Size Bölüm müziği Öneriyorum Sevgili Okuyucularım { living life, ın the night) Göksel musibet başladiktan sonra dinleyin derim :)
Dao Arayan Balık: Gökler ve Dünya tarafından oluşturulan nadir bir yaratık. Kültivatörlerin yeteneklerini ve kişiliğini tespit edebildi ve onlara doğru yüzdü.
Potansiyel Taş ile arasındaki tek fark, kişinin Dövüş Ruhunun rütbesinin çok büyük bir faktör olmaması ve geleceği de tahmin edememesiydi. Bununla birlikte, önceki yıllardaki denemelere bakılırsa, belirli bir miktarda Tao Arayan Balığı çekmeyi başaranların parlak bir geleceği olmuştu.
Zirve Liderleri ve elçilerin kendileri duruşmayı bizzat deneyimlemişlerdi.
Bu nedenle, iki Kutsal Bölge, Qin Nan için tamamen çıldırıyordu. Zirve Liderleri bile kimliklerini bir kenara bırakıp utanmazlıklarını maksimumda sergileyerek hemen birbirlerine savaş açtılar.
Nedendi?
İmparatorluk Yok Edici yalnızca altı yüz altmış altı Dao Arayan Balığı tetiklemiş olsa da, sonraki başarıları tüm aşağı bölgeyi şok etmişti, ancak bu özel olay nedeniyle tamamen değişmiş ve çok sayıda insanı katletmişti.
Şimdi Qin Nan, tüm tarihte dokuz yüz doksan dokuz Dao Arayan Balığı çeken ilk kişi olduğuna göre, geleceği ne kadar korkunç olurdu?
Tamamen hayal edilemez!
Mistik Ruh Tarikatı gibi tarikatlara kıyasla iki Kutsal Bölgenin farklı olduğunu herkes biliyordu. Aşağı mahalledeki en güçlü iki gruptular, bu yüzden geleceği daha çok vurguladılar. Uzmanların çoğu, statülerine ve yetkilerine rağmen kendileriyle dolu olmazlardı. Bunun yerine, tarikatların geleceği oldukları için genç nesilleri eğitmeye odaklanacaklardı!
Aniden, Duanmu Zirvesi şok edici bir savaşa girerken, şiddetli bir kükreme duyuldu.
Savaşın ortasında kükreme inanılmaz derecede zayıf kabul edilse de, o anda kalabalığın kulaklarında son derece net olduğu ortaya çıktı, çünkü kükremeyi yapan kişi Dao Arayan Balık tarafından çevrelenmiş Qin Nan'dı. !
“F**k! Derhal durdurun! Qin Nan'da bir sorun var!"
"Kahretsin, neden hala saldırıyorsun, hemen tut!"
"Kahretsin, Qin Nan bazı sorunlarla karşılaşıyor!"
"Dur dur dur; Şimdi durmayan daha sonra işkence görecek!
“……”
İki Kutsal Bölgenin Zirve Liderleri hemen düşüncelerini topladılar ve kükrediler.
O anda, on nefeslik kısa bir süre içinde, şok edici patlamaların ardından Duanmu Zirvesi'nin sakinliği geri geldi.
Zirve Liderleri ve elçilerin hepsi aynı anda dikkatlerini dojoda topladılar.
Ne de olsa hiç kimse, birinin dokuz yüz doksan dokuz Dao Arayan Balığı çektiğine tanık olmamıştı. Zirve Liderlerinin bile Qin Nan'a ne olduğu hakkında hiçbir fikirleri yoktu, bu yüzden hareket etmeye cesaret edemediler.
Süreci bozarlarsa ve Qin Nan'ın ciddi şekilde yaralanmasına neden olurlarsa, fevkalade pişmanlık duyarlar.
"Siktir git!"
Ortalık ölü bir sessizliğe bürünürken, korkunç, öldürücü bir ses patladı.
Dokuz yüz doksan dokuz Dao Arayan Balığın ortasında, Qin Nan gibi görünen vahşi bir alev gökyüzüne ateşlendi.
Şu anda, Qin Nan son derece öfkeliydi, elinde iki kılıç tuttu ve Dao Arayan Balığa saldırırken korkunç Kılıç Niyetleri yaymadan önce vücut tekniğini aşırı derecede uyguladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasiEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...