Bölüm 324: Tao Arayan Balık

282 49 0
                                    

Bu bugün son bölümü arkadaşlar Kendinize iyi bakın İyi geceler İyi Okumalar

Geçen sefer İlahi Savaş Ruhunun gözleri garip davrandı ve Qin Nan'ın İlahi Savaş Tanrısının sol gözünü keşfetmesine yol açtı. Şimdi tekrar oluyor, bu, İlahi Savaş Tanrısının başka bir vücut parçasının ortaya çıktığı anlamına mı geliyordu?

"Hayır hayır, tepki son derece zayıf ama çok yakın!"

Qin Nan, gözleri hızla çevresini tararken düşüncelerini sakinleştirdi.

Artık Dövüş İmparatoru Alemi katılımcıları arasındaki düellolar başladığına göre, öğrenciler Dövüş Ruhlarını, büyülü silahları, Dövüş Becerilerini vs. dojo şok dalgaları ve patlamalarla doluyor.

"O olabilir mi?"

Qin Nan'ın bakışları, üzerinde Jiao Zhe ve bir dahinin durduğu bir dojoya kilitlendi.

Jiao Zhe'nin yüzünde sert bir ifade vardı, "Arkadaşım, karşılaştığım her düelloda elimden gelenin en iyisini yaparım. Yaralanmanıza neden olduysam şimdiden özür dilerim.”

Bunu söyleyerek, saklama çantasından yavaşça eski bir kılıç çıkardı.

Kadim kılıç son derece benzersizdi; yüzeyi çok sayıda girift rünlerle oyulmuştu ve jilet gibi kenarları çeşitli boyutlarda boşluklarla doldurulmuştu. Kılıç antika gibi görünüyordu ama antik kılıçtan yayılan aura son derece ürkütücüydü.

"Bu kılıç!"

Qin Nan'ın nefesi durdu.

Kılıç görüş alanında belirdiğinde, sol gözü sanki kılıç kanıyla bağlantılıymış gibi biraz daha şiddetli yandı.

"Anladım; bu kılıç bir şekilde İlahi Savaş Tanrısı'nın etinin aurasıyla lekelenmiş, ancak son derece zayıf, bu yüzden İlahi Savaş Tanrısı'nın sol gözü tetikleniyor..."

Qin Nan, derin bir nefes aldıktan sonra kararını veren hemen bir farkına vardı.

Her halükarda, bu kadim kılıcı elde etmesi gerekiyordu.

Kılıç ile İlahi Savaş Tanrısı'nın eti arasında bir ilişki vardı. Onun aracılığıyla İlahi Savaş Tanrısı'nın kalan vücut parçalarını bulması oldukça olasıydı.

Bununla birlikte, Qin Nan anında harekete geçmedi. Ne de olsa bu kadim kılıç artık Jiao Zhe'nin elindeydi. Onun için son derece önemli olmasına rağmen onu soyması makul değildi. Şimdi tek seçenek, seçimden sonra Jiao Zhe ile iletişim kurmak ve takas etmeye istekli olup olmadığını görmekti.

"Katılımcıların gelişimine bir göz atalım!"

Qin Nan, Jiao Zhe, Sima Kong ve diğerlerine bakmadan önce derin bir nefes aldı ve düşüncelerini sakinleştirdi.

Bu insanların Zirve Liderleri tarafından atanmasının bir nedeni vardı - vahşi bir auranın eşlik ettiği Jiao Zhe, sonunda rakibini tek bir darbeyle mağlup etti. Sima Kong ise bagetini topuz gibi savurarak rakibini kafasına vurarak yere serdi. Bu komik manzaraya rağmen bahsetmeye değer bir şey vardı; Görünüşe göre Sima Kong'un tombul eti, ona olağanüstü bir güç veren bazı vücut yumuşatma teknikleri uygulamıştı.

Qin Nan'ın gözleminin yanı sıra, dojoyu çevreleyen elçiler de katılımcıların yeteneklerini analiz ederken gizlice notlar alıyorlardı, ancak henüz düşüncelerini ifade etme belirtisi göstermediler, çünkü kısa bir süre geçirmeyi amaçlayan sadece ilk turdu. güçlerinin anlaşılması. Asıl anlaşma yaklaşan ikinci turdu.

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin