EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Caomu Peak'teki Hap Simyası incelemesi farklı şekilde gerçekleştirildi. Verilen görevleri tamamlamak, sınavı geçmekle eşdeğer değildi. Yalnızca birinci sıradaki adayın bir sonraki aşamaya geçmesine izin verilecek.
Bu Chen Ying, Caomu Zirvesi'nde dahi bir Hap Simyacısının kız kardeşiydi. O da Hap Simyasında büyük yeteneklere sahipti, bu da onun öğrenciler arasında iyi tanınmasını sağlıyordu.
Zheng Kun başlangıçta sınavda birinci olacağından oldukça emindi, ancak Chen Ying'in de katılmasıyla ihtimaller değişmiş olabilirdi.
Qin Nan ile düello artık onun birinci önceliği değildi. Şimdi Chen Ying'i yenmeye odaklanması gerekiyordu. Aksi takdirde tekrar sınava girmek için bir ay daha beklemesi gerekecekti.
"Chen Ying, neden buradasın?"
Tie Mu'nun ifadesi biraz sertleşti. Kimlik ve statü açısından, onunla kıyaslanamazdı.
Chen Ying, biraz zarafetle birlikte çekici bir fiziğe sahipti. Kalabalığın ilgisi altında, Qin Nan'a bakmadan önce Muhafız Tie Mu'nun varlığını görmezden gelerek doğrudan mekana girdi, "Adını uzun zamandır duydum ama seninle bugünden önce hiç tanışma şansım olmadı. Bana Zheng Kun ile Hap Simyası düellosu yaptığınız söylendi mi?"
"Hmm?"
Qin Nan kaşlarını çattı.
Nedense önündeki kadından buz gibi bir aura yayıldığını hissedebiliyordu.
Bu Chen Ying ile daha önce tanıştığımı sanmıyorum, değil mi?
"Açık konuş."
Qin Nan yanıtladı.
Öğrenciler dudaklarının kıvrıldığını hissedebiliyorlardı. Qin Nan, Chen Ying ile bu şekilde konuşmaya cesaret eden tek kişi olduğuna şüphe yok.
"Nasıl istersen." Chen Ying yüzündeki gülümsemeyi geri çekti ve soğuk bir şekilde, "Xiao Feipeng'e tam olarak ne yaptın? Dövüş Atalarının Mistik Alanına yaptığı geziden sonra neden böyle davrandı?"
"Xiao Feipeng?"
Qin Nan şaşkına döndü. Aslına bakarsanız Chen Ying'in Xiao Feipeng yüzünden başına bela olmasını beklemiyordu.
Slaughter Şehri Şehir Lordunun üç oğlunun - Xiao Klanı'nın üç oğlu olarak da bilinirler - aşağı bölgede oldukça ünlü olduğunu bilmiyordu. Her biri büyük yeteneklere sahipti ve en genç olan Xiao Feipeng, Slaughter City'nin halefi olarak atandı. Bir Kutsal Bölgeye katılmamasına rağmen, iki Kutsal Bölgeden birçok kadın öğrenci ona oldukça düşkündü.
Chen Ying onlardan biriydi. Aslında Xiao Feipeng'in çocukluk arkadaşıydı ve ilişkileri gelişmeye devam ederse yakın gelecekte birbirleriyle evleneceklerdi.
Ancak, kısa bir süre önce Qinglong Kutsal Bölgesinde Xiao Feipeng'e rastlamıştı ve sevinçle onun onu ziyaret etmek için orada olduğunu düşündü. Ancak, aşağıdaki sahne, Duanmu Zirvesi'nin Birinci Kıdemli Kardeşini çılgın bir şekilde kovalayan aşağı mahallenin yedi metrelik dehasının varlığını tamamen görmezden gelirken tanık olduğu için hayatında unutulmaz bir yara bırakmıştı!
O an tarif edilemez bir şok yaşadı.
Bunu takiben, değişikliğin arkasındaki nedeni bulmak için her şeyi yaptı ve Xiao Feipeng'in Qin Nan'a düşman olduğunu keşfetti. Bu nedenle, bunun Qin Nan'ın işi olduğunu hemen varsaymıştı!
Sonuç olarak, Qin Nan'ın Zheng Kun ile Hap Simyası düellosu yaptığını duyduğunda şaşırırken anında ona borcunu ödemeye karar verdi!
"Xiao Feipeng'in ani değişimiyle hiçbir ilgim yok. Onun yerine Zhao Fang'ı aramalısın!" Qin Nan ifadesiz bir yüzle söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...