer ne bulmayı başarmıştı?
“Ne tür faydalar arıyorsunuz?” Qin Nan düşüncelerini sakinleştirdi ve sordu.
"Kaos Qi." Kadın sesi cevap verdi. "Beş Chaos Qi akışı ve bir soruyu yanıtlayacağım."
Sesi her zamanki gibi soğuktu, sanki Qin Nan şartları kabul etmemeyi seçerse işbirliğini iptal edecekmiş gibi sarsılmaz bir tonla doluydu.
"Beş Kaos Qi akışı mı?"
Qin Nan'ın gözleri titredi.
Kaos Qi'nin ardındaki sırlar beklediğinden daha büyük görünüyordu. Sadece İlahi Duygusunu genişletmekle ve sihirli silahları onarmakla kalmadı, aynı zamanda bazı bilinmeyen güçlere de sahipti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...