?
Müzayedenin girişindeki yetiştiriciler, Qin Nan'ın yönüne baktılar, gözleri şüpheli bir ifadeyle doldu.
Bu genç adam hangi Bay Qin'di?
Azize hiçbir erkeğin tahtırevanına girmesine izin vermemişti ve yine de ona bunu yapması için bir şans mı veriyordu?
Leng Jianxiong, Hong Fu ve Akçaağaç Prens, dikkatlerini Qin Nan'ın figürüne odakladılar ve onu iyice gözlemlediler. Görünüşüne bakılırsa, Qin Nan'ın yaşı onlarınkine benziyordu; Bu gizemli Bay Qin'in iki Kutsal Bölgenin seçimine katılmak için Jianghuang Şehrine gelmiş olması kuvvetle muhtemeldir.
"Sen Ticaret Birliğinin Azizi değil misin? Affedersin ama senin sözlerin beni tahtırevanın içine oturmaya ikna etmeye yetmez!” Qin Nan kayıtsız bir tonda söyledi.
Artık kılık değiştirip diğerlerinin gerçek kimliğini görmesini engellediğine göre, sonuna kadar küçümseyici davranma fırsatını kullanması gerekmez mi?
Azize ha?
Güçlü olduğunu düşünüyor musun?
Benim gözümde hala önemsizsin!
Çevredeki yetiştiriciler tamamen şaşkına dönmüştü. Birinin Azize ile bu şekilde konuştuğuna ilk kez tanık oluyorlardı.
Aziz, Ticaret İttifakının Aziziydi ve Ticaret İttifakı, nüfuzunu yukarı bölgeden aşağı bölgeye yayan bir hizipti. Aşağı bölgede sadece bir alt-hizip olmasına rağmen, yine de son derece güçlü kabul ediliyordu. İki Kutsal Bölge bile onları rahatsız etmeden önce iki kez düşünürdü.
"Ne kadar cesur!"
O anda hem Peng Yu hem de Qingxin Hanı'nın sahibi öfkelendi.
Aşağı mahallede hiç kimse Azize ile bu şekilde konuşmaya cesaret edemezdi!
"Ne kadar cesur?"
Qin Nan ellerini arkasına koyarken gülümsedi, "Size iki hizmetkâra burada dilediğiniz gibi havlama hakkını ne verdi! Açıklığa kavuşturmama izin ver, öfkeme tanık olmak istemezsin. Aksi takdirde Ticaret İttifakı bile güvenliğinizi garanti edemez!"
Peng Yu ve Qingxin Hanı'nın sahibi şaşkına döndü.
İkimiz de Dövüş Hakimiyeti Alemi uzmanıyız ve bu yarı Dövüş İmparatoru Alemi çocuğu onları küçümsemeye cüret mi etti?
O anda, Peng Yu'nun ve Qingxin Hanı'nın sahibinin gözleri alevler içinde kaldı, ancak bu Bay Qin'in gösterdiği gururun onun numara yapması yerine kemiklerinden geldiğini hissedebildikleri için sessizleştiler. .
Eğer bu Bay Qin gerçekten de zorlu bir geçmişe sahipse, Ticaret İttifakının onu gücendirmeleri durumunda onları feda edeceği doğrudur!
"Bay. Qin, neden böyle sözler söyledin? Tahtırevanıma oturmak istemiyorsan sorun değil. Çok üzülecek olsam da, seni rahatsız edecek hiçbir şey yapmam.” Beyaz gömlekli bayan bir kez daha nazik bir sesle konuştu, bu da kalabalığın sözlerini duyduktan sonra ona karşı sevgi duymasına ve Qin Nan'a dik dik bakmalarına neden oldu.
Bu doğru!
Aziz'in davetini reddedebilirsin; neden bu kadar kendini beğenmişsin?
Birine istediğin gibi saygısızlık edebileceğini gerçekten düşünüyor musun?
"Piç Qin!" O anda, Akçaağaç Prens bir çift kızarmış gözle öne çıkan ilk kişi oldu, "Azize'ye saygısızlık etmeye cüret ediyorsun, sana meydan okuyacağım değil mi——"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...