EŞSİZ SAVAŞ RUHUQin Nan, bu doğum günü şöleninin ardındaki amaca karşı daha da şüpheli hissetti. Ouyang Ba, Dövüş Hakimiyeti Alemine kadar seviye atlamayı başaramamışken neden kırkıncı yaş gününü kutlayan böylesine büyük bir şölen düzenlesin ki?
"Kimin umrunda, zamanı geldiğinde her şey netleşecek!"
Qin Nan başını salladı. Şimdi odak noktası Qinglong Kutsal Bölgesine katılmaktı.
“Kıdemli, yardımınız için teşekkürler!”
Qin Nan, dağdan ayrılmadan ve doğrudan ziyafete gitmeden önce Qi Dragon'a içtenlikle eğildi.
O anda, Beyaz Yeşim Dojo tamamen kalabalıktı. Mystic Spirit Sect'in dahiler dışında, diğer tarikatlardan da dahiler vardı, ancak daha az miktarda.
Qin Nan geldiğinde, kısa sürede kalabalığın ilgi odağı oldu.
"Kıdemli Kardeş Qin Nan!"
“Ah, Kıdemli Kardeş Qin Nan, sonunda buradasın. Uzun zamandır seni bekliyorum!"
"Vay canına, Kıdemli Kardeş Qin Nan, ben de sana hayranım!"
"Küçük Kardeş Qin Nan, masamıza katılmak ister misin? Burada birkaç Kıdemli Kardeş sizinle sohbet etmek istiyor!”
"Yani bu Qin Nan mı? Tsk, tsk, çok havalı görünüyor!”
“……”
Dış öğrenciler, iç öğrenciler veya diğer tarikatlardan dahiler, hepsi onu sıcak ellerle karşıladı.
Ne de olsa, gelişimi ve Dövüş Ruhu dışında, Qin Nan şu anda birinci sıra olarak kabul edilebilirdi!
Neden böyle?
Çünkü onu destekleyen üç Dövüş Atası Alemi uzmanı var!
"Qin Nan, uzun zaman oldu." O anda karanlık bir ses duyuldu.
Qin Nan başını çevirdi ve şaşırtıcı bir şekilde Ouyang Jun olarak konuşan kişiyi buldu.
Şu anda, Ouyang Jun artık önceki kendini beğenmiş ifadeyi takmıyor, karanlıkta saklanan zehirli bir yılan gibi, insanların onu gördükten sonra rahatsız hissetmesine neden olan tamamen soğuk bir ifade takınıyordu.
Ouyang Jun'un arkasında Xiao Qingxue duruyordu. Qin Nan ona baktığında onun da bakışları onunla buluştu, ama sadece kısa bir an için.
"Aslında uzun zaman oldu." Qin Nan ona bir bakış attı. En son Li Hong'un evini ziyaret ettiklerinde karşılaşmışlardı. O zamandan beri, onun yerine Jun Alliance üyeleriyle uğraşıyordu.
"Sana söylüyorum; bana yaptıklarının bedelini kesinlikle ödeyeceksin!" Sanki Ouyang Jun'un aklına ani bir düşünce geldi ve ayrılmadan önce uğursuz bir gülümsemesine neden oldu.
Qin Nan'ın gözleri soğudu ve bir bağırış duyulduğunda sinirlenmek üzereydi.
“Qin Nan, buraya!”
Xiao Leng ve diğerleri, kurtarıcılarını bulmuşlar gibi hemen ellerini salladılar.
Bunun nedeni, ziyafete giderken Prenses Miao Miao ve Longhu Ata Canavarı ile karşılaşmalarıydı, bu yüzden şimdi hep birlikte oturuyorlardı.
Qin Nan başını salladı ve kalabalığın geri kalanına yumruklarını bir araya getirdi, "Üzgünüm, benim için ayrılmış bir yerim var."
Öğrenciler, Qin Nan'in Ouyang Jun'a çarptığını gördüklerinde kalplerinin hızlandığını hissedebiliyorlardı.Sonunda Qin Nan'in sözlerini duyduktan sonra düşüncelerini topladılar ve herhangi bir kızgınlık belirtisi göstermeden başlarını salladılar. Hatta bazıları yukarı çıktı ve Qin Nan'ı koltuğuna yönlendirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...