...Bu arada, Inner Domain Peak'in ilk konutunda...
"İstihbarata göre, Qin Nan az önce Şeref Salonuna gitti." Li Hong sakince konuştu, "Oraya bir görevi tamamlamak için gitti ve iç öğrenciler arasında dördüncü sırada yer alan Ma Qian ile temasa geçti. Ma Qian, halkımız ona sorular sorduğunda cevap vermeyi reddetti.”
"Öyle olsun," diye sırıttı Ouyang Jun, "Bu Qin Nan o kadar fakir ki, hap kazanmak için görevleri tamamlaması gerekiyor."
Kenarda duran Xiao Qingxue şiddetle titredi ama sessiz kaldı.
"Ayrıca, Qin Nan şimdi Hazine Kasası'na gidiyor. Görünüşe göre hazinelerini satmayı planlıyor.” dedi Li Hong.
"O mu?"
Ouyang Jun, gözleri soğuk bir şekilde titrerken eliyle çenesini tuttu, "Eğer haplar için bu kadar hevesliyse, istediğini yapmasına izin vermeyeceğim. Hazine Kasası'na bir mesaj gönder ve Qin Nan ile ilgilenmesi için birini gönder ve onun tüm eşyalarını çal."
"Ouyang Jun!" Xiao Qingxue hemen ayağa kalktı ve tersledi, "Bana artık Qin Nan'a zarar vermeyeceğine söz vermedin mi? Neden sözlerinden geri dönüyorsun?"
"Ona zarar mı veriyorum?" Ouyang Jun içi boş bir kahkaha attı, "Xiao Qingxue, sana söylüyorum, benimle konuşmak için bu tonu kullanma. Sadece haplarını çalıyorum. Onu öldürmeyecek kadar merhametliyim! Beni buna zorlama!”
"Sen!"
Xiao Qingxue'nin gözleri alevler içinde kaldı, ardından hafif bir düşündükten sonra çaresizce donuk bir ifadeyle sandalyesine çöktü.
……
……
Qin Nan Onur Listesi'nden ayrıldıktan sonra doğruca Hazine Kasası'nın birinci katına yöneldi.
Birinci kat büyük bir gevezeliğe dalmıştı, çünkü sayısız öğrenci mekanı doldurdu ve canlı hissetmesine neden oldu.
Qin Nan aurasını geri çekti ve 'Hazine Ticaret Departmanı' olarak bilinen bir bölüme geldi. Adından da anlaşılacağı gibi, Hazine Kasası tarafından müritlerin buldukları hazineleri satmaları için özel olarak sınıflandırılan bir yerdi.
Hazine Ticareti Departmanında on yaşlı adam oturuyordu. Hepsinin yalnızca bir Xiantian Alemi ekimine sahip olmalarına rağmen, gözleri son derece keskindi, her bir öğrencinin teslim ettiği hazineleri derinlemesine analiz etme yeteneğine sahipti ve mümkün olan en düşük fiyatı önerdi.
Qin Nan yaşlı bir adama geldi ve yumruklarını bir araya getirdi, "Kıdemli, Dövüş Becerileri ve Mistik Silahlar satmak istiyorum."
“Dövüş Becerileri ve Mistik Silahlar?” Yaşlı adam irkildi, Qin Nan'a bir aşağı bir yukarı baktı ve onu tanıdık buldu. Sonra az önce kendisine verilen emri hatırladı ve "Bana adını ve rütbeni söyle!" dedi.
Qin Nan hafifçe kaşlarını çattı.
Hazine Ticareti Departmanında böyle bir kural olduğunu hiç bilmiyordu ama uzun süre tereddüt etmedi, sakince cevapladı, "Ben, İç Etki Alanı Zirvesinin üçüncü konutunda yaşayan Qin Nan."
Sesi yüksek değildi, ancak tüm Hazine Ticareti Departmanındaki tüm öğrenciler ve yaşlı adamlar sözlerini duyabiliyordu.
O anda, gürültülü Hazine Ticareti Departmanı sessizliğe gömüldü.
Her öğrenci ve yaşlı adam, Qin Nan'a şaşırmış bir bakışla baktı.
Qin Nan'in dönüşüyle ilgili haberleri duymuşlardı ama onu Hazine Ticareti İttifakında görmeyi beklemiyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...