EŞSİZ SAVAŞ RUHUBenim gibi biricik bir yazariniz var gece gece oturdum PCnin başına sizin için ışık hızında Bölüm yazıyorum Lütfen voteleri ve yorumları cokertin
Kalabalık, otoriter yaşlı adamın onları parçalanmanın eşiğine getiren baskısıyla şaşkına döndü. Ancak, bir adamın böylesine güçlü bir varlığın karşısında kararlı bir şekilde durup karşılık vermesini asla beklememişlerdi!
Ne kadar cesurdu?
Ne kadar çılgındı?
"Saygısız!"
Otoriter yaşlı adam öfkelendi.
Sadece bir karınca, tamamen pervasızca karşılık vermeye cesaret etti!
Anında hareketini gerçekleştirdi ve yukarıdan aşağı doğru ezen dev bir el oluşturdu.
Göksel Biriktirme Saldırısının inanılmaz gücüne rağmen, iki saldırı arasında gösterilen fark, bir ateş böceği ile bir yıldız arasındaki fark gibiydi. Aradaki fark ölçülemeyecek kadar büyüktü.
"Ne kadar cüretkarsın, halefime zarar vermeye cüret ediyorsun!"
Aniden bir Dövüş Ekselanslarının aurasıyla birlikte şiddetli bir çığlık duyuldu.
O anda, buyurgan yaşlı adam irkildi. Qin Nan bile şaşkına dönmüştü.
Otoriter yaşlı adam, bu zamanlamayla bir Dövüş Ekselanslarının ortaya çıkmasını beklemiyordu, Qin Nan'ın yüzünde kafası karışmış bir ifade vardı. Bu, İmparatorluk Yok Edici Tang Qingshan'ın sesi değil. Durum buysa, bu Dövüş Ekselansları kimdi?
Kan rengiyle kaplı sayısız rün yerden çıkıp üç taş heykelle karışırken tüm ada şiddetli bir şekilde sallanmaya başladı.
Bunu takiben, üç taş heykel parlak bir ışıltı yaydı ve dev bir taş heykelde birleşti.
Heykel dokuz zhang boyundaydı ve sanki canlılığı geri geliyormuş gibi bir çift ateşli göze sahipti. Taş heykel daha sonra elini kaldırdı ve kenara fırlattı, bu da havada, buyurgan yaşlı adamın saldırısını yiyip bitiren bir çatırtı oluşmasına neden oldu.
"Şeytani Özlü Majesteleri!"
Otoriter yaşlı adam şaşırmıştı.
Qin Nan'ın kalbi de bir atışı atladı.
Yüzlerce yıl önce iki Kutsal Bölgeden kaçmaya çalışan Şeytani Özlü Ekselans'ın şu anda uyanmasını kim bekleyebilirdi?
Ancak sonuç olarak, Qin Nan'ın Göksel Biriktiren Saldırısı direnişten kurtulmayı başardı ve Jiang Bilan'ın yönüne doğru fırladı.
"Tüm-"
Jiang Bilan korku içinde bir çığlık attı.
Bu neden oluyordu!
Şeytani Özlü Ekselans neden aniden ortaya çıktı!
Efendim burada olduğu halde neden hala saldırıya uğruyorum?
“Hıh! Şeytani Özlü Majesteleri, henüz tam olarak iyileşmemiş olmanıza rağmen bu kadar saygısız davranarak ne kadar da cesurca!" Otoriter yaşlı adam, İlahi Biriktiren Darbeyi almak için elini uzatırken bir harrumph sesi çıkardı.
BANG!
Hafif nokta patlayarak, buyurgan yaşlı adamın avucunun hafifçe titremesine neden olan korkunç bir darbeyle sonuçlandı.
Sadece hafif bir ürperti olmasına rağmen, buyurgan yaşlı adamın yüzü tam bir şaşkınlıkla doldu.
Zirvedeki bir Dövüş İmparatoru Alemi nasıl bu kadar güçlü bir saldırıyı teşvik edebilir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...