Bu Jiao Zhe, yarı Dövüşçü Atalar Alemi'nin bir ekimine ve yedinci sınıf bir Xuan dereceli Dövüş Ruhu'na sahipti.
Qin Nan, Jiang Bilan ve Sima Kong'un yanı sıra, yalnızca Dövüşçü Ruhlarının safları açısından, Dövüşçü Ruhu, katılımcılar arasında oldukça seçkin kabul edildi.
"Erkek kardeş!"
Jiao Shiyi'nin ifadesi hafifçe değişti ve sanki bir fare, hareket etmeye cesaret edemeden öldürme niyetini hızla geri çeken bir kediye çarpmış gibiydi.
"Seninle sonra ilgileneceğim!"
Jiao Zhe, Pang Qiu ve Qin Nan'a sert bir bakışla bakmadan ve yumruklarını bir araya getirmeden önce ona dik dik baktı ve samimi bir tonda, "Arkadaşlarım, erkek kardeşim doğduğundan beri her zaman düşüncesiz olmuştur, lütfen yapmayın. Onu suçlama. Seni bir şekilde kırdıysa, onun adına özür dilerim ve umarım onu affedersin!"
Sima Kong'un yüzü bir harrumph çıkarıp sustuğunda daha sakinleşti.
Qin Nan herhangi bir ifade takmadan başını salladı.
Bu Jiao Shiyi'den pek hoşlanmasa ve ona bir ders vermekten çekinmese de, Jiao Zhe bu kadar içtenlikle özür dilemeye istekliyse telaşlı olmazdı.
Fırtına böyle dindi.
Bu arada dojoda, Zirve Liderleri tarafından atanan dört dahi olan Jiang Bilan, Jiao Shiyi, Sima Kong ve Jiao Zhe duruyordu. Özellikle Jiao Zhe'nin gelişi, Jianghuang Şehrinden dahilerin kendilerini baskı altında hissetmelerine ve sanki o büyük bir düşmanmış gibi yüzlerinde sert ifadeler taşımasına neden oldu.
O anda, seçimde yer almayı planlayan Dövüş Ataları Alemi uzmanları oldukları ortaya çıkan, uzaktan birkaç gelişimci daha belirdi.
Şu anda seçime katılan altı yüzden fazla öğrenci vardı ve bu da muhteşem bir manzarayla sonuçlandı.
Neredeyse seçim zamanı geldiğinde, Fang Jian'ın figürü havaya yükseldi ve kalabalığa göz gezdirdikten sonra, "Duruşma iki tura bölünecek. İlk tur bire bir düellolar olacak; her katılımcı yalnızca tek bir düelloya katılacaktır. Kaybedenler seçimden diskalifiye edilmeyecek olsa da, sadece kazananlar ikinci tura yükselecek! Ayrıca seçim yapılırken altı Zirve Lideri ve yüz elçi tüm süreci izliyor olacak. Bu nedenle, lütfen elinizden gelenin en iyisini yapın!”
Bunu söyledikten sonra, Fang Jian aniden arkasını döndü ve yükselen Duanmu Zirvesi'ne baktı. Daha sonra yumruklarını birleştirdi ve "Zirve Lideri Duanmu'nun gelişini karşılayalım!" diye bağırdı.
Sözleri duyan dahiler kalabalığı inanılmaz derecede heyecanlandı.
Ben Zirve Lideri Duanmu!
Qinglong Kutsal Bölgesinde, on altı Zirve Lideri arasında, yetkisi ve gücü yalnızca Qinglong Kutsal Bölgesinin Kutsal Liderinden sonra ikinci olan Zirve Lideri Duanmu birinci sırada yer aldı; aşağı mahallenin tamamında üst düzey bir otorite figürü olarak kabul edilebilirdi!
Bu seçimde efsanevi Peak Leander Duanmu ile tanışmayı beklemiyorlardı.
BANG!
Dojo'nun üzerindeki boşluk aniden çökerek bir parça karanlığa dönüştü. Tepe Lideri Duanmu olduğu ortaya çıkan beyaz saçlı yaşlı bir adamın karanlıktan çıktığı görüldü.
Zirve Lideri Duanmu altındaki öğrencileri taradı, gözleri gizlice Qin Nan'a baktıktan sonra gülümseyerek, "Genç dahiler, Duanmu Zirvesinde gerçekleşen seçime hoş geldiniz. Duruşma başlamadan önce, kurallara göre, dışarıyı görmeni engellemek için bir bariyer kuracağım ama bariyerin dışındaki insanlar hala içeride neler olduğunu görebilirler.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...